Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #219167:
Urcite pockam do dnesnej polnoci/noci, ze ci sa nahodou nepreklopi nieco do systemu, kedze som dnes kartu po 2 tyzdnoch pouzil, ale ako som hovoril - nie som si vedomy, zeby som nieco pouzil, a ani som nemohol 🙂

A urcite ich budem kontaktovat - mozno tych 81 centov je malo, ale ked sa to bude nahodou stavat pravidelne ... Tak to bdue dost mrzute ?
Reakcia na: MatejBA #219166:
Do Konta IDS BK praveze obcas nahodne transakcie nenatekaju. Mne tam viac krat podla vypisu klesol kredit, ale zatial vzdy som k tomu vedel priradit transakciu ktoru som si pamatal, ale v konte sa nezobrazila (co je z pohladu zuctovania trzieb zaujimave).

Ale ak si si isty ze si medzitym ziadnu transakciu nerealizoval, urcite kontaktuj vydavatela karty s tym nech to presetria. Je to ich zodpovednost. Daj potom pripadne vediet ako si dopadol 🙂
Reakcia na: 810zssk #219163:
Ano. Nastupil som do L32, vybral 15 min listok, prilozil elektricenku a vybehol na mna smutny smajlik "Nedostatocny kredit". Tak som to zrusil, klikol na Info a tam pisal €0,33 zostatok.

Takto sa mi hlasi web IDS BK - https://i.imgur.com/xMVLaQ3.png - kebyze kupim listok medzicasom, tak by mi to tam predsa po tom dni, kedy som ho kupil, vypisalo, nie?
Reakcia na: fanatikmhd #219162:
Vlak nemá čo dúfať či nemá prekážku na trati.
Pokial si majiteľom vodičáku tak vieš že nemáš vojsť na priecestie pokial ho nevieš prejsť.

Križovanie na Ivánskej bolo fakt zle riešené kvôli /už bývalému / odbočeniu do ľava smer Súhvezdná. Tam bolo miesto na max. jedno osobné auto a nie autobus. Pokial nestál Avion shoping park a nebola tam taká premávka sa vedelo vždy bezpečne dostať z precestia. No to v súčasnosti nemáš šancu.

Časom to tam môže prísť do stavu úplného uzavretia tohto prechodu z dôvodu bezpečnosti.

Je veľkou chybou mesta, že doteraz nie je vybudované pokračovanie Galvaniho ul. smerom do Vrakune. Je tam miesto aj na mimoúrovňové prekonanie trate 131.
Reakcia na: fanatikmhd #219152:
My tu nič skúšať nebudeme. ?

Jednoducho ak by sa mala tá stanica obnoviť tak sa komplet obnoví aj trať k nej. Plán je ju zapustiť aby všetky križovania boli mimoúrovňové.

Nikto by tam neobnovil trať v súčasnom stave.


Reakcia na: MatejBA #219160:
Neviem kedy si cestoval 🙂 Len som sa pytal ci si si isty.

Spravne chapem, ze ten 15-minutovy listok sa ti nepodarilo zakupit kvoli nizkemu kreditu, ano?
Reakcia na: MatejBA #219159:
Rucnych 7 minut je o niecom inom. Nebol clovek co by to rucne spustal, ale kedze neexistuje dopravna kancelaria na filialke, tak vlak si podal ziadost o odchod predmestiu, predmestie spustilo zavory, ked padli co bola predzvanacka a dlhy vyprazdnovak pre krizovatku dostal info predmestie a vypravil radiovo vlak... A nez sa vlak dotrepal na priecestie... Pri automatizacii stratis len a len par sekund na telefonicku komunikaciu.. Nic viac. Nemozes vpustit vlak a dufat..ze auta uz nebudu stat na cervenej cez priecestie. Toto bola ivanska- trnavska..a prisli sme tam o karosu, ikarus, mnozstvo aut, a ludske zivoty... Takze takto to nepojde:/
Reakcia na: fanatikmhd #219152:
Namiesto zakopávania železnice by som riešil mimoúrovňové križovanie z Jarošovej na Pioniersku nielen ponad železnicu, ale aj ponad Račiansku. Ako súčasť skapacitnenia ťahu Prístavný most-Bajkalská-Jarošova-Severná tangenta(výhľad). Úrovňové priecestie je v dnešnej dobe na danom mieste nepriechodné.
Reakcia na: 810zssk #219158:
Kedy, ked som 23 poobede odisiel z Bratislavy a vcera vecer prisiel domov (taxikom z Hl. Stanice)?

V kazdom pripade pockam, co vypise web po polnoci (kedze som si dal info, mala by sa karta aktualizovat) a uvidime. Ak tam nebude nic, tak sa im asi nieco pokazilo 😕
Reakcia na: fanatikmhd #219152:
"Riesenie treba hladat pre jarosovu. Sabotaz nepomoze, spravi to iny pablb a bude sa tam stat 7 min."

" V posledných rokoch prevádzky sa to priecestie spúšťalo iba manuálne. "

Tu mas odpoved, preco to trvalo tak dlho v poslednych rokoch. Pri rekonstrukcii by sa urcite nastavil ten cas na menej ako rucnych 7 minut 😉
Reakcia na: MatejBA #219154:
Si si isty ze si si medzi tym nekupoval 30-minutovy listok? Lebo ten rozdiel medzi 1,14 a 0,33 je prave 81 centov.
Reakcia na: Eva 20 #219141:
Vyhladavac spojeni tu na iMHD casto vie aj ake dolezite body su v okoli 🙂 Ked napisete napriklad "Eurovea", tak rovno napise, k akej zastavke sa to vztahuje 🙂 (samozrejme nie je tam vsetko, ale taketo vyznamne body ano) 🙂
Reakcia na: Ike #219155:
S tym sa uz pocita. Zavory vypadnu, vlak si zopne priecestie, signalny plan nevpusti do priecestia auta, a na pol minuty uvolni von z priecestia zelene an vyprazdnenie. Nalsedne vlak dostane na navestidle volno, odide, a po zruseni priecestia sa obnovi signalny plan onoch krizovatiek... Vravim, hlupost tohoto projektu neriesme, ale kedze chce byt politicky pretlaceny..riesme to, ako to najmenej ublizi. Bohuzial, pre sucasne riesenie sa najskor spustia zavory, a potom moze odist vlak z uplneho konca filialky.. Len jazda k priecestiu je na viac ako dve minuty... 😕 preto to vlozene navestidlo. Od predmestia problem nie je. Zopne., a za minutu je za priecestim.... Tu skrz zhlavie stanice to mozne nie je. Navyse, peron pre os ma byt v oblasti vytaznej kolaje pred trnkom..teda doslova na hrane prestupu vlak-bus. Takze pocitaj s uplnou vzdialenostou sturc-priecestie...
Reakcia na: fanatikmhd #219152:
Prepáč, ale to je fakt zlé riešenie. Čo takto zúžiť priecestie, dať preč závory (pri tých rýchlostiach) a týmto znížiť čas na prezváňanie?

teda za predpokladu, že neriešim hospodárnosť a zmysluplnosť tohto projektu.
Mimo vsetku tuto debatu, ale vypada to, ze DPB a IDS BK maju nejaky problem so systemom eCL. Ked som si naposledy kupoval elektronicky listok, mal som po kupe zostatok 1,14 eura (23 Dec 2016). Dnes som si chcel oznacit 15 minutovy listok a strojcek hlasil, ze mi ostava 0,33 eura? To je ako mozne, ked som pocas sviatkov bol mimo BA a az dnes isiel pouzit elektricenku? ?
Reakcia na: dupe #219151:
L6 jazdí cez prázdniny ako ekologickejšia náhrada za L133.
Ak by mala byť využívanejšia a viac mala pomôcť L4 musela by jazdiť po Trnavské mýto , kde by bodlo električkové obratisko aj jednokolajné.

Pre L7 by zase bodlo vybudovanie slučky pred Kapucínskym kostolom. Jednokolajné by to tam vošlo v pohode.
Zas mimo chlapci. Nezaujima ma povodny projekt. Nakazane su dane instrukcie ake som dal aj vam. Riesenie treba hladat pre jarosovu. Sabotaz nepomoze, spravi to iny pablb a bude sa tam stat 7 min. Nehladajte vyhovorky, nekomentujte moricovky, nekomentujte projekt podzemnej filialky... Jednym uchom dnu a druhym von. Rieste ak viete ako zabezpecit co njkratsie blokovanie priecestia. Jeden variant pocita s vlozenym navestidlom pred priecestim, pricom vlak si obsluzi priecestie az tesne pred vstupom, zastavi, a po zmene signalneho planu pusti vlak. Predpoklad na 3,5 minuty. Skuste dalsi variant aby to co najmenej blokovalo krizovatku.
Reakcia na: kecho #219112:
Poslednych par dni rano cestujem tramvajou Petrzalka - KV s prestupom na Safku. Tyzdenne maximum v 6tke je 10 ludi, dnes sme sa viezli traja. Kapacita na petrzalskej casti tiez postacuje az na uzky nastupny ostrovcek Farskeho. Chapem, su prazdniny.
Inak to bude vyzerat po predlzeni trate v Petrzalke.
Reakcia na: Mike #219118:
Okrem toho že by zastávka Zlaté piesky bola dosť ďaleko a v území ničoho bolo by treba určite poriešiť aj rozšírenie trate,kvôli obiehaniu OS,Rex , rýchlikmi či EC. V rannej špičke je tam veľká tlačenka. Ďalej Vajnorčania by aj naďalej cestovali krokom ku Zlatým Pieskom čiže pre obavateľov mesta žiadne zlepšenie.

Trať do Vajnôr treba brať výhladovo ako perspektívnu , kvôli plánovanej výstavbe a návozu okolitých dedín k nej. Neviem si predstaviť ako by teraz vyzerala doprava z Rače keby tam nebola električka predĺžená.

Určite by sa tam uživila aj železničná trať typu 131 ako spojka trate 130 a 120 s povymetaním Čiernej vody, Grobov a Viničného a napojením na 120 niekde za Pezinkom .
Reakcia na: fanatikmhd #219133:
Samozrejme že by nefungovalo priecestie v súčasnom režime. Trať sa mala zapustiť postupne od stanice Predmestie. V posledných rokoch prevádzky sa to priecestie spúšťalo iba manuálne. Rampy tam bývali o moc dlhšie dole ako by bolo potrebné.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.