Reakcia na: Petto #214926:
Ako určite trolejbusy nemusia mať samostatný číselný rad, hoci väčšina miest ČR/SR to tak má. Hlavné je aby ten systém bol jednotný, nie, ako teraz má Bratislava časť trolejbusov v 200vkovom rade a čast v súčasnom autobusovom. K tomu oblastnému číslovaniu: Podľa mňa ho nebolo ani tak potrebné zavádzať, lebo vzhľadom k existencií diametrálnych/tangenciálnych liniek sa nikdy 100 percentne nedodrží. A kvôli oblastnému číslovaniu rozdelovať linky v centre, alebo na hranici mestkých častí...hlúposť. Príklad: L59 v Petržalke, 83 v Dúbravke, 65 v Račí...Ak má byť v číslovaní prehľad, tak efektívnejšie je počet liniek znížiť na minimum ich zlúčením a zrušením zbytočných. Pre porovnanie ak to mám dobe spočítané, Bratislava má 64 denných mestkých liniek a porovnateľne veľké Brno len 35. Príklad: L93 a 94 by sa kľudne dali zlúčiť do jednej, hoci za cenu niečo nadbytočnej kapacity v úseku Smolenická - Vyšehradská. Kto potrebuje na Holíčsku - peší presun, alebo prestup na L68. Do oblasti Kolárovho Nám. , Vazovovej - pestup na električky / L39. L31 a 39 zlúčiť podobne. Tiež by sa dala zlúčiť 61 a 63 atď. Potom zrušiť, L82 a podobné, ktoré sú takmer pre nikoho. Zatrolejovaním úseku Molecova - Patrónka by sa dala možno zlúčiť i 32/33 a ako posilu pre Dlhé Diely predĺžit napr. L139... Proste znížiť súbehy, optimalizovať linkovanie.
Mirtschi