Reakcia na: MatejBA #211496:
1( No tiež by som netipoval nejako extra veľa. Tam môže generovať prac. príležitosti asi najskôr digital park/aupark všetko ostatné sú malí zamestnávatelia. Ale zasa štatistiky ukazujú, že oveľa vyšší počet ciest ako do Petržalky smeruje z Karlovky do Dúbravky. Takže keď vieme, aké plné chodia v rannej špičke električky z Karlovky do Dúbravky (int. 4 min.) tak do Petržalky by to bolo na spoj x2 keby tam bola jedna linka s i = 8 min. Ale do Petržky je výrazne menší dopyt ako do Dúbravky. Takže podľa mňa na priamu linku to nie je. 2.) Áno, bolo. Lenže treba začať nejakou koncepciou. V územnom pláne to nie je, v ÚGD tiež nie. ÚGD stanovil za nosný systém MHD električky a trolejbusy...
Mike
A čo sa týka Petržalky - okolie Bosákovej je dosť početné územie, viď dnešná 95 ako sa zaplní/vyprázdni na Farského. Plus do toho príde prestupujúce ovsište z 84/99 (ráno v preklade každé 4 min.)
Okrem toho konečná zastávka má veľmi dobrú dostupnosť k Dvorom smerom k Jungmannovej a ďalej, na juh k Námestiu Hraničiarov a aj smerom k Lachovej. Tam je dosť veľké spádové územie pre túto "dočasnú" konečnú zastávku...