a poslednou vetou si si aj odpovedal na jeho sance byt zvoleny. 100mil € rocny rozpocet je prilis velky kolac, aby ho strany nechali v rukach nestrannika.
Môžem do slova a do písmena podpísať. Rafaj je jediný použiteľný z kandidátov ale tá väzba na štruktúry vnútri DPB je limitujúca. Výhodou je zase, že nemá žiadne politické väzby.
Nech už bude víťaz ktokoľvek, aj tak to tu bude stále s dopravou naprd. Slovensko je príliš malá a chudobná krajina, aby sa mohla v tomto smere niekedy rovnať krajinám západnej Európy.
"Po vyhodnotení skúsenosti z liberalizácie autobusovej M HD bude možné pristúpiť
k liberalizácii trolejbusovej a električkovej dopravy."
(Ján Marcin)
Už si predstavujem výsledok v slovenských podmienkach... taká väčšia Banská Bystrica 2006? ?
Tak naproti tomu terajšie vedenie (aspoň väčšina) prišlo do DPB z externého prostredia, a nedá sa povedať, že by sa "praktiky" v podniku nejako zlepšili... skôr naopak.
Hoci je Rafaj aj môj osobný favorit spomedzi konkrétnych uchádzačov, jeho negatívom môže byť to, že je za tie roky zžitý s praktikami a prostredím v podniku, čím môže byť vnútorná prestavba, ktorá je nevyhnutne dôležitá, týmto ohrozená. Stav podniku nie je len o Belfim a Galine, ale spolutvoria ho aj vedúci divízií, prevádzok, dielní, ktorých rovnako treba prestriedať, čo človek, ktorý je so všetkými „kamarát“, urobí ťažko. Je zložité budovať systém, ktorý navonok prezentuje lesk, no zvnútra je absolútne prehnitý.
V principe suhlasim a preto nie som fanusikom kandidatury niektorych vyslovene dopravakov, ktori ale nikdy nic neriadili. V pripade Rafaja vsak hovorime o cloveku ktory je v DPB dlhe roky aj na riadiacich poziciach (a svoju pracu si robi pomerne dobre), takze nejake skusenosti tam su.
Hoci by sme mohli polemizovat, ci DPB v ramci potreby novej firemnej kultury nepotrebuje manazera zvonku. Ale zrovna o firemnu kulturu by som sa pri Rafajovi az tak nebal.
Ja som jednoznačne za Vladimíra Rafaja. V DPB si užil už 30 rokov a myslím si že už má know-how, vďaka ktorému by sa už ten vozový park začal konečne opäť správne udržovať-budú snáď náhradné diely. ?
"Kvalitná verejná doprava je výsledkom kooperácie hlavného mesta, DPB, a.s. a cestujúcich."
(Ľubomír Belfi)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider