Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #208844:
A ani to mesto nie vždy chce... ?
Reakcia na: Solider #208846:
Ano, s tym suhlasim, to som chcel nacrtnut v druhom odstavci.

(A nebudme zli ku Galine, ona nie je najvacsi fail DPB, ale az druhy. Prvym je Mackova, len to menej vidno.)
Reakcia na: 810zssk #208840:
Hoci je Rafaj aj môj osobný favorit spomedzi konkrétnych uchádzačov, jeho negatívom môže byť to, že je za tie roky zžitý s praktikami a prostredím v podniku, čím môže byť vnútorná prestavba, ktorá je nevyhnutne dôležitá, týmto ohrozená. Stav podniku nie je len o Belfim a Galine, ale spolutvoria ho aj vedúci divízií, prevádzok, dielní, ktorých rovnako treba prestriedať, čo človek, ktorý je so všetkými „kamarát“, urobí ťažko. Je zložité budovať systém, ktorý navonok prezentuje lesk, no zvnútra je absolútne prehnitý.
Reakcia na: Ámos #208843:
V principe suhlasim a preto nie som fanusikom kandidatury niektorych vyslovene dopravakov, ktori ale nikdy nic neriadili. V pripade Rafaja vsak hovorime o cloveku ktory je v DPB dlhe roky aj na riadiacich poziciach (a svoju pracu si robi pomerne dobre), takze nejake skusenosti tam su.

Hoci by sme mohli polemizovat, ci DPB v ramci potreby novej firemnej kultury nepotrebuje manazera zvonku. Ale zrovna o firemnu kulturu by som sa pri Rafajovi az tak nebal.
Reakcia na: 810zssk #208841:
Len tí cestujúci nie a nie kooperovať.
Reakcia na: N/A #208842:
30rokov su tam aj ini "experti", to nie je ziaden argument. Cim samozrejme nechcem spochybnit jeho kvality, kedze jeho pracu nepoznam...

Mne by sa vsak na tom mieste viac lubil projektovy manazer s novym pohladom na vec, bez zeleznej kosele, ako dopravak..
Ja som jednoznačne za Vladimíra Rafaja. V DPB si užil už 30 rokov a myslím si že už má know-how, vďaka ktorému by sa už ten vozový park začal konečne opäť správne udržovať-budú snáď náhradné diely. ?
"Kvalitná verejná doprava je výsledkom kooperácie hlavného mesta, DPB, a.s. a cestujúcich."
(Ľubomír Belfi)
Reakcia na: MatejBA #208839:
Ja by som povedal ze urcite Rafaj.
Reakcia na: MatejBA #208837:
Ozaj a ktoryze kandidat je ten dobry? (Kadnar? 😃 )
Reakcia na: Andy #208831:
myslím, že po riaditeľovi mäsokombinátu bude majiteľ bio-potravín ten pravý ? ?
Reakcia na: Andy #208831:
Tvl vsak to mozno aj ja s mojou chabou argumentaciou a nulovou znalostou manazmentu by som trumfol niektorych ?
Reakcia na: qwix #208835:
Mne odlahlo ked som zistil ze mame aspon jednu kandidatku so zaujmom o pilates! Uz som sa bal ze tento dolezity predpoklad nebude v ponuke.
Reakcia na: qwix #208834:
A najma... viete mi niekto vysvetlit, ktory sudny clovek pri zmysloch si uvedie profesijny zivotopis na 3 strany, z ktoreho sa dozviem ze v 1991 robil uctovnika, v 1992 uz uctovneho referenta, v 1993 ...

Alebo v schopnostiach a skusenostiach uvedie: IT schopnosti: DOS a Windows XP 😃
(ako nic proti - ale to ma ten isty zivotopis napisany uz 20 rokov? - to uz ludia nemaju ani zakladnu sudnost a slusnost voci ludom, co si po nich ten zivotopis budu citat?)

Ach 😞
Reakcia na: Valec #208832:
Perly....

- USB porty na nabijanie (prilakanie "business class")

- vytvorenie siete elektriciek (Toto by sa týkalo celej siete, teda aj napr. z Ružinova by malo dať dostať električkou na všetky koncové body a nazad- teda nie linky, ale sieť! Z každého koncového
bodu do každého koncového bodu.... Je na neuverenie, že by cestujúci z Ružinova necestovali do Rače alebo na Zlaté piesky.)

- copy-paste z vyrocnej spravy (pozdravujeme na zjazd UV)

- zaciatok rozvojoveho planu: "Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť má bohatú históriu, v tom to roku to bude 120 rokov, čo začala premávať v Bratislave električka"

atd...

Snaz len v 3 planoch sa da povedat, ze predkladatel udrzal myslienku (a mozno moč) a plan mal aspon aku-taku strukturu.
Reakcia na: Andy #208831:
Ja jedneho, kto je druhy? 🙂
Reakcia na: Andy #208831:
A čítať rozvojové plány tých ostatných... to je len pre silné žalúdky. #vomit#
Reakcia na: kecho #208825:
A to "veľké množstvo vody" v júni ani nepresiahlo prvý stupeň povodňove aktivity, a vlastne po celý rok majú šťastie, že je sucho aj v Alpách a hladina ledva dosahuje 3 metre. ? Takže na prirodzené kolísanie hladiny druhej najväčšej rieky v Európe v rámci normy nemôže byť výhovorkou pri stavbe piliera.
Reakcia na: berny #208826:
Áno, nevidel si tú zmluvu, pretože by si také niečo nenapísal http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/petrzalska-elektricka/na-starom-moste-pracuju-nonstop-zacali-stavat-novy-pilier.html?page_id=329891 - "Za každý deň omeškania zhotoviteľ podľa zmluvy zaplatí sankcie vo výške 0,05 percenta zmluvnej ceny, avšak maximálne do výšky desať percent.".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.