Nejake chutovky (mozno trochu vytrhnute z kontextu):
"Navrhovateľ musí v súvislosti na vznesené požiadavky upozorniť, že účel navrhovanej stavby je modernizácia električkovej trate a nie riešenie súčasne a dlhodobo nevyhovujúcej dopravnej situácie v meste Bratislava. ..."
"Predmetom stavby nie je komplexné riešenie cyklistickej dopravy. ..."
"Účelom stavby nie je vybudovať zábrany obmedzujúce neorganizované parkovanie. ..."
Zaujimava je aj pripomienka cislo 16.1.5 (nastastie mesto toho fundamentalistu nepocuva ? )
Super, nízkopodlažné vozidlo bude stáť vo vozovni (ako sa bude zdôvodňovať čerpanie eurofondov na stojace vozidlá?) a starý vysokopodlažný črep bude mať celodenný výkon. A po 19.00 aspoň do KV je najviac poddimenzovaná kapacita...
Tak na ktorú inú linku dať preazdovať K2s mimo špičiek? Lebo ani na 3/8, 4, 5 nepotrebuješ večer po 20tej kapacitu vozidla (súpravy) o dĺžke 32 m. A často ani v sedle.. (aj keď tam ešte čo-to spravia VŠ..).
Aj tento CP je prechodný, verím že o mesiac - dva by mohla byť hotová Štúrova a potom sa zasa linkovanie a cp el. "trochu" pomenia.. Ale tie NP garant určite prídu aj na elinové CP... Už dnes je situácia taká, že na 4ke chodí v priemere jedna - dve, max. 3 súpravy T3- všetko ostatné sú NP ?
ináč pred pár dňami keď som si pozeral nový cp električiek tak 6ka bola najskôr ako garant NP čo som enchápal a pozerám sa na druhý deň či som dobre videl ale už to zmizlo, to ako mali byť na 6ke pokračovanie 30T alebo čo?.. ináč nehodilo by sa napríklad na linku 4/5 hodiť pár garant NP s 29T djame tomu aspoň 5 poradí na 4ke a cez víkendy 4/5 aspoň zo 3 poradia...
kedze mi ho pani na sekretariate po mojom vypocuti odporucala, tak asi s tym nieco ma ... a ako technicky riaditel by mohol vediet, kto to ma predsa na starosti ...
Schválilo to mestské zastupiteľstvo. Teoreticky vzato, keď niekto spraví, predloží a správne zdôvodní materiál, že budúci rok nebude 365 dní pršať, tak aj to môže mestské zastupieľstvo schváliť.
Prekvapilo ma pozvánke na jednu turistickú akciu nasledujúce:
"Ještě jedna organizační:
je možné že nás bude tolik, že při přestupu v Šakvicích se nevejdeme do jednoho autobusu. V případě zaplnění autobusu volá řidič automaticky autobus další a ten dorazí nejdéle do 15 min. Pokud tedy budeme rozděleni do více autobusů, bude první skupina čekat v Dolních Věstonicích na ostatní."
Na to reagoval iný užívateľ: "Ahoj Petře, ty jsi to zjišťoval jo? Jsi super! (smile) Já totiž beru skupinu 40 erasmáků, ale vím, že víc lidí by chtělo jet. Myslíš, že jim můžu teda navýšit kapacitu s tím, že se stopro zavolá ten další bus?"
Organizátor odpísal: "Ano vždycky to tak funguje. Už dost let to takto praktikují. Připravím pro ně nějaké průvodce v angličtině."
Ja nejako nemôžem tomu uveriť. ? To cez víkendy je naozaj bežne dostupný druhý autobus s vodičom, ktorý v prípade potreby príde do Šakvic do 15 minút?
Netreba také niečo objednať minimálne 24 hodín vopred? A teda aj posilový autobus je iba za bežné cestovné podľa tarify IDS JMK?
pisme mu viaceri, ked to nepomoze, poslem mu jeden pozdravny email, ze do siedmych dni mienim napisat rozsiahly clanok, ktory mienim publikovat a ocakavam dovtedy jeho stanovisko. s trochou stastia a pomoci viacerych vyssia citanost blogpostu. dalej je to len otazka nazorov a napadov, co sa moze diat.
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_14_05_22/04_Koncepcia_MHD.pdf
Zaujimave je, ze ked som si to teraz pozeral tak pri bode 6.3 "Zastávky autobusov a/alebo trolejbusov" je napisane
"5. ... Prístrešok musí byť v takom prevedení, aby sa cestujúci v prístrešku a vodič vozidla navzájom videli, najmä pri vchádzaní do zastávky s charakterom „na znamenie“. "
ale pri bode 6.2 "Zastávky električiek" nic take neni. ?
Takze ked to bereme doslovne, na autobusovych a trolejbusovych zastavkach by pristresok nemal by v smere prijzadu busu ale na elektrickovych zastavkach (napr. Žilinská) to nevadi ?
Error 0x007
http://www.enviroportal.sk/eia/dokument/231568
(na stranke http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detail/elektrickova-trat-ruzinovska-radiala )
Podla stanovisk mesta k pripomienkam Lepsiej Dopravy a Cyklokoalicie je jasne, ze mesto nema vobec zaujem mysliet komplexne. Tym padom budu asi aj vsetky buduce projekty cisto dopravne riesenia.
Nejake chutovky (mozno trochu vytrhnute z kontextu):
"Navrhovateľ musí v súvislosti na vznesené požiadavky upozorniť, že účel navrhovanej stavby je modernizácia električkovej trate a nie riešenie súčasne a dlhodobo nevyhovujúcej dopravnej situácie v meste Bratislava. ..."
"Predmetom stavby nie je komplexné riešenie cyklistickej dopravy. ..."
"Účelom stavby nie je vybudovať zábrany obmedzujúce neorganizované parkovanie. ..."
Zaujimava je aj pripomienka cislo 16.1.5 (nastastie mesto toho fundamentalistu nepocuva ? )