Príklad #2020 je málo odstrašujúci? Alebo prečo by si mali v DP začínať s ďalšími ojazdenými predvádzacími prototypmi? To nebude len tak, že Busline sa toho zbavil za vcelku symbolickú sumu.
Ďalej, dá sa kúpiť čokoľvek bez súťaže? Alebo vypíšu znenie "biele vozidlo z autobazáru mladšie 10 rokov pod 15000€"? Keď už súťaž, ja som radšej za krátkodobý prenájom užitočnejšieho počtu, kým neprídu kvantá sól z plánovaného nákupu. Totiž, jeden autobus to tu z biedy nevytrhne. Primárne by pomohlo riešiť večne vysoký počet dlhodobých odstávok (čo teraz činí cca 5 sól a 15 kĺbov), ale to sa asi ani novému vedeniu nechce.
A NB12 ako náhrada SU15, pobavilo ?
----
Inak, nemôžu sa na reko KV znova požičať nejaké autobusy, napríklad aj tie zostávajúce tri bystrické Karosy?
Co sa tyka reorganizacie MHD - ak bude uzavrete obratisko MHD pri ASMN, tak predpokladam, ze maximalne potiahnu L21/L25 k Eurovey a L88 daju Panorama - Twin - ASMN - Kosicka okruh.
Inak kde presne ma byt docasna ASMN pre Slovak Lajns? Medzi Alzou a Mlynske Nivy/Kosicka ci medzi Alzou, Kosickou a Landererovou?
Osobne nemám pocit, že by bola tá budova tak ďaleko od terajších zastávok, aby bolo kvôli tomu potrebné meniť MHD, ale možno si inak predstavujem vchod do budovy a polohu nástupísť. A čo sa týka zastávok, tak Svätoplukova mi nepripadá byť bližšie.
Nebude bližšie Svätoplukova? A inak je známe, ako bude prebiehať v súvislosti s tým reorgnizácia MHD? Či tam bude aj nejaké obratisko, alebo sa bude jazdiť s priebežnou konečnou?
Neplanuje sa. Dobuducna sa skuste dopytovat u dopravcu DPB, alebo u mesta. Tu vam nikto adekvatne neodpovie. Samozrejme som za jej posilnenie aj ja. Minimalne pocas spicky prejst opat na klbove vozidla
Mozno, keby ste sa obratili na DPB, pripadne mesto ako objednavatela vykonov, tak by ste dostali kompetentnu odpoved.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.