Reakcia na: Vladimír #221566:
Ano, tak nejaka miera staznosti bude na akekolvek riesenie. Ja si myslim ze vhodne je mat nastavene automatizovane akusticke hlasenie o nestandardnej trase pred poslednou zastavkou kde je este mozny prestup (na hrane) na spoje "zakladnym smerom" (napr. pri 209 by to bolo pred zastavkou Trnavske myto), resp. pri skratenom spoji pred konecnou zastavkou. Obdobne pri linkach ako 80, hlasenie pred poslednou zastavkou kde je mozny prestup na hrane na ine vetvy (pri 80 by to teda bolo pred ZST Petrzalka).Plus vzdy pri nestadnardnej trase mat na mieste linky sipku a cislo linky na druhej strane transparentu (cislo linky by som mozno dal do zatvorky?), ako to maju niektore linky na ktorych to bolo zavedene v case, ked este v DPB vedeli obsluhovat BUSE.
Tieto dve opatrenia podla mna informuju dostatocne na to, aby si to kazdy kto nie je uplny ignorant vsimol. Ak uz niekto uplny ignorant je, tak mu holt nepomozeme.
Ike
Ale súhlasím, že tresknutie pokladnicou a zapálenie bolo to najmenej. Ale bol by som spokojnejší keby to vodiči mali na háku úplne. Zažil som veľa dementných cestujúcich s ešte demetnejšími poznámkami ("to naschvál idete pomaly, ja to viem") a vodič reagoval absolútne s chladnou hlavou, pričom, keď došli cestujúcemu argumenty, zavrel dvere a vypol uši. ?