Hoci je Rafaj aj môj osobný favorit spomedzi konkrétnych uchádzačov, jeho negatívom môže byť to, že je za tie roky zžitý s praktikami a prostredím v podniku, čím môže byť vnútorná prestavba, ktorá je nevyhnutne dôležitá, týmto ohrozená. Stav podniku nie je len o Belfim a Galine, ale spolutvoria ho aj vedúci divízií, prevádzok, dielní, ktorých rovnako treba prestriedať, čo človek, ktorý je so všetkými „kamarát“, urobí ťažko. Je zložité budovať systém, ktorý navonok prezentuje lesk, no zvnútra je absolútne prehnitý.
V principe suhlasim a preto nie som fanusikom kandidatury niektorych vyslovene dopravakov, ktori ale nikdy nic neriadili. V pripade Rafaja vsak hovorime o cloveku ktory je v DPB dlhe roky aj na riadiacich poziciach (a svoju pracu si robi pomerne dobre), takze nejake skusenosti tam su.
Hoci by sme mohli polemizovat, ci DPB v ramci potreby novej firemnej kultury nepotrebuje manazera zvonku. Ale zrovna o firemnu kulturu by som sa pri Rafajovi az tak nebal.
Ja som jednoznačne za Vladimíra Rafaja. V DPB si užil už 30 rokov a myslím si že už má know-how, vďaka ktorému by sa už ten vozový park začal konečne opäť správne udržovať-budú snáď náhradné diely. ?
A najma... viete mi niekto vysvetlit, ktory sudny clovek pri zmysloch si uvedie profesijny zivotopis na 3 strany, z ktoreho sa dozviem ze v 1991 robil uctovnika, v 1992 uz uctovneho referenta, v 1993 ...
Alebo v schopnostiach a skusenostiach uvedie: IT schopnosti: DOS a Windows XP
(ako nic proti - ale to ma ten isty zivotopis napisany uz 20 rokov? - to uz ludia nemaju ani zakladnu sudnost a slusnost voci ludom, co si po nich ten zivotopis budu citat?)
- USB porty na nabijanie (prilakanie "business class")
- vytvorenie siete elektriciek (Toto by sa týkalo celej siete, teda aj napr. z Ružinova by malo dať dostať električkou na všetky koncové body a nazad- teda nie linky, ale sieť! Z každého koncového
bodu do každého koncového bodu.... Je na neuverenie, že by cestujúci z Ružinova necestovali do Rače alebo na Zlaté piesky.)
- copy-paste z vyrocnej spravy (pozdravujeme na zjazd UV)
- zaciatok rozvojoveho planu: "Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť má bohatú históriu, v tom to roku to bude 120 rokov, čo začala premávať v Bratislave električka"
atd...
Snaz len v 3 planoch sa da povedat, ze predkladatel udrzal myslienku (a mozno moč) a plan mal aspon aku-taku strukturu.
A to "veľké množstvo vody" v júni ani nepresiahlo prvý stupeň povodňove aktivity, a vlastne po celý rok majú šťastie, že je sucho aj v Alpách a hladina ledva dosahuje 3 metre. ? Takže na prirodzené kolísanie hladiny druhej najväčšej rieky v Európe v rámci normy nemôže byť výhovorkou pri stavbe piliera.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.