Pan Dulgerov, chapem Vase rozhorcenie, ale v tomto pripade by som Vam to povedal inak.
Ano DPB ma bordel v oznacovani tychto dojazdovych/vyjazdovych spojov a tak obcas sa pritrafia taketo nemilosti. Vedzte, ze vodic ma co robit v dnesnej premavke, hlavne v case rannej spicky a nie este mysliet, ci sa niekto omylom neprevezie.
Ano DPB by si mal spravit poriadok zo svojim informacnym systemom, aby to bolo prehladne a pred zmenou trasy jednoznacne upozornit cestujuceho cez hlasic. No nemoze kazdeho cestujuceho vodit za rucicku, ci nahodu vie kde ma vystupit.
Berte to vsak trochu pozitivne. Este par rokov dozadu, taketo spoje neboli vobec bezne a tak by ste sa tymto spojom L209 neodviezli. Vozidlo by islo naprazdno do vozovne a vy by ste sa tlacili v preplnenom trolejbuse.?
Na tejto stranke sa vsak pomoci nedovolate, kedze sa nejdena o stranku DPB ale nadsencov v doprave. Obcas riadne bohorovnych. Skuste napisat podnet DPB alebo cez Stafino im nechajte odkaz.
Prejavom inteligencie nie je nechavat na cestujuceho, aby si vsimal jeden jediny spoj 209, ktory ide inak ako ostatne. To je prejavom neochoty a bezustretovosti...
vy ale porovnavate obchod s celym systemom, kde sa premelu tisicky ludi a kde prave pravidla a postupy ulahcuju plynulost cestovania, to ze DPB ma rezervy v informacnych systemoch, je problem organizacie/firmy, ale nie samotnych soferov, nie je v ich silach pokrikovat na cestujucich, v prvom rade je dolezita bezpecnost, nie svojpomocne hlasenie zastavok, ked to je uloha systemu
a soferov by som nehadzala do jedneho vreca, staci si vsimnut kolkokrat nacentruju dvere rovno pred vas, najma ak ste jediny cakajuci na zastavke, mam skor viac pozitivnych/neutralnych skusenosti nez negativnych a cestujem dennodenne od detstva
viete, prejavom inteligencie je aj schopnost poucit sa z chyb a neopakovat ich, jedenkrat clovek prehliadne, stava sa, opakovane uz svedci o inom
Ale ved toto su presne tie rady, ktore nikomu nepomozu. Konkretne ja chodievam v drvivej vacsine skor ako o 8.17, takze ked ma dany spoj zastihne raz za tri mesiace, jednoducho si to nevsimnem a nemyslim si, ze by som bol nevsimavy. Do toho su zapchy, takze spoj malokedy pride presne. Tu sa mi stale pokusate vnutit tezu o tom, ze by som ako cestujuci mal byt vsimavy ja, ze by mali byt vsimavi vsetci cestujuci, sledovat CP, cestovat inym spojom, mat rongenovy pohlad, ked konkretne na Fr.Liszta na zastavke stoja aj tri spoje za sebou a co ja viem co este... Nie, to poskytovatel sluzby by mal byt v prvom rade ustretovy. Keby som tak ako teraz Vy uvazoval ja, tak ma do tyzdna vyhodia z roboty. Pracujem v obchode dobrych 25 rokov. To ja sa ako obchodnik musm prisposobit zakaznikovi, lebo je to moje rito, rozumiete? Ja musim urobit vsetko preto, aby ten zakaznik mal co najkomfortnejsie zazemie, nie aby sa zakaznik prisposoboval mne. Slovaci, zobudte sa konecne! Ved sa pozrite okolo seba, ako nam tu veci v obchode a v sluzbach funguju. To je strach a hroza. A preco? Lebo mame stale pocit, ze to nie my obchodnici, pracovnici v sluzbach a tak dalej, ale ten zakaznik sa ma prisposobit NAM. Stale v nas chyba pocit, ze vsetko to co robime, robime hlavne pre seba. Teda aj vodic, ktory jazdi v MHD cke nerobi ziadnu milost cestujucim, ale jazdi hlavne koli sebe. Je to jeho obziva. A potom sa cudujeme, ze jazdia tak, ako jazdia. A chovaju sa ako sa chovaju. Vsak je to niekedy o drzku! Dost uz o tom, aj tak to zjavne nema vyznam. Mali sme a mali ostaneme... A len sa potom mozeme pozerat, ako to maju mnohe ine staty zariadene...
Dobrý deň, asi ste mysleli ten odchod o 8:17 zo zastávky Námestie Franza Liszta, alebo ste si zle pozreli cp. Z Trnavského mýta má odchod o 4 minúty neskôr a aj to sa tento priestor kedysi volal po Fr. Zupkovi nie Zubkovi.
Ak cestujete v tom čase pravidelne a stalo Vám to viac krát, mali by ste pozerať pozornejšie aj cieľ na transparente pri 209 po viacnásobnej skúsenosti, alebo ak neviete alebo nechcete čítať cieľ, cestujte výlučne linkou 201, tá Vás odvezie na Trhovisko určite. A keď máte mobil, môžete si na virtuálnej zástavkovej tabuli pozrieť kam ide najbližší spoj linky 209, lebo áno môže sa stať, že vozy majú meškania a zrovna o 8:17 môže prísť spoj do Ružovej doliny.
Myslím si, že niektrorým ľuďom by ani vyhlásenie, že ide k Zimáku nepomohlo keď majú slúchadlá na ušiach.
1) Takmer nikto z tých, čo na teba reagovali, nie je vodičom.
2) Na nete sa tyká.
3) Žiadna zastávka sa nevolá Fr. Zubku.
4) Od Trnavského mýta sa k Zimnému štadiónu ani nezabáča ani neodbočuje ale ide sa rovno.
5) Prečo si myslíš, že ty jediný si bol vo Viedni, v Prahe alebo v Krakove?
Na druhej strane, tiež si nemyslite, že tu s vami diskutujú samí vodiči MHD.
Ja do istej miery súhlasím, že možnosti informačného systému sa využívajú biedne, ale argument vidím číslo — nasadám skutočne neopisuje nejaké chvályhodné správanie, takže sa nečudujem, že zožal kritiku. Podľa takej logiky by sme totiž mohli úplne zrušiť vypisovanie cieľa na displejoch, veď ľudia majú vedieť, kam to jazdí (hoci teda neviem odkiaľ, keď cest. poriadok sa nečíta), prípadné nepravidelnosti bude vodič ziapať po voze... Akurát pochybujem, že by mu uznali ako PN, že (preženiem) dnes má vykričaný hlas, sotvakto by mu uznal chorobu z povolania za zničené hlasivky, neviem ako by sa riešila situácia, kedy by vyklonením sa zo svojho miesta náhodne niečo stlačil/uvoľnil a nebodaj dačo spôsobil... A snáď nikto neverí, že dnešní nervní ľudia by po takomto plytkom zakričaní sa ovládli a dodržali pravidlo "nerozprávať s vodičom". Takže vo výsledku by to málokto vydržal robiť dlhodobo.
Ak sa má niečo vyriešiť, odporúčam vám adresovať na DPB žiadosť o lepšie označenie dojazdových spojov na paneloch resp. v hlásení a bombardovať ich (v zákonnej miere), kým neodpovedia niečo rozumné. Lebo nie je riešením viniť vodičov (nech sú hocako zlí či dobrí), že nedostatky iného oddelenia nesuplujú nadprácou pomimo ich kompetencií. Či povieme, že vozy sú špinavé a majú ich umývať? Obúchané a gitovať? A keď budú prepchaté, sami kúpia nové? Ženiem to ad absurdum, ale princíp je rovnaký...
---
Poznámka pod čiarou - v systéme, kde bol nástup spredu, som si zažil, že vodiči po nás vybliakovali Avancez! - nepomohlo, polka sa naštvala čo kričí keď sú už napchatí a druhá ho nepočula. Ten, kto ľudí pri dverách poprosil, aby sa posunuli a aj oni poprosili ďalších, sa stretol s úspechom. Preto také nápady veľmi nepodporujem.
"Tak viete, ja s Vami nesuhlasim. Nesuhlasim s Vami ako obchodnik, ktory robi v obchode 25 rokov a kazdeho zakaznika si musi vazit. Nesuhlasim ako clovek, ktory vie, ze ludia nie su dokonali a nie su stroje aze ich treba obcas slusne usmernit, poradit im a pomoct."
To ako kazdy jeden zakaznik dostane ustne varovanie, ze od (napriklad) 12:00 do 12:45 je obedna prestavka, aby nahodou nenadaval, ze chrapun predavac mal vzdy zavrete na "par minut" pocas dna? Alebo je to len vyvesene ako otvaracie hodiny (nieco ako 3/4 vonkajsie displeje + 1-2 vnutorne)?
Vsetci su chrapuni, len ty si lietadlo. A nikto nikdy nebol v Prahe ani vi Viedni, iba ty samojediny. Sebareflexia nula bodov.
Ja som zil na Zapade nie par mesiacov, ale desat rokov. A obcas, fakt len obcas, som zazil ze si cestujuci pomylil trasu. Nikdy, NIKDY som nezazil, ze by zo svojho pochybenia obvinoval vodica riadne oznaceneho a v cestaku vyznaceneho spoja. To je ten rozdiel v kulture naroda - ze zatialco normalny jedinec si prizna SVOJU chybu, slovensky chrapun bude obvinovat vsetkych naokolo a hladat vyhovorky. Ja si mam vsimnut co je napisane na autobuse, ja mam citat cestovny poriadok, slnko mi zasvietilo, vodic je chrapun fnuky fnuky fnuk, nikto ma nepolutuje vsetci ste na mna bakani... Len preboha nie prebrat zodpovednost a priznat si, ze to ja som urobil chybu. Ubohe.
A mimochodom, vzdy som bol toho nazoru ze dojazdy do vozovne s cestujucimi su nesystemova kravina, na ktoru slovensky substrat mentalne nedozrel. Dakujem ze si mi to exemplarne potvrdil.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Ano DPB ma bordel v oznacovani tychto dojazdovych/vyjazdovych spojov a tak obcas sa pritrafia taketo nemilosti. Vedzte, ze vodic ma co robit v dnesnej premavke, hlavne v case rannej spicky a nie este mysliet, ci sa niekto omylom neprevezie.
Ano DPB by si mal spravit poriadok zo svojim informacnym systemom, aby to bolo prehladne a pred zmenou trasy jednoznacne upozornit cestujuceho cez hlasic. No nemoze kazdeho cestujuceho vodit za rucicku, ci nahodu vie kde ma vystupit.
Berte to vsak trochu pozitivne. Este par rokov dozadu, taketo spoje neboli vobec bezne a tak by ste sa tymto spojom L209 neodviezli. Vozidlo by islo naprazdno do vozovne a vy by ste sa tlacili v preplnenom trolejbuse.?
Na tejto stranke sa vsak pomoci nedovolate, kedze sa nejdena o stranku DPB ale nadsencov v doprave. Obcas riadne bohorovnych. Skuste napisat podnet DPB alebo cez Stafino im nechajte odkaz.