Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Miki #22529:

Tie spiraly su zapojene vzdy tri v serii za sebou, takze ak kuri jedno sedadlo, musia kurit aj dalsie dve. Naopak, ked nekuri jedno, nekuria dalsie dve. Alebo sa mam zle informacie? 🙂
Reakcia na: Sarko #22486:
Ja som si vzdy myslel ,ze je to len nejaka nahoda ,ze je tam sedacka vyhriata,lebo tie sedadla boli studene a clovek musel bud stat a drzat sa studenej tyce ,alebo si sadnut tak, ze mal pod zadkom natiahnutu bundu ci kabat, alebo sediet len na polovici zadku 😉 Povacsine funguje tak kazda 5 spirala 🙂 A ako je to riesene v K2 resp. v T3 s usporiadanim sedadiel 1+2 ako su vyhrievane tie dvojite sedadla?
Reakcia na: galiyosha #22447:
Pridavam sa 😞 Asi mesiac a pol dozadu-nedelne rano v buse cestou na stanicu - sedela som uplne vzadu (ik 435) - u mna dost nezvykle - a "uzila" som si to! Pri prezidentskom palaci nastupila tlupa 5 "tiezludi", ktori sa vrutili dnu systemom terminator+rocky and hitler v jednej osobe, rozvalili sa na sedacky predo mnou, veselo fajcili a ich arogancia a agresivita zacinali byt nebezpecne! Navazali sa do kazdeho naokolo, ci bol tmavy, maly, velky, stary...citila som hrozu-ale napodiv moju osobu to minulo!...aj ked neviem dovod...videla som tvar vodica v zrkadle a bleskovo som uvazovala, co v danej situacii robit. Pod stanicou dofajcili a hulakali dalej. Rozhodla som sa, ze tlacitko na dvere pouzijem iba v pripade, ze zacnu byt nebezpecni "skutkom" - nechcela som tlacitko pouzit skor, pretoze by ich to priviedlo do zurivosti a vodic, ak by prisiel dozadu, by ohrozil nielen seba, ale aj tych par cestujucich vzadu vo vleku! Dalo sa v podstate urobit len jedine-trpnut a s mrazivym pokojom na tvari vyckat a dufat, ze pokym na stanici vystupia, NIC sa nikomu nestane...

😕
Čo sa Kotasovho čela týka. Neviem niesom vodič a nepoznám úroveň výhladu z K2Siek, ale:
Pre lepší výhľad začali dávať klasické dvere.

Už tu máme nové normy a tak aj stĺpiky sú kvôli bezpečnosti očosi širšie. Skúste sa posadiť do Škody 136L či Favoritu a do novej Fóbie. V tých socialistických autách vidíte krásne a vo fóbii vám stĺpik zavadzia pri výhľade.
No a posledný argument - vždy keď sa niečo použije prvýkrát sú isté problémi. DPB má prvú K2Sku z roku 1998 čiže takmer 6rokov a o probéme s odpadávaním čiel som nepočul.
Ja nehovorím aby sa nekupovali nové eliny (keď na ne bude) ale aby sa tie staré zatraktívňovali pre cestujúcich.

galiyosha: Avšak treba zistiť, prečo sa im viac chce voziť v busoch ako elinách. Keby si uvedomili, že im jazdí elina v K.V. každé 2-3min. tak by si uvedomili ako by sa tlačili v busoch. Pri výluke bola jedna výhoda. Busy začínali a končili na tom istom mieste a tak cestujúci nasadli do prvého busu. Teraz čakajú na tú svoju linku a to je problém.
Neverím však že sa hlučnosť nezlepšila. Stačí sa previesť a je to počuť. Nie je to ideálne, ale je to oveľa lepšie.
Reakcia na: S499.1023 #22525:

To what, sir? 🙂
Vytýkaš mi tu, že sa zaoberám vlastnými prioritami riešení problémov, tak ja sa s nadsázkou pýtam, aké problémy potom rieši toto diskusné fórum?
Neviem, či problém označovania medzi T3SU a T3SUCS je zanedbateľný, ak má v tom takmer každý hokej. Ale budiž.
Reakcia na: Sarko #22524:
Sorry, sir, I did not understand, what are you talking about.
Reakcia na: S499.1023 #22519:

Aha, takže toto nie je bratislavské diskusné fórum, ale krúžok spasiteľov DPB? 🙂
A o čom potom vypovedá Tvoj jazykový problém v prípade slova "kornút"? OK, dajme tomu, že som sa pomýlil a je to trebárs laminátová mušľa. 😉
Reakcia na: S499.1023 #22520:

V BA som bol prvý krát v roku 1992 a odvtedy chodím pravidelne a čo sa týka tratí, stále mám rovnaký pocit. Taká trať v tuneli, to je úsek, kde mám pocit doslova o 100% horší.

A s tým porovnávaním si začal Ty. Ja som povedal, že je to takmer všade.
Reakcia na: galiyosha #22521:
hold ludia su blbi, ale nie je sa im co cudovat, lebo to co sa v BA nazyva elektricka rozhodne nie je doprava na urovni.

ale ak xu autobusy, tak nech im tam DP hodi SORy, hrdzave Karosy a Iky280 a s intervalom 15min. v rannej spicke a potom som zvedavy ci im nahodou nezacnu byt dobre aj tie nase pseudo-elektricky 🙂
Reakcia na: PvvS #22501:
Absolutny suhlas. 🙂

Osobne si myslim, ze keby popri elektrickovej trati jazdil hoc aj VP autobus, vacsina cestujucich bude pouzivat ten. Ako dokaz prikladam utrzok z dnesneho rozhovoru s jednou obyvatelkou Karlovej Vsi, ktora sa da oznacit za "beznu cestujucu":

- "A ten hluk sa po prebruseni kolaji ani trochu nezlepsil?"
- "Tam nieco robili s kolajami?"
- "No ved preto bola ta uzavierka."
- "Aha, ano, to bolo super, to do Karlovky chodili autobusy."

Bez komentara.
Reakcia na: Sarko #22518:

1) Stále lepšie ako v KE. V BA je možno 20 percent dĺžky tratí v zlom stave, v KE je 20 percent v dobrom:-). Okrem toho nemáš predstravu o tom, ako to vyzeralo v BA pred 10 či 20 rokmi, zatiaľ čo ja viem aj ako to vyzeralo v BA (omnoho horšie), aj ako to vyzeralo v KE (omnoho lepšie). A vzhľadom k tomu si myslím, že v BA sa je čím chváliť. Ale neporovnávaj stále len s BA, porovnávaj trebárs s Čechami.
2) To som nikdy netvrdil. Ale myslím, že v T3 fungujú všetky špirály, v K2 sú vleky odpojené.
I.
Reakcia na: Sarko #22503:
Lenže napr. Praha to usporiadanie 2ˇ1 odstraňuje.
A inak Tvoje neustále riešenie problému, či je správne označenie T3SU alebo T3SUCS, dosť vypovedá o Tvojich prioritách v riešení problémov MHD:-).
Re #22504 Sarko: Kornút sa hovorí tomu plechu, nie tomu laminátu.
I.
Reakcia na: S499.1023 #22515:

Žiaľ, naposledy som bol v BA minulý týždeň a ver mi, nie je sa čím chváliť...

Re #22514:
To chceš naznačiť, že DPB je normálny DP a funguje každučičká špirála? 🙂
Reakcia na: Papyr #22500:
Hehe, povedal by som, že zásadný, ale úplne zásadný nesúhlas. T3 rozhodne nadčasový design má, porovnaj si to s autobusmi z tých čias. S tými autami - ako čo, ale RR teda rozhodne nadčasový design nemá.
I.
Reakcia na: fobust #22490:
Rýchliková laminátka nebola S699.0, rýchliková laminátka bola S499.1.
Reakcia na: Sarko #22486:
A aby som nezabudol, v ktorom meste okrem KE sú ešte trate v podstatne horšom stave než kedysi? Ani len v Bratislave nie, opak je pravdou!
Reakcia na: Sarko #22486:
V normálnych DP také nebýva, že nefunguje špirála. A čo má kvalita tratí so sedačkou? Si myslíš, že koženka Ťa tak odpruží, že si ušetríš chrbticu?
I.
Reakcia na: Spectre #22479:
Ty jazdíš ako vlk v električke osem či desať hodí v kuse? Kukáš pritom do zrkadla, mačkáš gombíky a tak?
Reakcia na: COLOR #22471:
Tie totiž nevyrába Elektroline ale Steamline:-).
I.
Reakcia na: Andy #22497:
Heeeeej... ale aj ja by som chcel Ikarus C83 !!!! 🙂

Re #22498 J: Nove celicka na K2S su atraktivne pre cestujuceho, ale pre vodica je to horor. Jednoducho to Kotas navrhol dost neprakticky, ale co uz.. nikto nie je genialny.

Re #22501 PvvS: Velmi dobre, velmi dobre .... 😃

Re #22503 Sarko: To, co spominas, cize obnovenie seriovej velkovyroby T3 bol po tramvaji RT6N1 najvacsi omyl v dejinach CKD.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.