Taketo staznosti ako pise mima40 ma vzdy vedia pobavit. Vraj v Rakusku sa take nieco nemoze stat. Keby ste niekedy pouzili U-bahn (metro) vo Viedni, tak by ste videli ako ma vyzerat nastup a vystup a za aky kratky cas sa to musi stihnut. Ked ubehne maximalny cas straveny v stanici, dvere sa zavru a nikoho nezaujima, ze ste zostali stat pred dverami, alebo, ze Vas privrelo.
Vsetkym, ktory sa stazuju, ze ich vodic MHD nepockal, by som doporucoval vyskusat metro v niektorom z hlavnych miest susednych statov, aby sa naucili, ako sa spravne nastupuje a vystupuje pri pouzivani MHD.
Vsetkym, ktory sa stazuju, ze ich vodic MHD nepockal, by som doporucoval vyskusat metro v niektorom z hlavnych miest susednych statov, aby sa naucili, ako sa spravne nastupuje a vystupuje pri pouzivani MHD.
dyspozytor
Filiálka má význam, ak chceš pridávať vlaky aj od TT aj od NZ. Lebo dopyt je a na HL ST to v rannej špičke už moc nepoukladáš... Lokalitne určite lepšie ako BNM.
Stačia tri/štyri nástupné hrany... Lepší plac v BA jednoducho nemáš...