El. k ŽST Vajnory: cestujúci od NZ,SA,GA,SC by na ŽST Vajnory prestúpili na električku, ktorá by ich doviezla na Vajnorskú (dnes tí, čo robia v okolí Jurajovho Dvora a Vajnorskej buď cestujú Slovaklajnom, Sad DS a tí čo robia v lakeside a polus tower idú na ŽST Vinohrady, tam na elinu a na Riazanskej na 50 .. (alebo trafia ten jeden priamy vlak čo ide od Senca na Nové Mesto..) .. Poobede už tú možnosť nemajú..
El. na Bory: cestujúci od Kútú/Ma/Zohoru vystúpia na terminály Bory a prestúpia na elinu na smer Dúbravka, Karlovka, nábrežie (aj keď v KVsi a Dúbravke nie je ani zdaleka toľko prac. príležitostí ako v tom Novom Meste...)
Išiel si v rannej špičke busom z Vajnôr po Zlaté? Ide sa tam krokom.
Na ploche bývalého letiska je plánovaná výstavba bytoviek . Vlak tam rieši iba spojenie s hl.st.
Najskôr by som však riešil trať po Dostojevského rade s prepojením Vajnorskej a Račianskej radiály a trať smer Dolné hony cez Mlynské nivy.
Mozno je to blbost, ale o kolko viac elin by si vyziadalo potiahnutie 6 do Engerau? Tym padom by bola obojsmerne vyuzita aj Jesenskeho a aj pristup do centra (namestie) spod mosta-zastavky.
Otazka 2 automaticky k tomu - kolko je funkcnych 30t?
Tých 15 alebo 18 mesiacov je nadhodnotených, ale v tom je započítaná aj zima, keď sa nebude stavať a takisto aj časová vata, keď sa nebude stavať z dôvodu zlej organizácie pracovných síl. V Prahe stihli opraviť trať na Řepy, inak tiež dlhú 6 kilometrov, za tri mesiace, hoci za úplnej výluky počas leta, čo je akceptovateľné.
Normálka. Na ŽST Petržalka bude patrónske zhlavie, následne sa vybuduje mostná konštrukcia popri Lanfranconi Bridge, potom bude nasledovať Tunel FEI, úrovňové priecestie s cestou do Mill Valley a Nightingale Vale, prejazd cez zebrí výbeh, TIOP Kaufland-Mlynská dolina a oblúkom ponad nástupištia na zastávke Patrónka sa trať napojí pred zastávku Železná studienka. Keďže sa zo zastávky stane dopravňa, naplní sa posolstvo DPB a ŽST Železná studienka bude oficiálne a technologicky naozaj ŽST.
Filiálka by bola v pohode ak by pokračovala ďalej smer Petržalka, Rakúsko...
Ešte jedna zastávka pod zemou v okolí Eurovei a potom až v Petržalke.
Čo ja viem tak pozemky pred Hl.st. má investor v prenájme ešte na 50 rokov takže tam bude ešte "veselo" vzhľadom na rýchlosť našeho súdnictva v spore o dostavaní hl.stanice.
Co si pamatam, tak na Kopcianskej je este odbocka na Bratsku a potom je otazne, tam je asi tych variantov viac. Trebalo by vybrat najvhodnejsi variant. Asi to potiahnut az po Molecovu a tam spravit prestupny terminal a potom pod kopec. Cez Mlynsku to asi nema vyznam tahat, tam asi neni moc kde.
Akurát, že on sa na nič nesťažoval, naopak písal, že chápe, že autobusy z Dúbravky do Petržlenky NEjazdia cez most Lafranconi, aj keď je to autom rýchlejšie.
Nemam odkial ? To ako fakt ? aj tu na imhd to najdes aj ked to hodis do googla najdes. To ze to neni spomenute v 1 kratkom clanki na SME je normalne. Nebudi hadam do kazdeho clanku pchat kompletne informacie o modernizacii.
Neviem či je úplne normálne si sťažovať na niečo čo už 11,5 roka takmer neplatí ... Ešte keby si riešil aktuálne veci alebo stav 2-3 roky nazad, tak ok. Ale odbavovať sa na takejto blbosti, ktorá sa už ani nikdy nevráti je absolútne o ničom.
No nemám to odkiaľ zistiť, takže nechápem, že prečo si tu podaktorí čuráci honia zas na mne ego s mínuskami. V novorom roku stále rovnaké sprosté maniere ? Inak ja aj zabúdam mínuskovať príspevky s ktorými nesúhlasím, len si prečítam a mám na háku. ? Trebars taká jedna "inteligentná" debata bola k reklame na 7835+36, po pár príspevkoch som to zabalil radšej ?
Ono aj na 100% využívaná linka Avion busu z Petržalky po obchvate bola nahradenou už platenou L96 s povymetaním Ružinova a Trnávky. Kopec ľudí z Petržalky pritom pracuje v lokalite nového Avionu... Autom to je do 10 min. a MHD cez pol hodinu v ideálnom stave bez zápch.
Povrchová MHD nikdy nebude konkurovať IAD časom. Tu je električka relatívne rýchla na radiálach no potom cez centrum naopak veľmi pomalá.
Ako som pisal v prispevku nizsie. Bolo by treba dobudovat spojnicu medzi Petrzalkou a Patronkou, cize dobudovat okruh. Vidim v tom urcite vacsi potencial ako vo Filialke.
hej, tá cez víkendy bola tiež podpultový tovar... Zo všetkých alternatív som zaužíval 95 na šafko so súčasným vjazdom l.12, a šprint na jesenského (12tka na odbočenie čakala ukrutne dlho ) A stíhal... ale akonáhle som mal dačo so sebou...45min každý krát... Ale vravím, tým smerom Petržalka-Karlovka šlo minimum ľudí. Najčastejšie bola trasa karlovešťanou do auparku, po otvorení eurovei upadla... Tú trasu robím teraz autom. Prakticky: 5min peší presu nna zastávku Farského, l.1 na obchodnú (poštová) - 7min, prestup na l.5 prestup 1min, l.5 na segnerovu 14min, a 5min peší presun do bytu. To je koľko? 1 prestup, lístok 0,9€, čas 32min. Auto 8km, spotreba/cena benzínu = 1€ na cestu, čas 8-10min podľa semaforov.... Čiže 32min za 0,9€ alebo 8min za 1€... Je jasné prečo využívam na tých pár ciest touto trasou auto, že? .... Dodnes by som bol rád za priamy spoj Pe-KV, ale...z nadhľadu, to je totálne neefektívna linka. Aby mala zmysel, musí obsiahnúť aj centrum, a tým sa nekresťansky predĺži doba trasy a teda záujem o takú linku....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
Otazka 2 automaticky k tomu - kolko je funkcnych 30t?