Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Miki #22531:
Čudné počty. Ak musia kúriť vždy minimálne 3 za sebou, tak aká každá 6.?
I.
Reakcia na: Spectre #22532:
Kotasove čelíčko je nepraktické nielen kvôli stĺpiku, je to proste pasqil k T3/K2 sa nehodiaci.
I.
Reakcia na: Miki #22531:
Navrhujem stretnutie a empirické skúšanie. A až špirála nebude kúriť, treba písať sťažnosť na DPB a nie tu vypracovávať teórie, aké sú laminátové sedačky na hxxno.
Dvojité sedačky sú vyhrievané tak, že stojan majú jeden, spoločný a ten kúri.
I.
Reakcia na: J #22527:
Kotasove celicko je dost neprakticke prave kvoli tomu stlpiku. Beriem, ze je na to norma, ale fakt je ten, ze ked ti napr. tramvaj vhadza na Cachticku ul. smerom od Komisarok, vodic sa musi v K2Ske cely prevesit cez pultik, aby videl, ci nejdu nahodou dajake IGK.

Problem s odpadavanim ciel som si nevymyslel. Ono to celo neodpadne uplne samozrejme 🙂, ale na brnenskych K2R krasne vidis, ako je to tam, kde je to celicko napojene cele popukane a potom samozrejme aj rozkvitnute.

Hlucnost sa o dost zlepsila. Konecne je to tak, ako to ma byt. Samozrejme, mohli sa s tym pohrat aj trochu viac, ale budme radi, ze je to aspon takto. Problem ale nie je len v hlucnosti styku kolajnica-okolok. Na tramvajach casto rachocu blatniky a u K2S mam dojem, ze sa ten podvozok ide rozpadnut. Jednoducho sa o to treba starat a vsetko pravidelne kontrolovat a dotahovat - az potom bude ta tramvaj naozaj ticha.
Reakcia na: fobust #22530:
..tak kazda 6 spirala 🙂
Reakcia na: Miki #22529:

Tie spiraly su zapojene vzdy tri v serii za sebou, takze ak kuri jedno sedadlo, musia kurit aj dalsie dve. Naopak, ked nekuri jedno, nekuria dalsie dve. Alebo sa mam zle informacie? 🙂
Reakcia na: Sarko #22486:
Ja som si vzdy myslel ,ze je to len nejaka nahoda ,ze je tam sedacka vyhriata,lebo tie sedadla boli studene a clovek musel bud stat a drzat sa studenej tyce ,alebo si sadnut tak, ze mal pod zadkom natiahnutu bundu ci kabat, alebo sediet len na polovici zadku 😉 Povacsine funguje tak kazda 5 spirala 🙂 A ako je to riesene v K2 resp. v T3 s usporiadanim sedadiel 1+2 ako su vyhrievane tie dvojite sedadla?
Reakcia na: galiyosha #22447:
Pridavam sa 😞 Asi mesiac a pol dozadu-nedelne rano v buse cestou na stanicu - sedela som uplne vzadu (ik 435) - u mna dost nezvykle - a "uzila" som si to! Pri prezidentskom palaci nastupila tlupa 5 "tiezludi", ktori sa vrutili dnu systemom terminator+rocky and hitler v jednej osobe, rozvalili sa na sedacky predo mnou, veselo fajcili a ich arogancia a agresivita zacinali byt nebezpecne! Navazali sa do kazdeho naokolo, ci bol tmavy, maly, velky, stary...citila som hrozu-ale napodiv moju osobu to minulo!...aj ked neviem dovod...videla som tvar vodica v zrkadle a bleskovo som uvazovala, co v danej situacii robit. Pod stanicou dofajcili a hulakali dalej. Rozhodla som sa, ze tlacitko na dvere pouzijem iba v pripade, ze zacnu byt nebezpecni "skutkom" - nechcela som tlacitko pouzit skor, pretoze by ich to priviedlo do zurivosti a vodic, ak by prisiel dozadu, by ohrozil nielen seba, ale aj tych par cestujucich vzadu vo vleku! Dalo sa v podstate urobit len jedine-trpnut a s mrazivym pokojom na tvari vyckat a dufat, ze pokym na stanici vystupia, NIC sa nikomu nestane...

😕
Čo sa Kotasovho čela týka. Neviem niesom vodič a nepoznám úroveň výhladu z K2Siek, ale:
Pre lepší výhľad začali dávať klasické dvere.

Už tu máme nové normy a tak aj stĺpiky sú kvôli bezpečnosti očosi širšie. Skúste sa posadiť do Škody 136L či Favoritu a do novej Fóbie. V tých socialistických autách vidíte krásne a vo fóbii vám stĺpik zavadzia pri výhľade.
No a posledný argument - vždy keď sa niečo použije prvýkrát sú isté problémi. DPB má prvú K2Sku z roku 1998 čiže takmer 6rokov a o probéme s odpadávaním čiel som nepočul.
Ja nehovorím aby sa nekupovali nové eliny (keď na ne bude) ale aby sa tie staré zatraktívňovali pre cestujúcich.

galiyosha: Avšak treba zistiť, prečo sa im viac chce voziť v busoch ako elinách. Keby si uvedomili, že im jazdí elina v K.V. každé 2-3min. tak by si uvedomili ako by sa tlačili v busoch. Pri výluke bola jedna výhoda. Busy začínali a končili na tom istom mieste a tak cestujúci nasadli do prvého busu. Teraz čakajú na tú svoju linku a to je problém.
Neverím však že sa hlučnosť nezlepšila. Stačí sa previesť a je to počuť. Nie je to ideálne, ale je to oveľa lepšie.
Reakcia na: S499.1023 #22525:

To what, sir? 🙂
Vytýkaš mi tu, že sa zaoberám vlastnými prioritami riešení problémov, tak ja sa s nadsázkou pýtam, aké problémy potom rieši toto diskusné fórum?
Neviem, či problém označovania medzi T3SU a T3SUCS je zanedbateľný, ak má v tom takmer každý hokej. Ale budiž.
Reakcia na: Sarko #22524:
Sorry, sir, I did not understand, what are you talking about.
Reakcia na: S499.1023 #22519:

Aha, takže toto nie je bratislavské diskusné fórum, ale krúžok spasiteľov DPB? 🙂
A o čom potom vypovedá Tvoj jazykový problém v prípade slova "kornút"? OK, dajme tomu, že som sa pomýlil a je to trebárs laminátová mušľa. 😉
Reakcia na: S499.1023 #22520:

V BA som bol prvý krát v roku 1992 a odvtedy chodím pravidelne a čo sa týka tratí, stále mám rovnaký pocit. Taká trať v tuneli, to je úsek, kde mám pocit doslova o 100% horší.

A s tým porovnávaním si začal Ty. Ja som povedal, že je to takmer všade.
Reakcia na: galiyosha #22521:
hold ludia su blbi, ale nie je sa im co cudovat, lebo to co sa v BA nazyva elektricka rozhodne nie je doprava na urovni.

ale ak xu autobusy, tak nech im tam DP hodi SORy, hrdzave Karosy a Iky280 a s intervalom 15min. v rannej spicke a potom som zvedavy ci im nahodou nezacnu byt dobre aj tie nase pseudo-elektricky 🙂
Reakcia na: PvvS #22501:
Absolutny suhlas. 🙂

Osobne si myslim, ze keby popri elektrickovej trati jazdil hoc aj VP autobus, vacsina cestujucich bude pouzivat ten. Ako dokaz prikladam utrzok z dnesneho rozhovoru s jednou obyvatelkou Karlovej Vsi, ktora sa da oznacit za "beznu cestujucu":

- "A ten hluk sa po prebruseni kolaji ani trochu nezlepsil?"
- "Tam nieco robili s kolajami?"
- "No ved preto bola ta uzavierka."
- "Aha, ano, to bolo super, to do Karlovky chodili autobusy."

Bez komentara.
Reakcia na: Sarko #22518:

1) Stále lepšie ako v KE. V BA je možno 20 percent dĺžky tratí v zlom stave, v KE je 20 percent v dobrom:-). Okrem toho nemáš predstravu o tom, ako to vyzeralo v BA pred 10 či 20 rokmi, zatiaľ čo ja viem aj ako to vyzeralo v BA (omnoho horšie), aj ako to vyzeralo v KE (omnoho lepšie). A vzhľadom k tomu si myslím, že v BA sa je čím chváliť. Ale neporovnávaj stále len s BA, porovnávaj trebárs s Čechami.
2) To som nikdy netvrdil. Ale myslím, že v T3 fungujú všetky špirály, v K2 sú vleky odpojené.
I.
Reakcia na: Sarko #22503:
Lenže napr. Praha to usporiadanie 2ˇ1 odstraňuje.
A inak Tvoje neustále riešenie problému, či je správne označenie T3SU alebo T3SUCS, dosť vypovedá o Tvojich prioritách v riešení problémov MHD:-).
Re #22504 Sarko: Kornút sa hovorí tomu plechu, nie tomu laminátu.
I.
Reakcia na: S499.1023 #22515:

Žiaľ, naposledy som bol v BA minulý týždeň a ver mi, nie je sa čím chváliť...

Re #22514:
To chceš naznačiť, že DPB je normálny DP a funguje každučičká špirála? 🙂
Reakcia na: Papyr #22500:
Hehe, povedal by som, že zásadný, ale úplne zásadný nesúhlas. T3 rozhodne nadčasový design má, porovnaj si to s autobusmi z tých čias. S tými autami - ako čo, ale RR teda rozhodne nadčasový design nemá.
I.
Reakcia na: fobust #22490:
Rýchliková laminátka nebola S699.0, rýchliková laminátka bola S499.1.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.