Reakcia na: Ike #212006:
Ano. Ono to zial bolo o tom ze politikom sa zdalo ze bude super spustit IDS, tak zadanie znelo spustit IDS, bez toho aby existovala aspon zhoda na tom, ze co to IDS ma byt a co nim sleduju. No a tak to dopadlo jedinym moznym sposobom: splnilo sa zadanie "spustit IDS". Bez ohladu na to ako bude vyzerat.Ja chapem ze iny variant v tejto chvili nebol pretlacitelny najma cez BSK. Problem je ze sa napriek tomu tlacilo na "spustit IDS" (lebo ti co tlacili pomaly ani nevedia co to IDS je a co je jeho podstatou a cielom), tak sa to teda spustilo za cenu kompromisov, ktore z IDS BK robia paskvil, ktory je orientovany na vsetko mozne, len nie zakaznika.
Joyki
Každopádne momentálne ceny akurát tak vyháňajú ľudí z vhd, hlavne tých dochádzajúcich a situácia so zápchami sa nezlepšuje, ako sa to čakalo. Pri lepšom prípade len presadajú do vlakov pre tarifu ZSSK. A to o dosť sa znížili ceny PCL oproti navrhovaným ešte z pred zopár rokov!
Ideálne by bolo, keby sa ľudia nevozili pararelne s linkami MHD po meste až na Mlynské nivy, ale by museli vystúpiť na okraji mesta a prestúpiť na MHD, a v regióne by fungoval prestupný systém busvlak. Takže bez dopravného systému tarifný systém -súčasný, ani nový- nemá zmysel, darmo budeme prekreslovať zóny podľa Londýna... načo ľuďom integrovaný lístok v Slovak Lines buse, keď od zavedenia IDS sa ani len ich CP nezmenili, dokonca ani ich vzhľad, nie to celý systém? Ale keby zaviedli duálnu tarifu aj u SL, v tom prípade neviem koľko % cestujúcich by ostalo u IDS PCL... asi dosť málo.