Taketo staznosti ako pise mima40 ma vzdy vedia pobavit. Vraj v Rakusku sa take nieco nemoze stat. Keby ste niekedy pouzili U-bahn (metro) vo Viedni, tak by ste videli ako ma vyzerat nastup a vystup a za aky kratky cas sa to musi stihnut. Ked ubehne maximalny cas straveny v stanici, dvere sa zavru a nikoho nezaujima, ze ste zostali stat pred dverami, alebo, ze Vas privrelo.
Vsetkym, ktory sa stazuju, ze ich vodic MHD nepockal, by som doporucoval vyskusat metro v niektorom z hlavnych miest susednych statov, aby sa naucili, ako sa spravne nastupuje a vystupuje pri pouzivani MHD.
Vsetkym, ktory sa stazuju, ze ich vodic MHD nepockal, by som doporucoval vyskusat metro v niektorom z hlavnych miest susednych statov, aby sa naucili, ako sa spravne nastupuje a vystupuje pri pouzivani MHD.
Rubber38
2) U budúcej linky 3 nejde len o spojenie daných dvoch konečných oblastí, ale skôr o radiálnu dopravu do/z centra, príp. z centrálnej Petržalky na Blumentál, Račko, a pod. Oproti súčasnému stavu to dopr. obsluhu v ničom nezhorší, naopak - zopár ľuďom vytvorí nové atraktívne spojenia. Navyše to je rozhodne lepšie, ako zavádzať z Dúbravky popri rýchlych autobusoch ďalšie (2x pomalšie) spojenie s Petržalkou vlečúce sa cez celú Karlovku a pomaly sa okľukami vlniace v centre (z podobných dôvodov nemá veľký zmysel ani linka Petržalka - Ružinov)
3) L59 JE súbehom k trati, a osobne by som bol po otvorení Petržalky za jej zrušenie a nahradenie znovuobnovenou L55. Max. ráno ponechať zopár školských spojov, ale inak tá linka fakt nemá zmysel, čo vidno aj na jej biednej vyťaženosti okrem pár vybraných ranných žiackych návozov
4) Krásny večer aj tebe