ehm kvoli personalnym problemom boli nasadene kratke vozy? ked uz ma skupinu D tak odsoferuje aj normalny autobus, nie? preco nepouziju ako zalozaky tie vrakosy namiesto tych 9m busov?
Na vnutornych obrazovkach este stale vyskakuje ciel "Nova budova SND" (napr. 6110), takze sa nacakame kym sa dostanu k omnoho novsej zmene v sieti elektriciek ? ?
Jeden z problémov je, že každý televízor v každom voze sa nahráva zvlášť. A neviem koľko min. To je len na dokreslenie absurdity celej situácie.
A potom koľko 30T-čiek už má tu schému nalepenú v interiéri - aktuálnu platnú. Ale nie nad dverami, kde je na to najviac miesta a kde by sa to dalo očakávať (napr ako paralela s metrom v iných mestách EU), ale na vnútornej strane bočných transparentov, kde to nejaký cm prečnieva aj z hora aj z dola.
Takže potom si môžete pozrieť malú neaktuálnu schému na "televízore", ktorá tam zasvieti na pár sekúnd a zmizne, alebo veľkú a aktuálnu, ktorá je tam stále..
Panepože, veď to ešte neni ani štvrť roka, čo sa jazdí do Petržalky, to je hlboko pod reakčný čas DPB, čo sa tohto týka ? Aj ten cieľ "Petržalka" na exteriérových displejoch existoval včas len kvôli tomu, že ho niesla prvá 30T pri slávnostnej prezentácii nových električiek
A tak si človek cestuje v 7526 a z displeja sa dozvie ze električka do Petržalky alebo cez Šafárikovo námestie nejazdí, najvtipnesie na tom je, že človek nastúpil na Električku na zastávke Farského. To je fakt taky problém zmeniť jeden hlúpy obrázok?
A nie, samozrejme to nie je ideálny stav, ale vzhľadom na (najmä) personálne problémy, s ktorými sa DPB potýka, je fajn už to, že popri bežných poradiach vôbec dokázali zohnať ľudí aj na záložáky, i keď možno len na krátke
ako vidim snazila si sa byt vtipna, no neviem ci sa podarilo. ja im expertom nebudem navrhovat riesenie, nech hladaju oni. ale to ze vynechaju po sebe dva 18m busy alebo sa nahradia jednym 10,5metrovym nie je OK.
troch asi nemaju, dnes iba na 59 som videl 18m zalozak. a faktom je ze v petrzalke nie je problem nahradit podobnym busom, zato vo vychodnej casti sa nasadzuju najstarsie sroty a zalozak beha z jednej linky na druhu a je 10 metrovy.
Vodič by asi mal, po zistení, že nedisponuje vozom dostatočnej dĺžky/kapacity, zatiahnuť do vozovne, tam voj pôvodný voz odstaviť, následne prebrať vyhovujúci voz, a ísť späť napojiť sa na hradené poradie ? Hodinka a pol max., pohodička ?
Cize ked maju napriklad urcenych 3 ludi na zalozaky s 18 metrami a dalsi maju kratsie busy, je podla teba lepsie riesenie vynechat spoj uplne, ako ho hradit mensim vozom, ked vacsi nie je?
to nie , ale mohol by byt podobne velky. 9m bus namiesto 18m nie je OK. ani cez prazdniny, hlavne ked dost autobusov stoji, cize vedia tam aj nieco normalne poslat. len asi sa im nechce. ako vidim zase tu mame nejakeho klikaca.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.