Reakcia na: Peon #214862:
To sú odchody smerom do Senca, potom hodina nič, a zase sa to opakuje, a potom zase a zase. Vždy boli a stále sú takéto odchody. Odkedy jazdia vlaky v takte, pridali sa aj vlaky do tej časovej polohy. Nielen mne sa už stalo, že SAD DS odišiel o 6-8 min. skôr, a nemal som šancu na nič iné ísť, pretože Slovak Lines tiež odišiel v tom čase a vlak tiež. Preto sú tie autobusy také ľudoprázdne...Zatiaľ sa nikto neorientuje podľa IDS-čísiel liniek, lebo je to novinka, dovtedy sa tiež orientovali nápismi Borinka či Jelka, aj keď to bol úplne nelogický cieľ. A keď už ide nejaký autobus v smere, kam ten neznalý chce ísť, teda čaká na tej zastávke v tom smere, snáď by sa opýtal vodiča, či nejde aj do Stupavy. ?
Regionálne linky ešte vôbec nie sú zakotvené v hlavách ľudí, lebo sa to ani nedá - viď chaotické linkové vedenia, takže zbytočné si robiť z toho ťažkú hlavu, čo ak si to niekto zmýli: všetci vieme, že SL busy chodia chaoticky a že neprebehla žiadna optimalizácia, takže aj tie čísla liniek sú chaotické, aj trasy, tak ako to bolo doteraz, max. sa pridali čísla, ale podľa nich sa zatiaľ neorientujú ľudia. Pripomienkovať sa to bude dať, ak už prebehne optimalizácia, zatiaľ je to zbytočné, veď všetko je po starom, ako to bolo doteraz už desiatky rokov. Veď aj v tých CP je to tak uvedené, že 108442/232 -630- veľkosťou písma 2,5. Taký neznalý si to ani nevšimne, že to je linka 630, takže bude sledovať cieľ, rolujúce nácestné zastávky.
Mali by ten spoj prečíslovať v Stupave na 219, tak ako aj náš spoj sa prečísluje v Senci na 659.
Žáržo
Efekt prvotného ošiaľu určite nebude dlhodobý.
To priame spojenie medzi Mostom SNP a Obchodnou by síce bolo zabezpečené iba počas špičky, pri rozdelenej L6 a L7 by však nebolo ani len to...
Nemyslím si, že má veľký zmysel prevádzkovať L8 po Obchodnej iba kvôli zabezpečeniu mimošpičkového a víkendového priameho spojenia jedinej zastávky - Nám. Ľ. Štúra s Obchodnou ulicou. (spojenie Obchodnej s Nám. SNP/Kamenným nám./Jesenského, Štúrovou a Šafkom zabezpečí L1.)
A čo sa týka tej rýchlosti L9 – nezmysel. Jazdná doba L9 zo Špitálskej do Karlovej Vsi je 20 min., L4 cez nábrežie iba o minútu viac – teda 21 min.
Detto, presmerovanie L9 na Obchodnú by predĺžilo jej jazdnú dobu iba o jednu minútu. To sa potom môžeme rovno už baviť o tom, že nemá zmysel obnovovať L4 na Šafko, keďže jazda cez Jesenského trvá o minútu menej...