Ano, cital som dnes vyhlasenie z 3.3. ze preco neurceny vyrobca/dodavatel nemoze prihlasit 235kw klbak s 4stup.prevodovkou ked minimum je 240kw a 6stupnova v sutazi. No kto to je neviem. Sor,solaris aj iveco maju 240 kw a.viac motory.
Ja som ani nepredpokladal, ze by na Tovarenskej to malo mat zastavku. Ale skor mi to pride efektivnejsie riesenie, ako sa vyhnut niekolkym problematickym krizovatkam. Inak vjazd do podzemneho parkoviska ma byt uprostred cesty, takze tam by som az taky problem nevidel, ked teleso bude vedene po pravej strane od vozovky v smere von z mesta. Taktiez by to bolo jednoduchsie napojitelne pri apolle.
202 by vobec nemusela mat konecnu pri nemocnici sv. michala (to miesto je tak ci tak dost nestastne, kedze prestupnost je tam takmer nulova), ale osobne si myslim, ze daleko jednoduchsie a efektivnejsie riesenie by bolo tahat 202 po Dunajskej az na Kamenne, kde by bol nejaky pohodlny prestupny uzol ako tadial tahat elektricku. Co si pamatam, niekto tu dokonca aj riesil obluky, ako ju vobec na kamennom napojit, aj ked priznam sa, ze si nepamatam, ako je to vobec realizovatelne.
Offtopic: Pamätám ako tu pravidelne chodia ankety "naj reklama" a sem tam diskusie na tému reklama a lepenie okien. V Zagrebe majú daľší level olepovania. Posledné neolepené miesto na voze tak ostáva čelné sklo. Comming soon
Áno, súhlasím s tebou, len bohužiaľ ten podmieňovací spôsob je namieste. Viď Dopravný inšpektorát, ktorý najčastejšie torpéduje riešenia, ktoré negatívne ovplyvňujú IAD. Ale bez ohľadu na preferenciu je proste trasa cez Dunajskú priamejšia a celkovo výhodnejšia. Zopakujem však, že trasa po Dostojevského je tiež potrebná, ale skôr pre obsluhu Eurovea, prepojenie na nábrežie a na Starý most. Znamenalo by to samozrejme aj zdvojkoľajnenie Vajanského, to však nevidím ako nejaký zásadný problém.
Po roku 2020, keď sa v zóne Čulenova dostavajú tie obrovské developmenty, tam pribudne toľko dopravy, že sa tam v pohode uživia všetky tieto trate a ešte aj prepojenie cez Landererovu.
Neviem preco by sa o preferencii malo len snivat. Keby bola vola, tak by sa tam tvrdo presadila preferencia a autisti by si postali trosku dlhsie. V prvom rade by ani trasa Dostojevskeho - Vajanskeho nemala byt taka zahltena autami, tranzit by sa nemal viest cez centrum mesta ?
Možnosť to je, ale neviem prečo naokolo, keď sa zaústenie radiály do najfrekventovanejšieho električkového uzla v Bratislave ponúka priamou cestou cez Dunajskú. Strata cez Dostojevského a Šafárikovo by bola nielen kvôli vzdialenosti, ale aj kvôli zdržaniu pri prechode križovatkou, pretože na takej frekventovanej ceste akou je ťah Dostojevského-Vajanského možno o preferencii električky len snívať, obzvlášť keď už súčasné smery nefungujú v režime absolútnej preferencie, a najmä linka č.4 z Vajanského na Šafko nezriedka čaká na voľno 50 a viac sekúnd.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
skeli