Taketo staznosti ako pise mima40 ma vzdy vedia pobavit. Vraj v Rakusku sa take nieco nemoze stat. Keby ste niekedy pouzili U-bahn (metro) vo Viedni, tak by ste videli ako ma vyzerat nastup a vystup a za aky kratky cas sa to musi stihnut. Ked ubehne maximalny cas straveny v stanici, dvere sa zavru a nikoho nezaujima, ze ste zostali stat pred dverami, alebo, ze Vas privrelo.
Vsetkym, ktory sa stazuju, ze ich vodic MHD nepockal, by som doporucoval vyskusat metro v niektorom z hlavnych miest susednych statov, aby sa naucili, ako sa spravne nastupuje a vystupuje pri pouzivani MHD.
Vsetkym, ktory sa stazuju, ze ich vodic MHD nepockal, by som doporucoval vyskusat metro v niektorom z hlavnych miest susednych statov, aby sa naucili, ako sa spravne nastupuje a vystupuje pri pouzivani MHD.
Error 0x007
Dajme tomu, ze sa naozaj obnovi Filialka. V akom intervale tam budu jazdit vlaky? 30 minut v spicke a cez vikend kazde dve hodiny? Odkial vsade pojdu vlaky? Iba zo smeru Trnava a Senec/Galanta alebo aj z Dunajskej Stredy (Rajka je uplna blbost, je zbytocne sa nad tym len sekundu zamysliet)? Co vlaky zo Zahoria? Pojdu tam vlaky Os aj REx, alebo iba Os, alebo mozno aj nejake Rko? Ked tam pojdu vsetky Os-ka, co ludia ktori budu potrebovat ist napr. zo Svateho Jura na hlavnu stanicu lebo idu na ECcko do Ceska?
Filialka by jedine stala za uvahu, keby trat pokracovala tak ako napr. do 80tych rokov, alebo keby sme boli taky bohaty, ze by sme si mohli dovolit stavat nejaky tunel pod Dunaj. Aj vtedy by vsak bola vyhoda keby Bratislava v juhu nelezala priamo pri hraniciach a bolo by viacej slovenskych obci z ktorych by ludia dochadzali do Bratislavy (z rakuskych predsa takmer vsetci idu do Viedne, co sa tyka Madarska presne neviem)...