Reakcia na: richardhudec #212861:
Dnes som sa tým zázrakom teda kus povozil, a musím povedať, že najmä z vyhotovenia interiéru som ostal pomerne nepríjemne sklamaný, obzvlášť ak ho porovnám s našimi staršími BA MBCC. Komfortom a prevedením zodpovedá tak SORom NB prvých sérií, či už sa jedná o dizajnové prevedenie (ok, subjektívna vec), použité materiály (nevábne vyhotovenie sedadiel, na pohľad lacné plasty, často pôsobiace ako v rámci šetrenia poskladané z rôznych starších generácií busov od Evobusu, držadlá tiež vzor 1998), ergonomiku (v zadnej polovici busu okrem kĺbu skutočne nie je viac priestoru na existenciu, než v zaznávaných SORoch. 3. dvere sú výsuvné, čo by bolo v poriadku, no v ich okolí absentujú akékoľvek horné držadlá, takže ak tam niekto pristúpi do plného busu ako posledný, tak mu neostáva iné, len balansovať. Miesta pre kočíky/batožinu vpredu síce dosť, ale bezpečne zaistiť jeden invalidný vozík len ťažko), či biedny informačný systém pozostávajúci z obyčajného klasického dvojriadkového infopanelu (resp. naše 15 rokov známe BUSEčko, len zdvojené). Vyzdvihol by som možno akurát tak relatívne pokojný a dobre odhlučnený chod.Takže, že by to bol oproti priemernému prevádzkovanému busu (nielen) u DPP nejaký veľký prepadák netvrdím, ale ak toto má byť výstavný prototyp nového modelového radu, navyše rozhodne nie z kategórie lowcost, tak to teda Evobus dosť zaspal dobu ?
Rubber38
Podľa tohto zoznamu to bude na jar v meste slušné rodeo ? Jednak všeobecne zápchy a kolaps pravdepodobne väčší než vlani, a jednak niektoré kompletné uzávierky (Dunajská, polka Trnavskej a Rožňavskej vrátane kompletnej križovatky s Bajkalskou, okolie Nám. Slobody, skoro celá Hroboňova, Drotárska, ...) budú mať pravdepodobne dosť fatálny dopad na MHD, najmä tie obrovské hromadne opravované úseky pod pavučinami (a kde zobrať toľko BUS na NAD, to fakt netuším). Teda špeciálne som zvedavý, ako sa popasujú s opravami okolo voz. Hroboňova, keďže tam sú viaceré kompletné úseky plánované na jeden cca trojtýždňový termín ?