Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #212871:
Ja som reagoval na tvoje vyjadrenia o BTS a poctecestujucich. Len som pridal link bez akehokolvek komentaru, rozpisal si sa ty...

4300 cestujucich denne je dvojnasobok obyvatelov Cunova btw.
Reakcia na: TeBeCe #212882:
151 signatarov? ?
Nech im raz denne poslu autobus, ale s tym ze sa musia dohodnut na spolocny cas.
Reakcia na: Mike #212883:
To je mi jasné, ale napr. asfalt pred vjazdom do Hroboňky, či v mieste trolejzastávok na Hodžku za pol dňa nespravia. Plus pri niektorých úzkych úsekoch, ako napr. Drotárska či Prokopa Veľkého, si nie som istý, či nebude na čas kompletné vylúčenie dopravy nutnosťou.

Samozrejme, všetko toto sú riešiteľné situácie, no mnohé budú vyžadovať výbornú organizáciu, detailné, včasné a prehľadné informovanie verejnosti, rošády vo výprave či dokonca medzi vozovňami, často operatívne reagovanie na problémy s predĺženými jazdnými časmi (potreba zvýšenej zálohy/výpravy oproti dnešnej vypravenosti) resp. krátkodobo neprejazdnými úsekmi ciest a vôbec - značne zvýšené prevádzkové náklady. A DPB doteraz nepreukázal schopnosť úspešne čeliť niektorej z vyššie popísaných výziev... ? Tak som zvedavý
Reakcia na: Rubber38 #212878:
Vo veľa prípadoch sa to bude robiť po pruhoch, 2-3 dni jeden, potom vedľajší atď.. ak ako vlani na jeseň.
Reakcia na: Rubber38 #212878:
"Ich výsledok však bude trvácny"
tomu niekto verí? ? pri BA kvalite prác budú po ďalšej zime rozbité ako dnes...
Reakcia na: Rubber38 #212878:
na 205 su aj tak zvacsa DeGeSe tak sa dufam uplatni ich agregat, 202 inak ako na Hodzko nevidim
http://www.bratislava.sk/oprava-ciest/ds-11007115/archiv=1&p1=11050276

Podľa tohto zoznamu to bude na jar v meste slušné rodeo ? Jednak všeobecne zápchy a kolaps pravdepodobne väčší než vlani, a jednak niektoré kompletné uzávierky (Dunajská, polka Trnavskej a Rožňavskej vrátane kompletnej križovatky s Bajkalskou, okolie Nám. Slobody, skoro celá Hroboňova, Drotárska, ...) budú mať pravdepodobne dosť fatálny dopad na MHD, najmä tie obrovské hromadne opravované úseky pod pavučinami (a kde zobrať toľko BUS na NAD, to fakt netuším). Teda špeciálne som zvedavý, ako sa popasujú s opravami okolo voz. Hroboňova, keďže tam sú viaceré kompletné úseky plánované na jeden cca trojtýždňový termín ?
Reakcia na: Error 0x007 #212872:
To závisí od charakteru linky, na kt. je daný typ busu určený. Pri štandardnej mestom prechádzajúcej linke máš pravdu, ale zrovna na linke, kde je tento bus testovaný v Prahe (119), teda na krátkej prepojovacej linke s cestovným dopytom dominantným medzi dvomi konečnými (metro letisko), by pokojne stačil aj nižší počet dverí
Reakcia na: Error 0x007 #212872:
Napr. staci ked napises, ze chces vozidlo s 4 napravami do 22 metrov. Ale vedel by som si predstavit 21tku s tym prip aj 61 ?
Zastavka Zilinska evidentne kvalitne spravena... Sice retaz zo stronov je uz prec, ale odpadava uz aj ta guma z hrany nastupiska... Ked je aj Pe tak dobre spravena, tak snad im to vydrzi prilepene aspon do kolaudacie ?
Reakcia na: Error 0x007 #212873:
Zistili, že nemôžu sčítavať plochu podlahy s plochou stropu 😃
Reakcia na: Error 0x007 #212872:
Samozrejme aj s predrazenim Metro-dizajnom ?
Inac tam pisu, ze CapaCity² ma capacitu 191 vlkov, pritom stary robil v Bratislave reklamu na 193 vlkov (asi sa zmenila mierka kolko ludi na 1 m²)...
Reakcia na: richardhudec #212861:
Niekto z Karlovky by mohol napisat recept ako to zaobstarat? ?
Ale vazne, pri 21 metroch by uz 4 dvere boli podla mna malo, moc velka vzdialenost dveri od niektorych miest = zdrzanie v zastavkach...
Reakcia na: Ámos #212868:
Ved samozrejme, ze nie a proti uzemnej rezerve samozrejme nic nemam. Ale stavat tam dnes nejaku kolajovu trat je blaznovstvo. Navyse prispevok na ktory si reagoval bol o autobusovom exprese a ten naozaj zavedies takmer zo dna na den, ked na to pride.

K poslednemu odseku: nemylil si sa, ale ak ma linka byt urcena na navoz ludi na letisko, tak je nezmysel aby jazdila v case kedy tri hodiny nic nejde.
Reakcia na: Ámos #212869:
Použiť sloveso "padať" na pohyb, ktorý tie "dvere" vykonajú je podľa mňa príliš neadekvátne. Tu by sa skôr hodilo isté sloveso, ktorého základom je nemenovaný praslovanský vulgarizmus. ?
Reakcia na: S499.1023 #212867:
myslis "padacie" dvere? ?
Reakcia na: 810zssk #212846:
Napriek tomu si nemyslim, ze by sme mali zacat kapacitnu a rychlu dopravu riesit na BTS az ked bude pristup na letisko preplneny. Nerobme furt dookola tie iste chyby a minimalne rezervovat v UP priestor.

Akym sposobom sa to ma robit, z kratko-, stredno-, a dlhodobeho hladiska nech povedia relevantne studie. (Ale nie tie typy dopravnych generelov, kde sa tahaju elektrickove trate podla toho, kto kde vlastni pozemky a chce tam stavat obytne subory)

BTS rastie, rastie dost, v oktobri sa otvorilo dost vela liniek a cestujuci evidentne su(cisla za januar). Stale viac nizkonakladoviek sa pohrava s myslienkou prevadzkovania transatlantickych letov....


Ano dnes je ponukana kapacita dostatocna, len by to chcelo bus pruh po vacsine trasy obsluhujucich liniek, lebo nic ta nenas**ie viac ako zmeskane lietadlo. A samozrejme nebude na vine cestujuci, ale DPB, ze stoji v zapche. Len chcem aby sme neboli kratkozraki...

Akakolvek ucelova linka je pipovina na mraky a myslel som, ze patris do tabora ludi, ktori system "ide za splnu mesiaca kazdy druhy utorok mimo skolskych prazdnin" povazuju za zhovadilost. Zrejme som sa mylil.
Reakcia na: Petto #212863:
Jedine sklopná bočnica, ktorá rovno nahradí aj plošinu pre handicapovaných.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.