Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #226091:
Ešte doplním, že podľa informácií od ZSSK na Facebooku pripravujú mobilnú aplikáciu [zatiaľ iba pre OS Android] aj responzívny web. ?
Reakcia na: Mhr1 #226111:
To takisto ničia aj nie v čele voza, navyše otočný podvozok v čele nedáva vodičovi správne informácie o správaní vozidla a navádza ho na rýchlejšiu jazdu v oblúku. Ako som tu už písal - podobná koncepcia sú NF8/NF10/NF8U v Düsseldorfe a Citadisy 301/401 v Dubline. A tam je aj vidieť, kam sa takéto vozidlá hodia - v Dubline na novovybudovaných tratiach s korektnou geometriou jazdia krásne plynule, zatiaľ čo v Düsseldorfe na starej infraštruktúre je to výrazne horšie ako v Bratislave (na nových tunelových pre-metro tratiach je to samozrejme v pohode).
Reakcia na: S499.1023 #226112:
od 15.12.2017
Reakcia na: Mhr1 #226110:
U 1/2/3 ťažko, ten už je vraj v dôchodku.
Reakcia na: Solider #226104:
Neotočné podvozky v čele vozu ničia koľajnice v oblúkoch a celkovo to šklbe pri prejazde oblúkom. Stačí si vyskúšať jazdu takouto električkou na zadnom sedadle. Napr. v Amsterdame je prejazd oblúkom šklbaný, nie plynulý, stačí si fakt sadnúť úplne dozadu...
Reakcia na: Solider #226106:
Tušíte niekto, či je vobec reálny návrat 7303+04 do prevádzky? Viem, že sú pojazdné, vyskúšané, ale že to viazne u 1/3:2 na papieroch, údajne stále nemá schému ich elektrického prepojenia, či? Je to taký problém schému dodať? Či je v tom niečo iné?
Prosím o vysvetlenie ako súvisí výprava K2S na 7/4 s umývaním?
Reakcia na: Solider #226106:
Ja stále tvrdím, že veľkou chybou bolo vyradenie všetkých T3SUCS. Pár sa ich mohlo nechať a postupne prestavať na T3R.PLF, tak ako to idú teraz robiť v Prahe. A mali by sme moderné NP vozy pre každý prípad.
Reakcia na: david1 #226089:
A kto by nechcel mať združenú zastávku? Ja osobne však pokojne oželiem takýto paškvil. Takto tu za štvrť milióna eur zabetónujeme zlý stav a potom sa zase desať rokov budeme vyhovárať na to, že to je nové. Nestačí ako ukážka zastávka bratislavského typu na Blumentáli? Ono najlepšie by to bolo celé prestavať, ale je jednoduchšie pre politikov rozobrať 30 metrov vozovky, naliať tam betón a osadiť označník, ako od piky rozobrať celý triangel, zmeniť polohu koľají a koľajových konštrukcií a postaviť normálnu bezpečnú zastávku štandardnej dĺžky s primeranou výškou nástupnej hrany, s prístreškami a mobiliárom, lebo to aj čosi stojí.
Reakcia na: Mhr1 #226078:
Reálne by sa ešte zmestili ďalšie vozy, ale ďalšie prírastky už netreba veľmi očakávať, na JD musia ostať T3P kvôli tomu, že sa predpokladá, že po odchode Škodovky bude dosť vozov odstavených, a to aj vzhľadom na potrebu VP po odjazdení určitého množstva kilometrov. Do premávky sa vráti 7303-04, ale pravdepodobne ostane na Trnávke, ak sa niečo dovtedy nezmení. Pokiaľ ide o T3P v Krasňanoch, problém je v tom, že stále asi zo 160 vodičov má papiere tak sotva štvrtina, takže nemôžu ísť normálne do výpravy, musí sa sledovať, kto na to má papiere. Alebo jednoducho na poradí, kde by mohla byť, je K2S kvôli umývaniu (7/4), čo je totálny nezmysel. Takže odpoveď je, že sa bude dať, ak sa bude chcieť. Zatiaľ sa nechce.
Reakcia na: Solider #226104:
Nevravelo sa nieco o lepsom jazdom profile, lepsej schopnosti zatacat v uzsich/mensich oblukoch a mensom hluku/opotrebeni kolajnic?
Reakcia na: Mhr1 #226077:
Mňa by skôr zaujímalo to, čomu mali krajné otočné podvozky vlastne pomôcť. Osobne neviem prísť na chuť tejto koncepcii.
Reakcia na: on-line #226094:
Podľa online polohy z Ružinovskej svojou bežnou rampou hore na Bajkalskú. (Áno aj ja som to videl ešte pred hodinou uzavreté a zabraté stavebnými mechanizmami).
Reakcia na: Petto #226095:
Viaceré nájazdy su (boli) uzavreté.
Reakcia na: Ike #226097:
To som jediný v celom vesmíre, čo si myslí, že takéto oznamy sa majú kresliť, nie písať slohové práce?
Reakcia na: Ike #226097:
Prečo na N72 nemôže ísť autobus? Bude to v noci uzavreté?
Reakcia na: on-line #226094:
Možno sa povykrúca na nadjazde...
Reakcia na: Ike #226097:
Vynechanie as na 210 veľmi chybný krok
https://youtu.be/i0R8XW7kVoM
Od cca 0:55 Urban informuje o organizacii MHD pocas reko Niv.

V prvej faze (mozno uz od maja) bude 205 vypravovana s APU, 202 odklonena na Jelacicovu a 212 cez Mickiewiczovu. Tu 202 osobne vnimam ako dost nestastne riesenie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.