Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #210342:
A preco by museli prejazdovat? Vsak to mozu byt klasicke delene sluzby.
Reakcia na: Mike #210340:
Nebude sa Sturova kolaudovat spolu s celou Petrzalkou? A teda by sme na elektricky cakali este cca 3 mesiace?
Reakcia na: Mike #210342:
S tou 4kou si sa trocha sekol. V úseku Vajnorská - Molecova chodí riadne naplnená aj po 20h, aj po 21h.
Reakcia na: Petto #210346:
Možno ak by bol interval v rannej špičke 6 min, a ináč7.5, tak by stačili na 8 aj K2S. Ale dnes tam potrebuješ v špičke určite dupláky.. Iná vec je, že od Trnka na obchodnú by tam stačilo aj sólo..Ale to je potom už otázka na jednolinkový variant, keďže je vidno že z Ružinovskej je výrazne vyšší dopyt na Špitálsku a Kamenné, ako na Obchodnú, alebo Blumentál...
Reakcia na: Jadran #210344:
Smieš sa spýtať.
Pozorovaním. Ak si dospel k inému záveru, napíš kedy jazdia plnšie električky do KV.
Reakcia na: Mike #210342:
s K2S mala byt jednoznacne celotyzdenne L8. Len skoda ze je naviazana s L3. A 3+8 zrejme zostane aj po Sturovej
Nieco k rekonstrukcii, pardon modernizacii Ruzinovskej radialy:
http://www.enviroportal.sk/eia/dokument/231568
(na stranke http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detail/elektrickova-trat-ruzinovska-radiala )
Podla stanovisk mesta k pripomienkam Lepsiej Dopravy a Cyklokoalicie je jasne, ze mesto nema vobec zaujem mysliet komplexne. Tym padom budu asi aj vsetky buduce projekty cisto dopravne riesenia.

Nejake chutovky (mozno trochu vytrhnute z kontextu):

"Navrhovateľ musí v súvislosti na vznesené požiadavky upozorniť, že účel navrhovanej stavby je modernizácia električkovej trate a nie riešenie súčasne a dlhodobo nevyhovujúcej dopravnej situácie v meste Bratislava. ..."
"Predmetom stavby nie je komplexné riešenie cyklistickej dopravy. ..."
"Účelom stavby nie je vybudovať zábrany obmedzujúce neorganizované parkovanie. ..."

Zaujimava je aj pripomienka cislo 16.1.5 (nastastie mesto toho fundamentalistu nepocuva ? )
Reakcia na: ufo #210343:
"A po 19.00 aspoň do KV je najviac poddimenzovaná kapacita"
- ako si došiel k takémuto záveru, ak sa smiem spýtať?
Reakcia na: Mike #210342:
Super, nízkopodlažné vozidlo bude stáť vo vozovni (ako sa bude zdôvodňovať čerpanie eurofondov na stojace vozidlá?) a starý vysokopodlažný črep bude mať celodenný výkon. A po 19.00 aspoň do KV je najviac poddimenzovaná kapacita...
Reakcia na: ufo #210341:
Tak na ktorú inú linku dať preazdovať K2s mimo špičiek? Lebo ani na 3/8, 4, 5 nepotrebuješ večer po 20tej kapacitu vozidla (súpravy) o dĺžke 32 m. A často ani v sedle.. (aj keď tam ešte čo-to spravia VŠ..).
Prejazdy z 6 na 9 budú mať aký význam? K2 neušetrí oproti 29T/30T km ani nič iné a je vysokopodlažná... Nie je lepšie dať už na 9 celodenné poradia?
Reakcia na: mark178 #210338:
Aj tento CP je prechodný, verím že o mesiac - dva by mohla byť hotová Štúrova a potom sa zasa linkovanie a cp el. "trochu" pomenia.. Ale tie NP garant určite prídu aj na elinové CP... Už dnes je situácia taká, že na 4ke chodí v priemere jedna - dve, max. 3 súpravy T3- všetko ostatné sú NP ?
Reakcia na: 810zssk #210330:
Nic take som netvrdil. Koncepciu by malo hlavne dodrziavat mesto, ale malo malo...
ináč pred pár dňami keď som si pozeral nový cp električiek tak 6ka bola najskôr ako garant NP čo som enchápal a pozerám sa na druhý deň či som dobre videl ale už to zmizlo, to ako mali byť na 6ke pokračovanie 30T alebo čo?.. ináč nehodilo by sa napríklad na linku 4/5 hodiť pár garant NP s 29T 🙂 djame tomu aspoň 5 poradí na 4ke 🙂 a cez víkendy 4/5 aspoň zo 3 poradia...
2353 stoji na Trnavke s novou CVR.
Reakcia na: juraj.k #210320:
Ceny PCL sú na tejto stránke už vyše mesiaca.
Reakcia na: 810zssk #210333:
kedze mi ho pani na sekretariate po mojom vypocuti odporucala, tak asi s tym nieco ma ... a ako technicky riaditel by mohol vediet, kto to ma predsa na starosti ...
Reakcia na: Error 0x007 #210325:
Schválilo to mestské zastupiteľstvo. Teoreticky vzato, keď niekto spraví, predloží a správne zdôvodní materiál, že budúci rok nebude 365 dní pršať, tak aj to môže mestské zastupieľstvo schváliť.
Reakcia na: eMDi #210331:
Ano, lebo bombardovat cloveka co s tym pravdepodobne nic nema (technicky riaditel) je velmi korektny a efektivny pristup..
Otázka na znalcov IDS JMK:

Prekvapilo ma pozvánke na jednu turistickú akciu nasledujúce:

"Ještě jedna organizační:
je možné že nás bude tolik, že při přestupu v Šakvicích se nevejdeme do jednoho autobusu. V případě zaplnění autobusu volá řidič automaticky autobus další a ten dorazí nejdéle do 15 min. Pokud tedy budeme rozděleni do více autobusů, bude první skupina čekat v Dolních Věstonicích na ostatní."

Na to reagoval iný užívateľ: "Ahoj Petře, ty jsi to zjišťoval jo? Jsi super! (smile) Já totiž beru skupinu 40 erasmáků, ale vím, že víc lidí by chtělo jet. Myslíš, že jim můžu teda navýšit kapacitu s tím, že se stopro zavolá ten další bus?"

Organizátor odpísal: "Ano vždycky to tak funguje. Už dost let to takto praktikují. Připravím pro ně nějaké průvodce v angličtině."

Ja nejako nemôžem tomu uveriť. ? To cez víkendy je naozaj bežne dostupný druhý autobus s vodičom, ktorý v prípade potreby príde do Šakvic do 15 minút?

Netreba také niečo objednať minimálne 24 hodín vopred? A teda aj posilový autobus je iba za bežné cestovné podľa tarify IDS JMK?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.