Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BigMac #216831:
Svätý Jur - Rača je podľa IDS BK tarify 0,70 €, neviem koľko podľa železničnej ale asi najskôr to bude ešte menej.
Reakcia na: BigMac #216831:
Sv. Jur - Raca nestoji 1.10. Cena toho useku je bud 0.70, alebo 0.90 (pri platbe EP o 10% menej), podla toho ci jazda trva do 15, alebo do 30 minut. Az v pripade jazdnej doby nad 30 minut by to bolo 1.20, ale taku jazdnu dobu tam podla mna nema ziaden spoj, ci?
Reakcia na: S499.1023 #216826:
Má aj nemá, podľa toho či ide ako diaľničná alebo nie. A aj keď ide ako vymeták, aj tak nemáš veľa vhodných bodov na vetranie. Oni totiž majú problém, že čím bližšie si k BA, tým viac liniek má spoločné zastávky a v prípade vetrania by si výdatne začali zavadzať.
Jediné prijateľné riešenie je to voziť k vlakom, hoc aj v časti trasy cestujúceho protismerne. Lenže to má zas jeden drobný háčik a to tarifný. Nevhodne navrhnuté zónovanie a asi nik nebude mať chuť platiť o dve až päť zón naviac. Už len samotným spustením integrátu sa výdatne zdražilo cestovanie napr. v relácii Sv. Jur - Rača (z 0,55 € na 1,10 €), takže aj ľudia, čo dovtedy jazdili SL vytiahli autá a počali kolonizovať. Trošku kontraproduktívna integrácia dopravy, nemyslíš?
Reakcia na: zakaznik #216828:
V Amerike obajvili Ameriku... ?
Reakcia na: ivanbuto #216820:
Teória je jedna vec, prax druhá. Vieš namerať chrono aj na normál a vieš ju namerať aj na meškania v zápchach. Len to má drobný háčik: Nevieš, či budú alebo nebudú zápchy, resp. nevieš určiť, aké silné budú a kedy sa ich intenzita zmení, keď už sú.
Asi najideálnejším riešením by bolo tie a-busy trasovať len po najbližšiu vhodnú žst. a tam garantovať prestup do vlaku. Len to by sa a) muselo chcieť, b) nesmeli by sa bezhlavo rušiť trate (napr. Stupava) a c) museli by to pochopiť aj súdruhovia zo SL a SAD.
Šokujúce...
What’s Up With That: Building Bigger Roads Actually Makes Traffic Worse
https://www.wired.com/2014/06/wuwt-traffic-induced-demand/
?
Reakcia na: S499.1023 #216826:
Každý spoj ináč ? . Spoje, ktoré idú po D1 stoja v Senci a potom až Ba, Zlaté Piesky.
Reakcia na: on-line #216825:
A to je linka, ktorá nemá nácestné zastávky?
Chromometraz v PAL je to najhoršie co môže byť napríklad zoberme si linku Senec - Bratislava...
Ráno ide napríklad o 5:10 autobus na Zlaté piesky cca 22 minút, po 6:20 to už je 35 minút okolo 7:00 je to 45-60 minút podľa stavu D1tky. Väčšinou sa volí zlata stredna cesta na minimalizáciu meškania ale ako sa hovorí stačí jeden tukanec stoji všetko.

K tomu poviem SL ma postihy za skoré odchody ak ide z BA toto dodržiavajú vodiči avšak neviem si predstaviť napríklad na zlatých stáť 6 linesov ktorí dôjdu s náskokom kde potom zastaví MHD?
Reakcia na: ivanbuto #216820:
Regionálna doprava je na Slovensku kapitola sama osebe, to všetci vieme. Ale minimálne Slovak Lines má také jazdné doby, že spoje okolo 7. hod - 8.30 v smere do Ba majú jazdnú dobu robenú na zápchy, takže 2-3 dni v týždni vedia prísť načas (zo smeru Rača, resp. Stupava), prípadne zo smeru Ivanka a Šamorín 1 deň v týždni. Zvyšné dni sú také kolóny, že aj ich "zápchovú" chropnometráž zmeškajú, často aj 40-80 min..
Ale potom prídu "voľnejšie" dni - napr jeden deň medzi víkendom a sviatkom, alebo nebodaj taký extrém ako bol tento piatok že väčšina vodičov prirovnávala premávku k 25. decembru. A v tej rannej špičke mala prevažná väčšina spojov už na vstupe do Ba náskok aspoň 1-5 min., a kým prišli na Prievozskú, čo je posledná zastávka kde niekto mohol teoreticky nastúpiť, tak mali náskok už 8-20 min a našli sa aj spoje čo prišli na Nivy aj o vyše 20 min skôr...
Reakcia na: ivanbuto #216821:
Tie reakcie v článku okrem užívateľov, ktorí sú registrovaní aj tu, teda stoja za to...?
Reakcia na: ivanbuto #216820:
S tym uplne suhlasim.
Reakcia na: 810zssk #216812:
Ale na opakovaných a známych úsekoch by asi bolo vhodné tie jazdné doby premerať a upraviť... teraz nemyslím len mesto, ale aj v regionálnej doprave, napr. na strednom Slovensku mám s týmto neblahé skúsenosti, že autobus ide aj o 5 min. skôr.
Reakcia na: Valec #216818:
No ved prave...
Reakcia na: zakaznik #216814:
Však preto som sa pýtal na príklady.
Reakcia na: KaroSAD #216815:
Rôzna.
Reakcia na: on-line #216811:
Áno, má sa šuchtať a "zdržovať premávku" vyčkávaním po zastávkach. Je to výrazne lepšie ako zdržiavať dynamickú dopravu jazdou 30 km/h, pretože pán šofér má času dosť a šetrí naftu. Ak si smutný autobusový dopravca myslí, že to tak byť nemá, môže si podľa železničného vzoru doplniť do CP k časovým údajom "obrátené téčko" alebo čierny polmesiac.
Nevie niekto, aká je cena vyradenej (nepojazdnej) Karosy B 741.CNG?
Reakcia na: Valec #216799:
Dlhé roky je napr. DPB kritizovaný, že nevidí za humná Bratislavy. Že by si mohol zobrať aspoň nejaký príklad z vyspelého sveta.
V BID vidím opačný extrém - povýšenie analógie na najvyšší princíp.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.