Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jadran #210358:
Keď píšem o poddimenzovanej kapacite, mohlo by to znamenať preplnený spoj.
Reakcia na: Mike #210356:
Na žiadnej linke by nemali jazdiť len VP vozidlá. A poznám dopravné podniky, čo vozidlá s nižšou kapacitou, než 29T nemajú.
Reakcia na: ufo #210357:
Riadiaci orgán mi hovoril že vraj nie. Že sa bude maximálne tak sledovať aké % vozidiel je vonku z celkového stavu, ale asi sa nebudú kontrolovať obehy, grafikon, ani kedy zatiahe do vozovne...

U pushpullov sa vyžaduje aby všetky behali čo naviac?
Reakcia na: TomJ #210359:
Áno, ten začiatok poobednej špičky je fail. V tom smere z Ružinova mal byť o hodinu skôr - a to rovnako súvisí aj s tým, že 6tka poobede začína premávať dosť nesokro.
Reakcia na: david1 #210355:
A aky je rozdiel v nakladoch duplak vs. K2S?
Reakcia na: Mike #210356:
Večer nech kľudne prejazdujú K2S zo 6 na 9. Ale v sedle by mali byť na 9 súpravy. V Ružinove je totiž počas sedla dosť zle rozložené kapacita, hlavne smerom z centra do Ružinova. Najprv ide plná K2S na linke 9 a po nej 2-3 min ide poloprázdna linka 8 s 2xT3 (na ktorej som už dvakrát zažil, že som už na Herlianskej zostal sám vo vagóne).
K2S by som na 9 v sedle ešte bral, ak by boli lepšie nastavené časy prejazdov zo 6 na 9 a opačne. A nie, že ešte o tretej ide z centra do Ružinova K2S.
Reakcia na: ufo #210347:
V prvom rade by bolo dobré zistiť, o čom sa vlastne bavíme. V jednom príspevku píšeš o kapacite, v druhom už o vyťaženosti.
Reakcia na: Mike #210356:
Nehladiac teraz na kapacitu, DPB nemusí vykazovať nasadenie eurofondových vozidiel?
Reakcia na: 810zssk #210354:
Veď nie. Ale bavíme sa o tom, že večer nemá zmysel voziť každých 7.5 min dupláky ani na Račiansku ani na Ružinovskú ani do Dúbravky. (A ani 29/30T- teda vlaky o takej kapacite). Takže je ok, že zo 6 prejazdujú do sedla a večer na 9.
A keďže sa v #210341 "ufo"-vi nepáčilo, že K2S prejazdujú na 9, tak som sa opýtal, kam, alebo ako efektívnejšie by mali prejazdovať: či na 4, 5 alebo 3/8.
Reakcia na: 810zssk #210351:
Už to tu Author vysvetloval. V sedle nie je potrebná kapacita s duplákmi na L9. Šetria sa tým vozokm ked sú K2 celý deň vonku.
Reakcia na: Mike #210353:
No pockat, dnes jazdi v sedle rovnaky pocet vozov ako v spicke, aj ked jazdi menej liniek a teda aj menej spojov?
Reakcia na: 810zssk #210351:
Môžu, ale načo by mali ísť po špičke do vozovne aby večer znova vyšli na linku, keď môžu byť na trati celý deň..
Reakcia na: Pe67 #210349:
Myslíš v piatok?
Reakcia na: Mike #210342:
A preco by museli prejazdovat? Vsak to mozu byt klasicke delene sluzby.
Reakcia na: Mike #210340:
Nebude sa Sturova kolaudovat spolu s celou Petrzalkou? A teda by sme na elektricky cakali este cca 3 mesiace?
Reakcia na: Mike #210342:
S tou 4kou si sa trocha sekol. V úseku Vajnorská - Molecova chodí riadne naplnená aj po 20h, aj po 21h.
Reakcia na: Petto #210346:
Možno ak by bol interval v rannej špičke 6 min, a ináč7.5, tak by stačili na 8 aj K2S. Ale dnes tam potrebuješ v špičke určite dupláky.. Iná vec je, že od Trnka na obchodnú by tam stačilo aj sólo..Ale to je potom už otázka na jednolinkový variant, keďže je vidno že z Ružinovskej je výrazne vyšší dopyt na Špitálsku a Kamenné, ako na Obchodnú, alebo Blumentál...
Reakcia na: Jadran #210344:
Smieš sa spýtať.
Pozorovaním. Ak si dospel k inému záveru, napíš kedy jazdia plnšie električky do KV.
Reakcia na: Mike #210342:
s K2S mala byt jednoznacne celotyzdenne L8. Len skoda ze je naviazana s L3. A 3+8 zrejme zostane aj po Sturovej
Nieco k rekonstrukcii, pardon modernizacii Ruzinovskej radialy:
http://www.enviroportal.sk/eia/dokument/231568
(na stranke http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detail/elektrickova-trat-ruzinovska-radiala )
Podla stanovisk mesta k pripomienkam Lepsiej Dopravy a Cyklokoalicie je jasne, ze mesto nema vobec zaujem mysliet komplexne. Tym padom budu asi aj vsetky buduce projekty cisto dopravne riesenia.

Nejake chutovky (mozno trochu vytrhnute z kontextu):

"Navrhovateľ musí v súvislosti na vznesené požiadavky upozorniť, že účel navrhovanej stavby je modernizácia električkovej trate a nie riešenie súčasne a dlhodobo nevyhovujúcej dopravnej situácie v meste Bratislava. ..."
"Predmetom stavby nie je komplexné riešenie cyklistickej dopravy. ..."
"Účelom stavby nie je vybudovať zábrany obmedzujúce neorganizované parkovanie. ..."

Zaujimava je aj pripomienka cislo 16.1.5 (nastastie mesto toho fundamentalistu nepocuva ? )

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.