Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
re #22307 qwix: ake prepasovanie??? Ved to bol normalny, SBSkarom odobreny vstup do vozovne Jurajov Dvor. ;-P

re #22447 galiyosha: nackovia v DNV? Ako sa im to podarilo pre boha prezit? A este maju taku drzost, ze skacu do "inofarebnych"? 😞

re #22456 Jano: no, pokial som si ja vcera vsimol, tak ta rozkopavka sa tiahne az po zastavku Horne Krcace. Sice nechapem preco prave tam, ale budiz.
Reakcia na: ufo #22508:
Veľmi pekne si to napísal 🙂
Kotasie cela stoja vela penazi, prekazaju vodicom, oblbuju ludi, ktori si myslia, ze to je nova elektricka a potom v tom vidia vysokopodlaznu nepohodlnu elektricku 21.storocia a potom ju nechcu v Petrzalke a chcu kvoli tomu metro 🙂 Takto to je, ked pocujem co hovoria ludia. Rekonstruovat na moralne zastaralom vozidle sa oplati akurat to, co usetri peniaze a zvysi pohodlie cestujucim aj vodicovi ale cela to isotne nie su.
Reakcia na: Vladimír #22488:
Podobnu teoriu som zastaval svojho casu aj ja o kombi autach Volvo, ktore vyzerali ako pohrebaky. 🙂 Presne oznacenie si nepamatam, ale zadne celo bolo uplne kolme.

Re #22497 Andy: Zvelicujes a prekrucas.

Re #22498 J: Myslim, ze v prispevkoch #22495 a #22480 mas celkom dost argumentov, preco tie cela nie su idealne. Keby sa vynovil interier, vedz, ze cestujucim bude uplne jedno, ako ta elektricka vyzera zvonku.
Reakcia na: Vladimír #22505:

Viem. Ja som sa len chytil toho, čo si napísal, takže od druhého odstavca to ber tak, že je to určené ostatným.
Reakcia na: Sarko #22503:
Mne je tá história predsa jasná. Hovorili sme o tom už mnohokrát.
Reakcia na: J #22498:

V tom plechovom kuželi pod laminátovým kornútkom sa nachádza špirála, ktorá sa nahrieva ako odpor a vyhrieva ich.
Reakcia na: Vladimír #22488:

Tú istú sériu T3 z roku 1982, S USPORIADANÍM SEDADIEL 2+1, mali/majú aj Bratislava (20ks), Most (25ks), Liberec (10ks), Ostrava (5ks), Plzeň (25ks) a Praha (20ks).

Táto séria sa na Slovensku stále nesprávne uvádza ako typ T3SU (takisto aj na iMHD)!

V roku 1982 sa nečakane obnovila sériová výroba po tom, čo sa nezačalo so sériovou výrobou novovyvinutých modelov T5, T6, KT4, KT6 a KT8. Preto z dôvodu čo najrýchlejších dodávok sa začala jednotná výroba s exportným súbehom, t.j. ZLÚČENÍM DOMÁCEHO PREVEDENIA s prevedením T3D, T3SU a T3YU.

Tento výrobný súbeh, s rôznymi variantami úprav v interiéri, usporiadaní sedadiel a výzbroje sa podľa požiadaviek dopravcov menil a trval až do ukončenia výroby v roku 1989!
Reakcia na: Papyr #22500:
Mno a jakej je rozdil mezi B731 a B951 to sou oba stejny vozy , jenom jiny cela
Reakcia na: J #22498:
A to ze z nich ridici poradne nevidi ven , protoze jim sirokej sloupek zakrejva vyhled do zrcatka a to nemluvim o vyklopnych dverich , ktery toho zakryvaj este vic . Navic je to jenom rekonstrukce 20-30 let starych vraku . Cast by se mela zrekonstruovat , ale zbytek by mel obsadit novyma vozidlama. JInak asi byl zbytecnej prechod od 2napravovych, protoze i na ty se da nacpat novej vzhled a koneckoncu i na slavnym zapade jezdej leckde dodnes. Pokud nekde podel trasy tramvaje pojede NP bus , tak se nikdo nebude cpat do VP tram , i kdyby byla pozlacena a misto sedacek mela lehatka. ¨

Co se tyce obhajovani , tak nebude to tim ze jim zatim nikdo do provozu nenabidl nic lepsiho ?T401 je strasne preplacana , rozhodne nema tvarama i vzhledem na T11
Reakcia na: Andy #22497:
Ved prave 🙂 Ikarus 28x a C8x su zastarale shity. T3 su zastarale shity. Karosy B 7xx su tiez zastarale shity, ale tie tu aspon nikto neobhajuje. Som zvedavy, preco vlastne ludia z BA tak velmi obhajuju I-28x a T3. Nadcasovy dizajn urcite nema ani jedno. Nadcasovy design maju napriklad Rolls Royce, Jaguar, Renault 2CV, Mini Morris a podobne. Z vozidiel MHD som nadcasovost ochotny priznat len Tatre T401, z ktorej ale existoval len jeden exemplar 🙂
Reakcia na: Andy #22497:
Absolútne súhlasím.
Myslím si, že DP sú tu na to aby poskytovali atraktívne dopravné služby a nie zachovávali dizajn z 60tych rokov. Keby všetky električky typu T3 a K2 mali Kotasové čelá, tak električková doprava je oveľa atraktívnejšia. Ja by som bol za to aby sa všetky eliny takto prerobili, pretože pre väčšinu cestujúcich sú to eliny nové.
U autobusov a trolov je to jedno. Tu sa budú kupovať nové NP vozy a tie sú svojím spôsobom pekné všetky.

Re #22486 Sarko: Aká špirála pod sedadlom?
Tu ma vacsina z vas nejake zvlastne nazory.. Chceli by tie Ikarusy C83, do vsetkeho laminatove sedadla, vsetko v staromodnom dizajne ako T3, no na druhej strane chcete Solaris, ktory je presny opak. Ja za roky cestovania Ikarusmi a T3 nemam ani najmensiu chut sa v takom vozidle viezt ani minutu ak by to bolo mozne. A minimalne tri stvrtiny bratislavcanov(ktori nechodia na iMHD) by so mnou suhlasili.
Reakcia na: galiyosha #22494:
narychlo som si prebehol vysledky starsich ankiet a jedine co sa vzhladu T3 tykalo bola otazka, co ludia hovoria na nater nasej slavnej T3modky...
No co se libi nam je celkem jedno , Hlavni je to jak se vozidlo libi ridicum. A Co ja vim , tak Kotasi cela jsou podle nich to nejhorsi co kdy kdo vymyslel. Asi nejoblibenejsi byla T2 s jejima vyklopnyma okynkama. Jinak nedaj na Kardausuv navrh dopustit. Osobne se mi kotas taky moc nelibi , ale co se da delat , kdyz uz sou jednou tady. CO se tyce sedacek , tak mam taky radsi laminaty . Kdyby byly o neco vyssi ,tak by asi nad ne nebylo. Jsou vandaluvzdorne, rychle ohrate , vcelku pohodlne .
Reakcia na: galiyosha #22493:
No, mohol som si tie moznosti po sebe aspon precitat, takze este raz:

Ako hodnotite vzhlad elektricky CKD/Tatra T3?
- Paci sa mi.
- Svojho casu to bol pekny kus, dnes je uz T3 prezita/opozerana.
- Dokazem sa cez jej dizajn preniest.
- Myslim si, ze vyzera otrasne.
Co takto spravit anketu? 🙂

Paci sa Vam (este) elektricka CKD/Tatra T3?
- Paci sa mi stale.
- Svojho casu to bol pekny kus, dnes je uz prezita/opozerana.
- Dokazem sa cez jej dizajn preniest.
- Nie, myslim si, ze je otrasny.

A dalej: "Pripadaju Vam laminatove sedacky v elektricha T3 pohodlne?", pripadne "Ktore sedadla Vam pripadaju najpohodlnejsie?" a v "V ktorom vozidle si najradsej sadnete?" 🙂

Ak sa uz tieto ankety riesili, ospravedlnujem sa za nechcene opakovanie. 🙂
Reakcia na: Andy #22477:

Andy, ty si dajaky divny... Nadavas na vsetko, co je dobre...
sa pridam na stranu T3: ked uz sa nahodou veziem elektrickou (zial vacsinou autobus:( ), tak mam mensi problem si sadnut na laminat ako na nejaky chlpatu sedacku v ik4xx. Na laminate su aspon vidiet vsetky nalepene zuvacky, kemre, a pod. 🙂

#22477 Andy: som uchyl! 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.