Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #226750:
Zdruzene CP by neboli ani v bratislavskych podmienkach novinkou, kedysi takyto CP mali 32+33(+133?) v smere na Kuklovsku.

Ako som napisal, oznacenie neriesim. Mne sa pismenkove oznacovanie nepozdava, normalne by som to oznacil 80 (Udernicka+cintorin) a 81 (Kopcany).
Veľká pochvala dnešnému vodičovi 2846/6 na L61 za ochotu, že poradil, kde má vystúpiť zahraničnej turistke cestujúcej z letiska do centra, dokonca na Račianskom mýte vystúpil a ukázal jej smer, kadiaľ má ísť a na aký spoj prestúpiť a ešte sa s ňou aj dohovoril tuším po rusky, nakoľko nevedela po slovensky.


Dnes v 83-ke v Dúbravke starý pán pri normálnom rozbehnutí autobusu spadol celý na podlahu [na chrbát a hlavu]. Našťastie medzi cestujúcimi bola aj zdravotná sestra, potom prišla záchranka (až po príchode oblastného dispečera z DPB). Aj keď som to mal za chrbtom, som si istý, že pretože autobus nebol plný a je tam dosť tyčí, tak chybu spravil starý pán, že sa žiadnej tyči nechytil. Nedávno keď po nehode dvoch áut jedno skončilo na električkových koľajniciach (takisto v Dúbravke), tak tiež prišiel ako prvý oblastný dispečer [a až po ňom dopravní policajti].
Reakcia na: Jadran #226751:
Čo sa týka 31/39, tak tam by stačilo presmerovať 39 smer CSÚ cez Blumentál a mohli by všetky spoje jazdiť ako 39 (číslo 39 nech sa zachová z historických dôvodov)
Reakcia na: Ámos #226750:
Ak chceme zaviesť tento písmenkový spôsob označenia liniek čo sa v trase vetvia, ja by som moc netlačil na označovanie písmenami podľa príslušných konečných, ak nechceme mať v cesťákoch celú abecedu. Dá sa to ľahko zjednotiť.
80-ky nech majú kľudne zvlášť CP, bude to prehľadnejšie. Ja by som nechal kopčiansku vetvu 80-kou bez označenia, a spoje na Matadorku by som označil 80A s poznámkami pre tých pár zachádzkových spojov k cintorínu tak ako doteraz, v CP.
Pri linke 77 zas vetva po Spaľovňu by ostala ako 77 s poznámkou pre zachádzky k Vodostavu, k Lodenici by chodila 77A.

Rovnaké označenie by som zaviedol pre doplnkové linky kopírujúce inú linku, aby bolo jasné, že na seba nadväzujú, na rozdiel od liniek, ktoré podobné čisla majú a pritom v tomto smere nemajú so sebou nič spoločné (napr. 39-139, 51-151, 84-184 atď).
Rozumej: 191 -> 91A, 192 -> 92A, 196 -> 96A,... (31 -> 39A?...)
Reakcia na: 810zssk #226745:
Dce linky na jedno CP?
Nieco ako 80K+80M?
Reakcia na: Jadran #226747:
Mne je jedno ci to bude 80A a 80B, alebo 80 a 180, alebo 80 a 81. Pre mna za mna nech to je oznacene ako chce. Ale nemala by to byt jedna linka, s jednym CP (v smere do Petrzalky; do mesta samozrejme zdruzeny CP byt moze, tak ako ho kedysi v smere na Dlhace mali 32+33+133).

57 je dobry priklad dalsej linky zrelej na rozdelenie a sprehladnenie.
Reakcia na: MatejBA #226746:
Co to ma s "plnostou"?
Reakcia na: 810zssk #226745:
Nie, nemali. Ja viem že #nikdysatotaknerobilo, ale linky čo majú rôzne vetvy, sa dajú označiť aj písmenami za samotným číslom linky, čo som tu už párkrát spomínal. Nie len v prípade 80-ky.
Len kvôli tomuto sa hádam nevrátime do obdobia liniek 57, 157, 257.
Reakcia na: 810zssk #226745:
No neviem ci by mali byt 2 linky len preto, ze kazdy druhy spoj ma 1 zastavku inu (teda minus spoje na cintorin). Nemam pocit, zeby 80 bola na tolko plna, aby to malo fungovat ako v pripade napriklad 32 a 33, 83 a 84 ci 93 a 94
Reakcia na: MatejBA #226744:
Ved preto som povedal ze s 80 problem mam. To by mali byt dve linky.
Reakcia na: 810zssk #226742:
Tak ono 80 sa ale tiez deli na konci 🙂

Osobne si ale myslim, ze vizualne by lepsie vypadalo, kebyze to je farebne rozlisene ako kebyze je pismenkova varianta. Napriklad: https://i.imgur.com/bpS7QMa.png (na rychlo robene, nepekne, ale zakladny koncept to prezentuje).

Takto si clovek lahsie vsimne a spoji/pochopi, co kam ide 🙂
Reakcia na: 810zssk #226742:
Pozeram ze na tej 302 su dve odchylky od trasy: zachadzky k TE v Kurimi (co su "robotnicke" spoje) par krat denne a potom tie zrychlene spoje co pri navrate do Brna nejdu cez Rozdrojovice. Povedal by som ze z mojho pohladu prve je OK, druhe uz velmi nie (ale zas, ak ide o tri spoje za den, tak by bola blbost robit tomu samostatnu linku).
Reakcia na: Valec #226738:
Ta 302 ma kratsie/dlhsie spoje, s tym ja ziaden problem nemam. Poznamka "ide po..." je jednoducha a zrozumitelna. Mne vadia rozne varianty trasy, t.j. ak sa do linky napcha prilis vela vetvenia (obzvlast v strede trasy), co je pripad napr. tej 740.

Extrapolovane na MHDcku, vobec mi nevadi 90ka, ale s 80 uz problem mam.
Reakcia na: Ike #226736:
Dve vrtule sú málo! Žiadam prevádzku Tu-114! Ak mi nebude vyhovené, podám rozklad voči EIA, že na letisku Kuchyňa treba zriadiť okrasnú fontánku so zlatými rybkami!
Reakcia na: Solider #226732:
Šestinovo pravidlo: Pristavte na zastávku riť natretú na červenožlto, ľudia do nej vlezú a budú sa pýtať, kam to ide.
Reakcia na: 810zssk #226729:
Úplne sa to neodstráni, ak teda nie je cieľom mať linky 740 až 746 a každý s dvojhodinovým intervalom, čo tiež nie je zrovna najprehľadnejšie. Aj tebou nalinkovaná linka IDS JMK 302 má v jednom smere min. 6 variánt trasy/zastavovania.
Reakcia na: kecho #226734:
To je zase o inom, pretože chýbajú nahraté odklonové trasy. Nemôže ísť na odklon zo stanice, lebo by nemal preferenciu a nehlásilo by to riadne zastávky. Ale ak ide z Ružinova riadne označená 9 ŽST Vinohrady alebo síce v rozpore s dráhovými predpismi šípka ŽST Vinohrady, tak pravdepodobne do Karlovky nepôjde a vnútri tiež nepíše zastávky do Karlovej Vsi.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.