Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #212898:
1.) OK, prijmime verziu, že tento prototyp sa snaží zaujať bežného stredoeurópskeho zákazníka, vítajúceho aspoň priemer za cenu podpriemeru. No i tak sú niektoré tie veci neomluviteľné, najmä ohľadne tej ergonomiky a riešenia priestoru (nie, nejednalo sa o bus s maximálnou obsadenosťou sediacimi cestujúcimi). Najnovšie SOR NB tento stroj naozaj vo viacerých ohľadoch predčia (dokonca vnútri i elegantnosťou a to je už čo povedať), a to sú schopní stlačiť cenu podstatne nižšie.

2.) Fotky interiéru som (okrem zopár detailov) nerobil, keďže L119 je od prvej po poslednú zastávku vždy plná okufrovaých turistov a je tak problém získať behom jazdy dosť výrečný záber samotného busu). Môžem skúsiť zajtra, inak je ale fotiek plný net, napr. tu: http://mhd86.cz/2016/02/08/mercedes-benz-capacity-l-predstaven-v-praze/ i keď práve problematický priestor okolo 3. dverí, či zasedačkovaný interiér od nich skoro až po motor tuto zrovna neni vidno
Reakcia na: Rubber38 #212896:
Nebral by som to tak tragicky, nase Capacity su vyčačkane predrazene supervozy. S novym Capacity L chce asi Evobus prerazit viac ako s nasou 19,5m verziou ktora jazdi len u nas v Istanbule ako seriove vozidla - preto ta lacnejsia verzia prototypu myslim si.
Ak by aj zakotvili v DPB, tak by sa to prisposobilo mestskemu dopravcovi od A po Z - od madiel, sedadiel, akustiky, info panelu atd atd. No mohol by si postnut nejake fotky z interieru ak mas. ?
Reakcia na: Ámos #212895:
Načo ho meniť, keď je naďalej v mnohých situáciach vystihujúce ? Prijmi kritiku
Reakcia na: richardhudec #212861:
Dnes som sa tým zázrakom teda kus povozil, a musím povedať, že najmä z vyhotovenia interiéru som ostal pomerne nepríjemne sklamaný, obzvlášť ak ho porovnám s našimi staršími BA MBCC. Komfortom a prevedením zodpovedá tak SORom NB prvých sérií, či už sa jedná o dizajnové prevedenie (ok, subjektívna vec), použité materiály (nevábne vyhotovenie sedadiel, na pohľad lacné plasty, často pôsobiace ako v rámci šetrenia poskladané z rôznych starších generácií busov od Evobusu, držadlá tiež vzor 1998), ergonomiku (v zadnej polovici busu okrem kĺbu skutočne nie je viac priestoru na existenciu, než v zaznávaných SORoch. 3. dvere sú výsuvné, čo by bolo v poriadku, no v ich okolí absentujú akékoľvek horné držadlá, takže ak tam niekto pristúpi do plného busu ako posledný, tak mu neostáva iné, len balansovať. Miesta pre kočíky/batožinu vpredu síce dosť, ale bezpečne zaistiť jeden invalidný vozík len ťažko), či biedny informačný systém pozostávajúci z obyčajného klasického dvojriadkového infopanelu (resp. naše 15 rokov známe BUSEčko, len zdvojené). Vyzdvihol by som možno akurát tak relatívne pokojný a dobre odhlučnený chod.

Takže, že by to bol oproti priemernému prevádzkovanému busu (nielen) u DPP nejaký veľký prepadák netvrdím, ale ak toto má byť výstavný prototyp nového modelového radu, navyše rozhodne nie z kategórie lowcost, tak to teda Evobus dosť zaspal dobu ?
Reakcia na: 810zssk #212891:
Citanie s porozumenim sa stalo tvojim novym oblubenym slovnym spojenim. Len uz dlho. Bolo by dobre sa uz posunut na nove.
http://www.tvnoviny.sk/domace/1819096_cesty-v-bratislave-caka-velka-oprava-dopravne-obmedzenia-budu-trvat-mesiace

nový cestný povrch by mali dostať aj ulice Staromestská, Vajnorská, Rožňavská a Most SNP (ten by mal prejsť rekonštrukciou v auguste)
Reakcia na: TeBeCe #212882:
Súčasný stav je super. Niektorí z tohto fóra sme o to snaživo bojovali a bombardovali DPB od roku 2003. Jedinú nevýhodu vidím v označovaní liniek. Sídlisko s 12 000 obyvateľmi spraví iný dopyt ako obec so 4 000.
Reakcia na: Rubber38 #212884:
DPB ma problém s garantovaným prestupom medzi linkou, ktorá ide 1 zastávku cez ulicu, kde nie sú zápchy a vezie vzduch a linkou, ktorá síce čo-to poberie, ale ide maximálne cez 1 problémovú križovatku. Takže úvahy máš síce dobré, ale odpoveď poznáme. Pozitívom je, že DPB môže pozitívne prekvapiť.
Reakcia na: Ámos #212887:
Pan ma problem citat s porozumenim? Nevsimol som si ze by to niekto kritizoval. Len padla spravna poznamka ze to bude z pohladu MHD celkom narocne.
Reakcia na: Ámos #212886:
Viem na co si reagoval, ale ta reakcia podla mojho nazoru nijak nevyvratila moje tvrdenia a preto som ich viac vysvetlit.

Dvojnasobok obyvatelov Cunova to byt moze, ale do Cunova tiez nejazdia dve bezne linky MHD po 20 minutach + expres z Hlavnej stanice.
Reakcia na: Rubber38 #212888:
Ved to pisem, ze budem, ne??
Nech sa akokolvek mesto ci DPB pripravi, dopadne to cele na....., lebo "blavaci" Nema zmysel to riesit, ak teda nevies poriesit sluzobku na styri mesiace ?
Reakcia na: Ámos #212887:
Dobre, drž hubu a krok
Reakcia na: Rubber38 #212884:
Drzim hubu a krok a som rad ze sa konecne opravi znacne km ciest. Som inteligentny natolko, ze chapem, ze to znamena vyluky. Nefrflem a tesim sa ze tie tankodromy aspon na cas z ulic zmiznu. Na ako dlho sa necham prekvapit.
Reakcia na: 810zssk #212871:
Ja som reagoval na tvoje vyjadrenia o BTS a poctecestujucich. Len som pridal link bez akehokolvek komentaru, rozpisal si sa ty...

4300 cestujucich denne je dvojnasobok obyvatelov Cunova btw.
Reakcia na: TeBeCe #212882:
151 signatarov? ?
Nech im raz denne poslu autobus, ale s tym ze sa musia dohodnut na spolocny cas.
Reakcia na: Mike #212883:
To je mi jasné, ale napr. asfalt pred vjazdom do Hroboňky, či v mieste trolejzastávok na Hodžku za pol dňa nespravia. Plus pri niektorých úzkych úsekoch, ako napr. Drotárska či Prokopa Veľkého, si nie som istý, či nebude na čas kompletné vylúčenie dopravy nutnosťou.

Samozrejme, všetko toto sú riešiteľné situácie, no mnohé budú vyžadovať výbornú organizáciu, detailné, včasné a prehľadné informovanie verejnosti, rošády vo výprave či dokonca medzi vozovňami, často operatívne reagovanie na problémy s predĺženými jazdnými časmi (potreba zvýšenej zálohy/výpravy oproti dnešnej vypravenosti) resp. krátkodobo neprejazdnými úsekmi ciest a vôbec - značne zvýšené prevádzkové náklady. A DPB doteraz nepreukázal schopnosť úspešne čeliť niektorej z vyššie popísaných výziev... ? Tak som zvedavý
Reakcia na: Rubber38 #212878:
Vo veľa prípadoch sa to bude robiť po pruhoch, 2-3 dni jeden, potom vedľajší atď.. ak ako vlani na jeseň.
Reakcia na: Rubber38 #212878:
"Ich výsledok však bude trvácny"
tomu niekto verí? ? pri BA kvalite prác budú po ďalšej zime rozbité ako dnes...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.