Reply on: dyspozytor #212479:
Pekne vysvetlené ? ono bežný cestujúci MHD si neuvedomuje ako to celé funguje,hlavne tie čakania na zastávkach,ktoré berú sekundy a potom vodiči nestíhajú zelenú na semaforoch.Každý kto jazdí po Bratislave sa hádam aj do mesiaca naučí tie najzákladnejšie hlavné križovatky a ich svetelné signalizácie v akom poradí idú jednotlivé smery a podľa toho vie kde a ako svižne má jazdiť tak aby stihol tzv. zelenú vlnu.Toto si práve takíto ľudia neuvedomujú,že aj tie 3 sekundy urobia veľa... A to akési "požiadanie" vodiča o strpenie,kým mu automat dotlačí lístok?Tak ako si napísal v zahraničí absurdné ? pre tú srandu skúsim zadeliť najbližšie vodičovi,že nech ma počká kým mi príde SMS lístok,lebo nemôžem ísť predsa na čierno! ? a schválne si pošlem správu až keď zbadám voz ☺ samozrejme,že SMS lístok si vždy pošlem keď vyjdem z domu (k zastávke to mám necelé tri minútky chôdze),ale pre tú srandu by som to naozaj skúsil,že ako sa zatvári ?
Rubber38
2) U budúcej linky 3 nejde len o spojenie daných dvoch konečných oblastí, ale skôr o radiálnu dopravu do/z centra, príp. z centrálnej Petržalky na Blumentál, Račko, a pod. Oproti súčasnému stavu to dopr. obsluhu v ničom nezhorší, naopak - zopár ľuďom vytvorí nové atraktívne spojenia. Navyše to je rozhodne lepšie, ako zavádzať z Dúbravky popri rýchlych autobusoch ďalšie (2x pomalšie) spojenie s Petržalkou vlečúce sa cez celú Karlovku a pomaly sa okľukami vlniace v centre (z podobných dôvodov nemá veľký zmysel ani linka Petržalka - Ružinov)
3) L59 JE súbehom k trati, a osobne by som bol po otvorení Petržalky za jej zrušenie a nahradenie znovuobnovenou L55. Max. ráno ponechať zopár školských spojov, ale inak tá linka fakt nemá zmysel, čo vidno aj na jej biednej vyťaženosti okrem pár vybraných ranných žiackych návozov
4) Krásny večer aj tebe