Tak je to aj pri kinderkách. Dosť to zdržuje. Pár ľudí sa aj ozve vodičovi že mu otváranie na dverách nefunguje. Pri starších električkách s tým nie je problém. Tam sú tlačidlá prepojené.
Lenže ak vodič neuvoľní otváranie dverí pred zastavením, ale až v 3. sekunde toho, čo skutočne zastaví, tak vonku stojíš a stláčaš tlačidlo ako taký idiot a rozčuľuješ sa, že to nefunguje. Na každej zastávke sa nájde niekoľko takých ľudí.
Štát mu platí viac než dosť. Však aj preto si mimo špičky môže dovoliť pýtať len polovicu (Čo by tento víkend napr. tiež nemusel). Zas na druhej strane, ak má na 1 vlkm náklady cca 7 €, tak pri cene celého lístka 0,0425 € za 1 km (za 1 km je to 0,05 € mínus 15 % zľava Regional) by musel mať v každom vlaku 164 cestujúcich (teda akurát vypredané).
Keďže však nepočítam, že by vypredal celý vlak, môže chýbajúce € zarobiť na predaji toho občerstvenia, čo sľuboval pri príchode na trh.
Existujú nejaké pravidlá ako majú autobusy MHD obsluhovať zastávku keď na nej prebieha maľovanie čiar? Dnes na zastávke Alexyho smer DNV bus na linke 20 zastavil v jazdnom pruhu na úrovni zastávky. Vystupujúca staršia pani sa nepozerala poriadne pod nohy a stúpila do práve namaľovaných čiar. Vozidlo na linke 83 zastavilo až kúsok za zastávkou, ľudia zo zastávky trošku pobežali. ?
"ziadal aby dopyt dnu mal pamat a vonku nie." - som jediny, komu tato poziadavka pride celkom ... rozumna? Aspon ludia, ak si na to zvyknu, nebudu hmatat po stale iducej elektricke na dopyt
Sestinovi nevadilo tlacidlo zvnutra, ale ziadal aby dopyt dnu mal pamat a vonku nie. To tam SOR nevedel spravit, lebo to tlacidlo je z oboch stran napojene na jeden senzor, cize funkcia musi byt rovnaka zvonku aj zvnutra.
S tou citlivostou suhlasim, ja som narazal skor na nejednotne rozlozenie a funkcnost tlacidiel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.