Reálne by sa ešte zmestili ďalšie vozy, ale ďalšie prírastky už netreba veľmi očakávať, na JD musia ostať T3P kvôli tomu, že sa predpokladá, že po odchode Škodovky bude dosť vozov odstavených, a to aj vzhľadom na potrebu VP po odjazdení určitého množstva kilometrov. Do premávky sa vráti 7303-04, ale pravdepodobne ostane na Trnávke, ak sa niečo dovtedy nezmení. Pokiaľ ide o T3P v Krasňanoch, problém je v tom, že stále asi zo 160 vodičov má papiere tak sotva štvrtina, takže nemôžu ísť normálne do výpravy, musí sa sledovať, kto na to má papiere. Alebo jednoducho na poradí, kde by mohla byť, je K2S kvôli umývaniu (7/4), čo je totálny nezmysel. Takže odpoveď je, že sa bude dať, ak sa bude chcieť. Zatiaľ sa nechce.
Podľa online polohy z Ružinovskej svojou bežnou rampou hore na Bajkalskú. (Áno aj ja som to videl ešte pred hodinou uzavreté a zabraté stavebnými mechanizmami).
V prvej faze (mozno uz od maja) bude 205 vypravovana s APU, 202 odklonena na Jelacicovu a 212 cez Mickiewiczovu. Tu 202 osobne vnimam ako dost nestastne riesenie.
Logicky chcú mať združenú zastávku. Áno celé Kamenné treba prerobiť a dotiahnuť tam aj trolíky z Prievozskej. Určite nie je potreba tretích kolají pre odbočenia do SNP. Tým pádom by tam bolo miesto aj na klasickú zastávku.
Nejde o to čo si ja myslím. Tak to bolo vždy oficiálne prezentované.
Realita bude určite iná lebo aj dnes už mosty cez Dunaj nestíhajú a bude to ešte horšie.
Ja som vždy tvrdil, že dve električkové linky tam budú málo.
Fakt si myslíš, že by stavali Nosný dopravný systém s ambíciou nahradiť jednu jedinú linku z celého stotisícového sídliska?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider