Co sa tyka reorganizacie MHD - ak bude uzavrete obratisko MHD pri ASMN, tak predpokladam, ze maximalne potiahnu L21/L25 k Eurovey a L88 daju Panorama - Twin - ASMN - Kosicka okruh.
Inak kde presne ma byt docasna ASMN pre Slovak Lajns? Medzi Alzou a Mlynske Nivy/Kosicka ci medzi Alzou, Kosickou a Landererovou?
Osobne nemám pocit, že by bola tá budova tak ďaleko od terajších zastávok, aby bolo kvôli tomu potrebné meniť MHD, ale možno si inak predstavujem vchod do budovy a polohu nástupísť. A čo sa týka zastávok, tak Svätoplukova mi nepripadá byť bližšie.
Nebude bližšie Svätoplukova? A inak je známe, ako bude prebiehať v súvislosti s tým reorgnizácia MHD? Či tam bude aj nejaké obratisko, alebo sa bude jazdiť s priebežnou konečnou?
Neplanuje sa. Dobuducna sa skuste dopytovat u dopravcu DPB, alebo u mesta. Tu vam nikto adekvatne neodpovie. Samozrejme som za jej posilnenie aj ja. Minimalne pocas spicky prejst opat na klbove vozidla
Chcem sa opytat, kedy sa planuje riesit problem linky c. 50. Velkost autobusu / frekvencia spojov uz dlhsiu dobu nezodpoveda poctu cestujucich v rannych a vecernych hodinach. Pre tych, ktory spojom cestuju kazdy den je neustale vystupovanie/nastupovanie za ucelom umoznenia vystupu ostatnym cestujucim uz celkom na pritaz.
Presne tak. Chapem ze je malo vodicov, ale standard musi existovat. V momente ked DPB otvorene demonstruje ze nevyhodi vodica takmer za nic, mnohi kaslu na vsetko lebo vedia ze okrem premii im nic nehrozi...
Taky DPMB tiez ma pomerne malo ludi, ale skuste tam pravidelne zo zastavky odchadzat pravidelne predcasne..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto