Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dulgerov #221518:
Ja musím s Vami nesúhlasiť. Jediné, čo by sa dalo uznať je to, že DPB nevyužíva maximálne svoj informačný systém. Včera som sa schválne bol previesť tu v Prahe jedným dojazdovým spojom do vozovne električkou bez sluchátok(riešili sme to tu s S499.1023). Počas trasy vozidlo pekne hlási, že vlak ide do vozovne Motol, to znamená že aj cestujúci, ktorí nenahliadne do CP, nepozrie si tabuľu na čele prípadne boku vozidla pred nástupom a nepozrie sa ani na zástavky vypísané vnútri sa aspoň takto dozvie, že vozidlo nejde po svojej trase ale je tam zmena.

Týchto spojov je naozaj málo. Sú to spoje poradí linky, ktoré jazdia iba určitú časť dňa-napríklad rannú špičku a v sedle nejazdia a tak je posledný spoj presmerovaný do vozovne. Ako som už spomínal, využívanie informačného systému nie je dostatočné ale treba mať aj trochu sebakritiky a nie všetko hádzať na vodičov. Vodič nemôže za to, že jeho zamestnávateľ je neschopný. Nedajbože keď aj chce byť iniciatívny a ozve sa tak sa dočká akurát tak polien pod nohy a nie zlepšenia a nedajbože nejakej prémie či pochvaly.

Nebudem Vás presviedčať o mojom názore nasilu, tak ako Vy nepresvedčíte mňa o tom Vašom. Treba o tom popremýšľať s chladnou hlavou a možno napríklad vyskúšať napísať do DPB aby zjednali nápravu. ALe keď im budete písať, že Vy nie ste povinný čítať CP, čítať cieľovú zástavku na tabuli atď, tak Vás budú mať za hlúpeho a nebudú sa tým ani zapodievať.
Reakcia na: martinah #221537:
Mne sa ešte stalo také, že raz bola nejaká výluka a 204 a 205 mali rovnakú konečnú nielen na Trnávke ale tuším aj Valašskú, a pri Kauflande svietilo slnko, číslo linky nebolo dobre viditeľné, a tak čítam len cieľ a potom sa čudujem, že prečo nejde trolejbus na Trnavské mýto.
Reakcia na: Dulgerov #221543:
Čiastočne chápem frustráciu, ale úprimne, myslíte si, že je šanca niečo vyriešiť bez podania sťažnosti?

Lebo tu plačete na nesprávnom hrobe, medzi nadšencami MHD je pomerne známe, že DPB zanedbáva svoje infosystémy, akurát toto fórum s tým nič urobiť nedokáže. Diskutovalo sa o tom mnohokrát, zrkadlo dopravnému podniku sa na tejto platforme nastaviť nedá (oni si predsa radiť plebsom nedajú), no a emócie - áno, internet je občas divoké miesto, ale tiež treba chápať, že sa nikto nebude radovať, oslavovať a s chladnou hlavou pozitívne myslieť, keď na druhej strane "diskusného stola" argumenty a vysvetlenia nepadajú na úrodnú pôdu, lebo narážajú na nevykonateľné očakávania, od ktorých akosi nehodno ustúpiť...

(a ešte faktická poznámka - koho chápete pod manažmentom MHD? Pracovníkov mesta ako objednávateľa? Pracovníkov DPB ako vykonávateľa? Ktorí vás to sklamali, ak môžem vedieť?)
Reakcia na: Ámos #221542:
#221485
"Za ten čas sa mi 3x stalo, že trolejbus po prechode Trnavským mýtom plynule odbočil k Zimnému štadiónu, namiesto na Trhovisko."
"že by vodič povedzme na Trnavskom mýte urobil tú najprirodzenejšiu vec, teda otvoril dvere na tej svojej kukani, vyklonil sa a upozornil ľudí, že zatáča k Zimáku"

Potom sa z Trnavského mýta stalo "Fr Zubku" a následne "Franza Liszta". Z vtedy popísaného ťažko vyhodnotiť, čo si s čím mýli a teda kde nastupuje.
Reakcia na: Valec #221545:
To by som tu neuvádzal. Aj keď tam niekto z tu diskutujúcich videl nápis nenastupovať, v medializovanom prípade sa tam naozaj objavilo na minútu R do Košíc. Aj niekto cez rdst hlásil aby to zmenili...
Reakcia na: Dulgerov #221543:
Zdá sa, že si nastavil zrkadlo najmä sebe a teraz sa ti vôbec nepáči, čo v ňom vidíš a snažíš sa zvaliť to na všetkých ostatných.
Reakcia na: Ámos #221540:
Dakujem za slusnu odpoved. Popravde, nemal som v umysle obracat sa na MHD so staznostou. Podobnu torturu som raz davnejsie absolvoval uplne bez efektu. Vami spominana bohorovnost sa zial prejavuje aj inde vramci managementu MHD. Islo mi skor o to vyvolat diskusiu medzi beznymi ludmi a tak trochu nastavit zrkadlo. Uvedomujem si velmi dobre, ze to mnohi nenesu v pohode a bez emocii...
Reakcia na: S499.1023 #221529:
To ani nikde nenapisal. Napisal, ze tam nastupuje.
Reakcia na: Dulgerov #221538:
a potom, ze preco su dnesne navody pisane tak polopate

prejavom inteligencie je predpoklad, ze cestujuci je mysliacim tvorom so schopnostou citat, preto mame informacne tabule a CP

a just neuznate, ze viacnasobne opakovanie tej istej chyby vypoveda skor o vas
Reakcia na: Dulgerov #221518:
Pan Dulgerov, chapem Vase rozhorcenie, ale v tomto pripade by som Vam to povedal inak.

Ano DPB ma bordel v oznacovani tychto dojazdovych/vyjazdovych spojov a tak obcas sa pritrafia taketo nemilosti. Vedzte, ze vodic ma co robit v dnesnej premavke, hlavne v case rannej spicky a nie este mysliet, ci sa niekto omylom neprevezie.
Ano DPB by si mal spravit poriadok zo svojim informacnym systemom, aby to bolo prehladne a pred zmenou trasy jednoznacne upozornit cestujuceho cez hlasic. No nemoze kazdeho cestujuceho vodit za rucicku, ci nahodu vie kde ma vystupit.

Berte to vsak trochu pozitivne. Este par rokov dozadu, taketo spoje neboli vobec bezne a tak by ste sa tymto spojom L209 neodviezli. Vozidlo by islo naprazdno do vozovne a vy by ste sa tlacili v preplnenom trolejbuse.?

Na tejto stranke sa vsak pomoci nedovolate, kedze sa nejdena o stranku DPB ale nadsencov v doprave. Obcas riadne bohorovnych. Skuste napisat podnet DPB alebo cez Stafino im nechajte odkaz.
Reakcia na: Dulgerov #221538:
Čo prosím? Kto iný, keď nie cestujúci, si má všimnúť ten odlišný spoj???
Reakcia na: martinah #221534:
Prejavom inteligencie nie je nechavat na cestujuceho, aby si vsimal jeden jediny spoj 209, ktory ide inak ako ostatne. To je prejavom neochoty a bezustretovosti...
Reakcia na: JerryBA #221533:
tak to je uz extreme ?

to sa mi uz stalo, prisla mala sorka L84 miesto L99 a ja ze preco idem na most ?

este lepsie je, ked aj nastupis do spravnej L80 smer kopcany a ide do matadorky ?
Reakcia na: martinah #221534:
Je to márne, je to márne, je to márne... pán je blb a očividne je rozhodnutý blbom aj zostať. Tak nech sa holt vozí, keď ho to baví.
Reakcia na: Dulgerov #221531:
Ty pracuješ v obchode dobrých 25 rokov ako čo? Ako predavač v Mojej samoške?
Reakcia na: Dulgerov #221531:
vy ale porovnavate obchod s celym systemom, kde sa premelu tisicky ludi a kde prave pravidla a postupy ulahcuju plynulost cestovania, to ze DPB ma rezervy v informacnych systemoch, je problem organizacie/firmy, ale nie samotnych soferov, nie je v ich silach pokrikovat na cestujucich, v prvom rade je dolezita bezpecnost, nie svojpomocne hlasenie zastavok, ked to je uloha systemu

a soferov by som nehadzala do jedneho vreca, staci si vsimnut kolkokrat nacentruju dvere rovno pred vas, najma ak ste jediny cakajuci na zastavke, mam skor viac pozitivnych/neutralnych skusenosti nez negativnych a cestujem dennodenne od detstva

viete, prejavom inteligencie je aj schopnost poucit sa z chyb a neopakovat ich, jedenkrat clovek prehliadne, stava sa, opakovane uz svedci o inom
Reakcia na: martinah #221532:
Ešte sa to dá skombinovať s rôznymi nástupišťami na niektorých miestach (Hlavná stanica, AS Nivy, Eurovea, Most SNP) ?

Veď práve to, ja som sa stretol pri 61 malym hrbatym sorom alebo aj tedomom a to sa dá zameniť za 65 ci 53 ?
Reakcia na: JerryBA #221530:
to je uz hardcore lvl ?

nie vzdy, minule sme videli L88 miesto klasiky malu sorku ?
Reakcia na: JerryBA #221528:
Ale ved toto su presne tie rady, ktore nikomu nepomozu. Konkretne ja chodievam v drvivej vacsine skor ako o 8.17, takze ked ma dany spoj zastihne raz za tri mesiace, jednoducho si to nevsimnem a nemyslim si, ze by som bol nevsimavy. Do toho su zapchy, takze spoj malokedy pride presne. Tu sa mi stale pokusate vnutit tezu o tom, ze by som ako cestujuci mal byt vsimavy ja, ze by mali byt vsimavi vsetci cestujuci, sledovat CP, cestovat inym spojom, mat rongenovy pohlad, ked konkretne na Fr.Liszta na zastavke stoja aj tri spoje za sebou a co ja viem co este... Nie, to poskytovatel sluzby by mal byt v prvom rade ustretovy. Keby som tak ako teraz Vy uvazoval ja, tak ma do tyzdna vyhodia z roboty. Pracujem v obchode dobrych 25 rokov. To ja sa ako obchodnik musm prisposobit zakaznikovi, lebo je to moje rito, rozumiete? Ja musim urobit vsetko preto, aby ten zakaznik mal co najkomfortnejsie zazemie, nie aby sa zakaznik prisposoboval mne. Slovaci, zobudte sa konecne! Ved sa pozrite okolo seba, ako nam tu veci v obchode a v sluzbach funguju. To je strach a hroza. A preco? Lebo mame stale pocit, ze to nie my obchodnici, pracovnici v sluzbach a tak dalej, ale ten zakaznik sa ma prisposobit NAM. Stale v nas chyba pocit, ze vsetko to co robime, robime hlavne pre seba. Teda aj vodic, ktory jazdi v MHD cke nerobi ziadnu milost cestujucim, ale jazdi hlavne koli sebe. Je to jeho obziva. A potom sa cudujeme, ze jazdia tak, ako jazdia. A chovaju sa ako sa chovaju. Vsak je to niekedy o drzku! Dost uz o tom, aj tak to zjavne nema vyznam. Mali sme a mali ostaneme... A len sa potom mozeme pozerat, ako to maju mnohe ine staty zariadene...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.