Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andreas.Papak #208867:
Dik za foto, vyzera super ?
Reakcia na: šm11 #208865:
7085 - detail pod rozlišovacou schopnosťou riaditeľa divízie. Podľa mňa to vozidlo vôbec nemalo vzniknúť.
T3P - tam mal prsty iný šotouš z divízie, ktorý ich chcel mať čo najkonzervatívnejšie.
K2S - a čo s tým má K3, keď bola požiadavka na vozidlo kapacity K2 a schválenie VarioLF brzdil Poltretina.
Personalistika - áno, snaha byť s každým zadobre je nedostatkom, ktorý som zmienil.
Chlapci, vidno že máte krátku pamäť. Už ste zabudli na všetky prešľapy, za ktoré Rafaj zodpovedal? 8 rokov sa ribila K2g, niekoľko rokov sa robili prve T3P, objednanie nie celkom vhodných duobusov na Dlhé Diely sa tiež dialo za jeho éry na DED. Posledná perla - objednanie vozidiel 7126-7134 ako novostavby, veď Pars už vtedy ponúkal minimálne K3? Všetky personálne otázky zaň musel doťahovať generálny, aj keď boli plne v jeho kompetencii - či už Kadnár, alebo Zachar.Tento človek z podniku urobí akurát múzeum neschopnosti, nie modernú spoločnosť
Reakcia na: mathre #208665:
Pan Mathre... kontaktujte ma na mail... chcem s vami prebrat problem na zjazde s D2 smer Lamac... dakujem. ?
Reakcia na: Andreas.Papak #208853:
Som zvedavy ako dlho kym otocia zberace na T6A5/III ☺
Dnes menšia exkurzia po Petržalke: Vodič linky č. 93 #1821) o 20:10 z Dvorov smer Vyšehradská zišiel omylom z Panónskej cesty smerom na Hálovú - potom to zobral trasou po Rusovskej ceste a Einsteinovej, kde sa opätovne napojil na Dvoroch. Celkové meškanie zhruba 5 minút. ?
Ja som dnes bol v novej električke ktorá mala pokazenú klímu a tiekla znej voda
Reakcia na: S499.1023 #208857:
a poslednou vetou si si aj odpovedal na jeho sance byt zvoleny. 100mil € rocny rozpocet je prilis velky kolac, aby ho strany nechali v rukach nestrannika.
Reakcia na: ivanbuto #208852:
Samozrejme, totiz ak za problem povazujeme firemnu kulturu DPB tak nemozme cakat zlepsenie ak pride niekto z rovnakej, ak nie este horsej 🙂
Reakcia na: CraneMan #208855:
V takom Luxembursku by v tomto smere asi nemalo nič fungovať ?
Reakcia na: Solider #208846:
Môžem do slova a do písmena podpísať. Rafaj je jediný použiteľný z kandidátov ale tá väzba na štruktúry vnútri DPB je limitujúca. Výhodou je zase, že nemá žiadne politické väzby.
dovolujem si upozornit na odlisne CP linky 153 oproti databaze imhd (aj android app)
Nech už bude víťaz ktokoľvek, aj tak to tu bude stále s dopravou naprd. Slovensko je príliš malá a chudobná krajina, aby sa mohla v tomto smere niekedy rovnať krajinám západnej Európy.
"Po vyhodnotení skúsenosti z liberalizácie autobusovej M HD bude možné pristúpiť
k liberalizácii trolejbusovej a električkovej dopravy."
(Ján Marcin)
Už si predstavujem výsledok v slovenských podmienkach... taká väčšia Banská Bystrica 2006? ?
7085 je pravdepodobne po prehliadke, má otočený pantograf ako K2S
Reakcia na: Solider #208846:
Tak naproti tomu terajšie vedenie (aspoň väčšina) prišlo do DPB z externého prostredia, a nedá sa povedať, že by sa "praktiky" v podniku nejako zlepšili... skôr naopak.
O tomto vieme niečo viac?
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=10031&secid=4
Dúfam, že sa nové trolosory predstavili v tom najlepšom svetle a všetko v nich zázračne fungovalo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.