Reakcia na: BigMac #216829:
c) súdruhovia aj z DPB. Aby sa na tých žel. staniciach v BA dalo prestúpiť z vlaku na MHD, ktorá ma dovezie do cieľa.Lebo v opačnom prípade máme cestujúcich z ÚR (napr. obce za Sencom) ktorí dnes pracujú niekde v okolí Vajnorskej (napr. ako je Jurajov Dvor) a majú priamy spoj SL dom - práca. A Ten SL skrátime po Senec, tam si prestúpia na vlak, vlakom prídu do BA ale v Ba nikde neprestúpia z S60 na MHD, ktorá ich dovezie na Jurajov Dvor (jedine ešte na ďalší prestup). (Prestupný "bod" ŽST Vajnory - zast. MHD Vajnory nadjazd s presunom medzi nástupišťami 710 metrov neberiem). Takže keď priamy spoj nahradíme 3 prestupmi, tak ľudia tiež pôjdu do áut. A takéto príklady sú aj z iných smerov...
BigMac
Jediné prijateľné riešenie je to voziť k vlakom, hoc aj v časti trasy cestujúceho protismerne. Lenže to má zas jeden drobný háčik a to tarifný. Nevhodne navrhnuté zónovanie a asi nik nebude mať chuť platiť o dve až päť zón naviac. Už len samotným spustením integrátu sa výdatne zdražilo cestovanie napr. v relácii Sv. Jur - Rača (z 0,55 € na 1,10 €), takže aj ľudia, čo dovtedy jazdili SL vytiahli autá a počali kolonizovať. Trošku kontraproduktívna integrácia dopravy, nemyslíš?