Reakcia na: 810zssk #210354:
Veď nie. Ale bavíme sa o tom, že večer nemá zmysel voziť každých 7.5 min dupláky ani na Račiansku ani na Ružinovskú ani do Dúbravky. (A ani 29/30T- teda vlaky o takej kapacite). Takže je ok, že zo 6 prejazdujú do sedla a večer na 9.A keďže sa v #210341 "ufo"-vi nepáčilo, že K2S prejazdujú na 9, tak som sa opýtal, kam, alebo ako efektívnejšie by mali prejazdovať: či na 4, 5 alebo 3/8.
Error 0x007
http://www.enviroportal.sk/eia/dokument/231568
(na stranke http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detail/elektrickova-trat-ruzinovska-radiala )
Podla stanovisk mesta k pripomienkam Lepsiej Dopravy a Cyklokoalicie je jasne, ze mesto nema vobec zaujem mysliet komplexne. Tym padom budu asi aj vsetky buduce projekty cisto dopravne riesenia.
Nejake chutovky (mozno trochu vytrhnute z kontextu):
"Navrhovateľ musí v súvislosti na vznesené požiadavky upozorniť, že účel navrhovanej stavby je modernizácia električkovej trate a nie riešenie súčasne a dlhodobo nevyhovujúcej dopravnej situácie v meste Bratislava. ..."
"Predmetom stavby nie je komplexné riešenie cyklistickej dopravy. ..."
"Účelom stavby nie je vybudovať zábrany obmedzujúce neorganizované parkovanie. ..."
Zaujimava je aj pripomienka cislo 16.1.5 (nastastie mesto toho fundamentalistu nepocuva ? )