Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #219116:
Nie je jednoduchsie uvazovat nad vystavbou zeleznicnej zastavky na Zlatych pieskoch? Zeleznica je tam od obratiska vzdialena asi 100 metrov.
Reakcia na: Solider #219114:
El. k ŽST Vajnory: cestujúci od NZ,SA,GA,SC by na ŽST Vajnory prestúpili na električku, ktorá by ich doviezla na Vajnorskú (dnes tí, čo robia v okolí Jurajovho Dvora a Vajnorskej buď cestujú Slovaklajnom, Sad DS a tí čo robia v lakeside a polus tower idú na ŽST Vinohrady, tam na elinu a na Riazanskej na 50 .. (alebo trafia ten jeden priamy vlak čo ide od Senca na Nové Mesto..) .. Poobede už tú možnosť nemajú..

El. na Bory: cestujúci od Kútú/Ma/Zohoru vystúpia na terminály Bory a prestúpia na elinu na smer Dúbravka, Karlovka, nábrežie (aj keď v KVsi a Dúbravke nie je ani zdaleka toľko prac. príležitostí ako v tom Novom Meste...)
Reakcia na: Solider #219114:
Išiel si v rannej špičke busom z Vajnôr po Zlaté? Ide sa tam krokom.
Na ploche bývalého letiska je plánovaná výstavba bytoviek . Vlak tam rieši iba spojenie s hl.st.

Najskôr by som však riešil trať po Dostojevského rade s prepojením Vajnorskej a Račianskej radiály a trať smer Dolné hony cez Mlynské nivy.
Reakcia na: Ike #219109:
V čom bude reálne predĺženie električiek do Vajnôr a do Devínskej prínosom?
Reakcia na: kecho #219112:
Skôr by sa tam hodila L8 ako špičková L6
Mozno je to blbost, ale o kolko viac elin by si vyziadalo potiahnutie 6 do Engerau? Tym padom by bola obojsmerne vyuzita aj Jesenskeho a aj pristup do centra (namestie) spod mosta-zastavky.
Otazka 2 automaticky k tomu - kolko je funkcnych 30t?
Reakcia na: S499.1023 #219081:
Tých 15 alebo 18 mesiacov je nadhodnotených, ale v tom je započítaná aj zima, keď sa nebude stavať a takisto aj časová vata, keď sa nebude stavať z dôvodu zlej organizácie pracovných síl. V Prahe stihli opraviť trať na Řepy, inak tiež dlhú 6 kilometrov, za tri mesiace, hoci za úplnej výluky počas leta, čo je akceptovateľné.
Reakcia na: S499.1023 #219100:
Normálka. Na ŽST Petržalka bude patrónske zhlavie, následne sa vybuduje mostná konštrukcia popri Lanfranconi Bridge, potom bude nasledovať Tunel FEI, úrovňové priecestie s cestou do Mill Valley a Nightingale Vale, prejazd cez zebrí výbeh, TIOP Kaufland-Mlynská dolina a oblúkom ponad nástupištia na zastávke Patrónka sa trať napojí pred zastávku Železná studienka. Keďže sa zo zastávky stane dopravňa, naplní sa posolstvo DPB a ŽST Železná studienka bude oficiálne a technologicky naozaj ŽST.
Reakcia na: Solider #219106:
Kde? Električkami som myslel električky a TIOPmi zastávky na železničných tratiach (tie trate by nám bez zastávok boli dosť, že na nič) ?
Reakcia na: piggee #219099:
Filiálka by bola v pohode ak by pokračovala ďalej smer Petržalka, Rakúsko...
Ešte jedna zastávka pod zemou v okolí Eurovei a potom až v Petržalke.

Čo ja viem tak pozemky pred Hl.st. má investor v prenájme ešte na 50 rokov takže tam bude ešte "veselo" vzhľadom na rýchlosť našeho súdnictva v spore o dostavaní hl.stanice.


Reakcia na: S499.1023 #219100:
Co si pamatam, tak na Kopcianskej je este odbocka na Bratsku a potom je otazne, tam je asi tych variantov viac. Trebalo by vybrat najvhodnejsi variant. Asi to potiahnut az po Molecovu a tam spravit prestupny terminal a potom pod kopec. Cez Mlynsku to asi nema vyznam tahat, tam asi neni moc kde.
Reakcia na: Ike #219088:
Chcel si snáď napísať železničné trate?
Reakcia na: absurd #219103:
Akurát, že on sa na nič nesťažoval, naopak písal, že chápe, že autobusy z Dúbravky do Petržlenky NEjazdia cez most Lafranconi, aj keď je to autom rýchlejšie.
Reakcia na: absurd #219102:
Nemam odkial ? To ako fakt ? aj tu na imhd to najdes aj ked to hodis do googla najdes. To ze to neni spomenute v 1 kratkom clanki na SME je normalne. Nebudi hadam do kazdeho clanku pchat kompletne informacie o modernizacii.
Reakcia na: fanatikmhd #219092:
Neviem či je úplne normálne si sťažovať na niečo čo už 11,5 roka takmer neplatí ... Ešte keby si riešil aktuálne veci alebo stav 2-3 roky nazad, tak ok. Ale odbavovať sa na takejto blbosti, ktorá sa už ani nikdy nevráti je absolútne o ničom.
Reakcia na: Petto #219079:
No nemám to odkiaľ zistiť, takže nechápem, že prečo si tu podaktorí čuráci honia zas na mne ego s mínuskami. V novorom roku stále rovnaké sprosté maniere ? Inak ja aj zabúdam mínuskovať príspevky s ktorými nesúhlasím, len si prečítam a mám na háku. ? Trebars taká jedna "inteligentná" debata bola k reklame na 7835+36, po pár príspevkoch som to zabalil radšej ?
Reakcia na: fanatikmhd #219098:
Ono aj na 100% využívaná linka Avion busu z Petržalky po obchvate bola nahradenou už platenou L96 s povymetaním Ružinova a Trnávky. Kopec ľudí z Petržalky pritom pracuje v lokalite nového Avionu... Autom to je do 10 min. a MHD cez pol hodinu v ideálnom stave bez zápch.

Povrchová MHD nikdy nebude konkurovať IAD časom. Tu je električka relatívne rýchla na radiálach no potom cez centrum naopak veľmi pomalá.
Reakcia na: piggee #219099:
Spojnicu kade?
Reakcia na: S499.1023 #219097:
Ako som pisal v prispevku nizsie. Bolo by treba dobudovat spojnicu medzi Petrzalkou a Patronkou, cize dobudovat okruh. Vidim v tom urcite vacsi potencial ako vo Filialke.
Reakcia na: david1 #219095:
hej, tá cez víkendy bola tiež podpultový tovar... Zo všetkých alternatív som zaužíval 95 na šafko so súčasným vjazdom l.12, a šprint na jesenského (12tka na odbočenie čakala ukrutne dlho 😃 ) A stíhal... ale akonáhle som mal dačo so sebou...45min každý krát... 😕 Ale vravím, tým smerom Petržalka-Karlovka šlo minimum ľudí. Najčastejšie bola trasa karlovešťanou do auparku, po otvorení eurovei upadla... Tú trasu robím teraz autom. Prakticky: 5min peší presu nna zastávku Farského, l.1 na obchodnú (poštová) - 7min, prestup na l.5 prestup 1min, l.5 na segnerovu 14min, a 5min peší presun do bytu. To je koľko? 1 prestup, lístok 0,9€, čas 32min. Auto 8km, spotreba/cena benzínu = 1€ na cestu, čas 8-10min podľa semaforov.... Čiže 32min za 0,9€ alebo 8min za 1€... Je jasné prečo využívam na tých pár ciest touto trasou auto, že? .... Dodnes by som bol rád za priamy spoj Pe-KV, ale...z nadhľadu, to je totálne neefektívna linka. Aby mala zmysel, musí obsiahnúť aj centrum, a tým sa nekresťansky predĺži doba trasy a teda záujem o takú linku....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.