Reakcia na: 810zssk #209128:
Pôvodne, keď ešte výstavba trate do Petržalky len začínala, som sa seriózne zaoberal myšlienkou spojiť na ľavej strane Dunaja linky 93 a 94 do jednej, s konečnou na Blumentáli. Za predpokladu vybudovania kvalitnej prestupnej zastávky STU (presun všetkých exist. nástupíšť k Rozhlasu/NB, príp. ponechanie toho na Radlinského), kde by celá Petržalka, plus 31/39 mohla prestupovať na električky smer Hlavná stanica. Priemerná časová strata oproti dnešnému stavu (na HlSt 93, prestup z ostatných liniek na Zochovej) žiadna (v sedle/cez víkend dajme tomu dve minúty, no v špičke naopak obídenie preťaženej Štefánikovej a x semaforov pri Hodžku a SAV). Zároveň by to pomohlo zmysluplnne vyťažiť linky z HlSt + odľahčiť časť vnútorného mestského okruhu a tiež priestoru pred samotnou HlSt. A nenásilným spôsobom "uživilo" L1 do Petržalky.Toto riešenie však definitívne padlo po "rekonštrukcii" trate na HlSt, kde naďalej ostal akýkoľvek prestup (okrem stráášne využívaného na/z 203) nereálnym. Plus samozrejme celá zastávka STU je náhodne rozhádzaná po okolí a dostupná len vo vybraných smeroch
ufo