Nezmysel? A či Ty nevieš, že lanovka zvyšuje kultúru cestovania? Znižuje emisie škodlivých látok do ovzdušia a eliminuje hluk? Skracuje vzdialenosti na polovicu, čím sa z jej fyzikálnej podstaty skracuje cestovný čas a teda zvyšuje rýchlosť? Zlepšujú sa prípoje a aj dĺžka mesačného svitu!
Potom by som ešte postavil zubačku na Kolibu, najlepšie v trase súčasnej 203 a pozemnú lanovku od nábrežia na Hrad. A súbežne s ňou by mohla byť zvážnica vedená z rokovacej sály NR SR priamo do koryta Dunaja pre poslancov, ktorí chcú definitívne ukončiť svoju politickú kariéru. Hore by nastúpili do klietky so závažím a šúúúp-ho po žľabe až do hlavného toku. A ani by to nevyžadovalo zdroj energie, o všetko by sa postarala gravitácia... Ešte by aj prázdnu klietku vytiahla z vody na kopec. ?
Presne tak, a ešte doplním, že čisto technicky nie je problém ani rýchlosť vetra (nepoužil by sa klasický jednolanový systém, ale dvojlanový 2S, alebo "trojlanový" 3S s vysokou odolnosťou proti vetru).
Čisto prakticky je to vážne celé nezmysel...
Pre objektivitu je potrebné povedať, že L41 išla z HLST, ale aj tak... Chceme podporovať verejnú dopravu, alebo budeme cestujúcich vnímať ako brblajúci substrát? Tá 41 unikala zo zastávok v čase, keď tam 64 zastavovala, žiaľ, dopravná situácia na Husákovej odbočke spôsobila, že sa navzájom vzdialili.
Veď sám DPB priznal že tam v špičke ani nedokáže urobiť nadväznosti. Šancová je poobede plná od Trnavského mýta po stanicu.
Preto v špičke urobil 15 min.int. a obnovil pár priamych spojov L41 po stanicu.
Je fascinujuce ze ani po niekolkych rokoch nie je dopravny podnik hlavneho mesta schopny zabezpecovat nadvaznosti. Ale co by sme chceli od garazovky na urovni SAD Krupina...
Ide o to, v akom dlhom úseku to bude 1+1.
Ináč ako prvé sa mala rekonštruovať križovatka Ml. Nivy - Karadžičova a to tak zásadne, že sa mal vymieňať starý kolektor, ktorý je rovno pod križovatkou (niečo ako bolo na Šafku). Toto malo byť už vlani v lete (ak nie predvlani...)
No to bude fungovat strasne dobre... to uz je potom lepsia kompletna uzavierka na kratsi cas ako ju navrhuje HB Reavis, lebo pri zuzeni do jedneho pruhu bude ta komunikacia aj tak nepouzitelna...
Posunula by sa os trate. Úplna výluka s NAD bola vtedy iba na nevyhnutný čs (tuším 5 dní z toho jeden víkend ..). Galéria je plná fotiek z toho času ... (aj keď sa to ani nezdá koľko rokov dozadu to už je ...).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.