Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #220227:
zeby MAN?
Reakcia na: skeli #220226:
Ano, cital som dnes vyhlasenie z 3.3. ze preco neurceny vyrobca/dodavatel nemoze prihlasit 235kw klbak s 4stup.prevodovkou ked minimum je 240kw a 6stupnova v sutazi. No kto to je neviem. Sor,solaris aj iveco maju 240 kw a.viac motory.
Reakcia na: Petto #220221:
Pozor,sťahovaví spevaví vtáci sa na jar vracajú! ? ? ?
Reakcia na: Petto #220224:
Tak k čomu sa môžu odborníci vyjadriť? Vážne ma zaujíma, ako by to malo vyzerať.
Reakcia na: mrkvakj #220220:
Treba sledovať stránku ÚVO (link som tu dával niekde k článku o vyhlásení tendra), tam sa všetko dozvieš.
Reakcia na: mrkvakj #220220:
Coskoro. Ak nebude nikto nemietat tak aj tento mesiac po elek.aukcii.
Kedze dnes konci tender na nove busy, tak je na rade otazka, ze kedy sa dozvieme vysledky? 😃
(Mimo tému) Ahojte. Nachádza sa tu nejaký študent - vodič električky? mám 2-3 otázky ohľadom záväzku odpracovania 2100 hodín etc. Ďakujem.
Reakcia na: juraj.k #220211:
Ja som ani nepredpokladal, ze by na Tovarenskej to malo mat zastavku. Ale skor mi to pride efektivnejsie riesenie, ako sa vyhnut niekolkym problematickym krizovatkam. Inak vjazd do podzemneho parkoviska ma byt uprostred cesty, takze tam by som az taky problem nevidel, ked teleso bude vedene po pravej strane od vozovky v smere von z mesta. Taktiez by to bolo jednoduchsie napojitelne pri apolle.

202 by vobec nemusela mat konecnu pri nemocnici sv. michala (to miesto je tak ci tak dost nestastne, kedze prestupnost je tam takmer nulova), ale osobne si myslim, ze daleko jednoduchsie a efektivnejsie riesenie by bolo tahat 202 po Dunajskej az na Kamenne, kde by bol nejaky pohodlny prestupny uzol ako tadial tahat elektricku. Co si pamatam, niekto tu dokonca aj riesil obluky, ako ju vobec na kamennom napojit, aj ked priznam sa, ze si nepamatam, ako je to vobec realizovatelne.
Offtopic: Pamätám ako tu pravidelne chodia ankety "naj reklama" a sem tam diskusie na tému reklama a lepenie okien. V Zagrebe majú daľší level olepovania. Posledné neolepené miesto na voze tak ostáva čelné sklo. Comming soon 🙂
Reakcia na: Error 0x007 #220214:
Áno, súhlasím s tebou, len bohužiaľ ten podmieňovací spôsob je namieste. Viď Dopravný inšpektorát, ktorý najčastejšie torpéduje riešenia, ktoré negatívne ovplyvňujú IAD. Ale bez ohľadu na preferenciu je proste trasa cez Dunajskú priamejšia a celkovo výhodnejšia. Zopakujem však, že trasa po Dostojevského je tiež potrebná, ale skôr pre obsluhu Eurovea, prepojenie na nábrežie a na Starý most. Znamenalo by to samozrejme aj zdvojkoľajnenie Vajanského, to však nevidím ako nejaký zásadný problém.

Po roku 2020, keď sa v zóne Čulenova dostavajú tie obrovské developmenty, tam pribudne toľko dopravy, že sa tam v pohode uživia všetky tieto trate a ešte aj prepojenie cez Landererovu.
Reakcia na: juraj.k #220213:
Neviem preco by sa o preferencii malo len snivat. Keby bola vola, tak by sa tam tvrdo presadila preferencia a autisti by si postali trosku dlhsie. V prvom rade by ani trasa Dostojevskeho - Vajanskeho nemala byt taka zahltena autami, tranzit by sa nemal viest cez centrum mesta ?
Reakcia na: MatejBA #220212:
Možnosť to je, ale neviem prečo naokolo, keď sa zaústenie radiály do najfrekventovanejšieho električkového uzla v Bratislave ponúka priamou cestou cez Dunajskú. Strata cez Dostojevského a Šafárikovo by bola nielen kvôli vzdialenosti, ale aj kvôli zdržaniu pri prechode križovatkou, pretože na takej frekventovanej ceste akou je ťah Dostojevského-Vajanského možno o preferencii električky len snívať, obzvlášť keď už súčasné smery nefungujú v režime absolútnej preferencie, a najmä linka č.4 z Vajanského na Šafko nezriedka čaká na voľno 50 a viac sekúnd.
Reakcia na: juraj.k #220211:
A co tak vykaslat sa na nahradu medzi Rajskou a ASMN v podobe elektricky? L202 ako elektricka by mohla radsej od ASMN ist po Dostojevskeho na Safko, Nove SND, Nam. L. Stura a spat. A Centrum/Nemocnica bude stale obsluzena L205/212, Elektrickami na Marianskej/Kamennom namesti, a to vsetko na 1 prestup a v dostupnosti menej ako 500m 🙂
Reakcia na: piggee #220210:
Ok, nemeral som to a zrejme by sa tam pri súčasnej konfigurácii cesty trať vošla. Ale beztak sa ti tam nezmestí zastávka a ani tam nemá prečo byť. Jedna by mala byť pri autobuske, t.j. už v dotyku s Mlynskými nivami a druhá niekde v dotyku s Dostojevského - zhruba v priestore dnešnej zastávky Twin City/Čulenova. Okrem miesta aj kvôli prestupu na iné linky. Potom však nemá význam zastávka vovnútri zóny: medzizastávková vzdialenosť je beztak necelých 400m. Takže obslužnosť je presne tá istá, akurát trať by viedla miernou okľukou ku VUB. Navyše sa mi zdá, že by trať kolidovala s vjazdom do podzemného kruháča, ktorý je niekde v mieste (ale nie som si istý a nechce sa mi hľadať plány).

K 202 - je to nosná linka medzi PB (S499.1023 prepáči) a centrom mesta, ktorá síce nemá presný súbeh s budúcou Prievozskou radiálou, ale určite pevezme významnú časť tohto prepravného prúdu, a bude tak musieť dôjsť k významnejším zmenám v linkovaní v dotknutej oblasti. Neverím však, že by 202 zostala ukončená v terajšej polohe pri nemocnici sv. Michala.
Reakcia na: juraj.k #220206:
Z coho si vychadzal, ze Tovarenska je uzka? Vsak je sirsia ako Sturova.
Preco zrusenie 202, ked maju subeh akurat od niv jednu zastavku?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.