Ano, cital som dnes vyhlasenie z 3.3. ze preco neurceny vyrobca/dodavatel nemoze prihlasit 235kw klbak s 4stup.prevodovkou ked minimum je 240kw a 6stupnova v sutazi. No kto to je neviem. Sor,solaris aj iveco maju 240 kw a.viac motory.
Ja som ani nepredpokladal, ze by na Tovarenskej to malo mat zastavku. Ale skor mi to pride efektivnejsie riesenie, ako sa vyhnut niekolkym problematickym krizovatkam. Inak vjazd do podzemneho parkoviska ma byt uprostred cesty, takze tam by som az taky problem nevidel, ked teleso bude vedene po pravej strane od vozovky v smere von z mesta. Taktiez by to bolo jednoduchsie napojitelne pri apolle.
202 by vobec nemusela mat konecnu pri nemocnici sv. michala (to miesto je tak ci tak dost nestastne, kedze prestupnost je tam takmer nulova), ale osobne si myslim, ze daleko jednoduchsie a efektivnejsie riesenie by bolo tahat 202 po Dunajskej az na Kamenne, kde by bol nejaky pohodlny prestupny uzol ako tadial tahat elektricku. Co si pamatam, niekto tu dokonca aj riesil obluky, ako ju vobec na kamennom napojit, aj ked priznam sa, ze si nepamatam, ako je to vobec realizovatelne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto