re #22307 qwix: ake prepasovanie??? Ved to bol normalny, SBSkarom odobreny vstup do vozovne Jurajov Dvor. ;-P
re #22447 galiyosha: nackovia v DNV? Ako sa im to podarilo pre boha prezit? A este maju taku drzost, ze skacu do "inofarebnych"?
re #22456 Jano: no, pokial som si ja vcera vsimol, tak ta rozkopavka sa tiahne az po zastavku Horne Krcace. Sice nechapem preco prave tam, ale budiz.
re #22447 galiyosha: nackovia v DNV? Ako sa im to podarilo pre boha prezit? A este maju taku drzost, ze skacu do "inofarebnych"?
re #22456 Jano: no, pokial som si ja vcera vsimol, tak ta rozkopavka sa tiahne az po zastavku Horne Krcace. Sice nechapem preco prave tam, ale budiz.
Sarko
Tú istú sériu T3 z roku 1982, S USPORIADANÍM SEDADIEL 2+1, mali/majú aj Bratislava (20ks), Most (25ks), Liberec (10ks), Ostrava (5ks), Plzeň (25ks) a Praha (20ks).
Táto séria sa na Slovensku stále nesprávne uvádza ako typ T3SU (takisto aj na iMHD)!
V roku 1982 sa nečakane obnovila sériová výroba po tom, čo sa nezačalo so sériovou výrobou novovyvinutých modelov T5, T6, KT4, KT6 a KT8. Preto z dôvodu čo najrýchlejších dodávok sa začala jednotná výroba s exportným súbehom, t.j. ZLÚČENÍM DOMÁCEHO PREVEDENIA s prevedením T3D, T3SU a T3YU.
Tento výrobný súbeh, s rôznymi variantami úprav v interiéri, usporiadaní sedadiel a výzbroje sa podľa požiadaviek dopravcov menil a trval až do ukončenia výroby v roku 1989!