Presne tak. Chapem ze je malo vodicov, ale standard musi existovat. V momente ked DPB otvorene demonstruje ze nevyhodi vodica takmer za nic, mnohi kaslu na vsetko lebo vedia ze okrem premii im nic nehrozi...
Taky DPMB tiez ma pomerne malo ludi, ale skuste tam pravidelne zo zastavky odchadzat pravidelne predcasne..
Ani v Slov. lin. nemajú ludí, napriek tomu škodnú vyhadzujú. Ja si len myslím, že je nenormálne aby boli medzi nami ludia ktorí boli vyhodení zo SL pre krádeže PHM. Ešte sa to aj chovájú, ako keby im DPB patrilo, po cestujúcich vyhukujú po madarsky a podobné perličky. Velmi podarená partička, možno bude zase nafta po 0.70€, sa oplatí, nie? Dúfajme, že toho jedného zase niekto natočí na mobil, ako tankuje o stošesť ?
Bol som v tom, ze hovori o smere z Engerau na ASMN.
1-Na vystupisko 29 - rampa z mosta ako L50, potom dalej trasa L50 cez semafor a nasledne cez kolajnice dolava L29 pod most a vyjazd ako L70 smer na nastupisko
2-Islo o trasu z mosta na Nivy, nie na most
Žiaľ, zdá sa že áno. DPB môže byť rád ,že za ten plat v týchto podmienkach (IAD, zápchy, ľudia,...) mu tu vôbec niekto jazdí. Preto zoberú každého, kto je tu ochotný jazdiť a má príslušné vodičské oprávnenie, prejde lekárskou prehliadkou + psychotesty, spraví testy s vyhlášky (min. u E - technické + vyhl. D1/1). A tuším k tomu som musel doložiť výpis s registra trestov. Takže áno.
Škoda že sa eurofondy nevyužili na predĺženie vlaku z Wolfsthalu do BA, končiť 5 km od hlavného mesta na dedine je také nevyužitie potenciálu. Aj keď by to bolo neekonomické, ale oproti iným kravinám, na ktoré sa minuli eurofondy...
Ani by to nebolo najrýchlejšie na Schwechat, ale asi najistejšie.
Prosim Vas, tuto informaciu o vracani eurofondov ak by jazdila 95 do mesta mate aj niecim podlozenu, ci to cucate z prsta? Lebo stale sa tym niekto ohana, ale zatial som nevidel zdroj tejto informacie.
1. DPB udajne stratovy na 901 nebol.
2. SLE ma pravdepodobne podstatne lepsiu nakladovu strukturu nez DPB.. hoci na druhej strane, to kreativne uctovnictvo DPB ju mohlo zdanlivo tlacit dole.
Ak uz rozsirovat, tak by som v prvom rade uvazoval nad predlzenim 901 do Bad Deutsch Altenburgu, kde by sa vytvorila nadvaznost na vlak.
Co sa dalsich medzinarodnych liniek tyka, som za, je nutne posilnovat cezhranicne vazby. Len to komercnym sposobom zrejme nepojde, treba zaujem verejnej spravy na oboch stranach.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.