Mmch., na triezvom projekte T3P mám aj svoju zásluhu, keďže som Vlada presvedčil, aby to oproti pôvodným predstavám J.M. malo aspoň ručný radič (J.M. chcel zachovať pedále). Bohužiaľ sa mi nepodarilo presadiť aj kotúčové brzdy a klimatizáciu aspoň pre vodiča.
šm11: Teraz celkom nepamätám, kto bol vedúci PÚDE pred Kremienkom, ale ak to bol E.G., tak nie, na svedomí to mal niekto iný. Ak by sme mali dnes nejakých 25 ks K2G miesto K2S, čo by sme tým získali? Že by sme nemali ani ten nový dezén a handrené sedačky? Modernizácie typu T3M (akokoľvek sú to z pohľadu vodiča moje obľúbené vozidlá) a T3G sú z hľadiska cestujúceho zmarené príležitosti - totálne nezmenené T3. Výzbroj ich nezaujíma.
Ad neochota V.R. riešiť personálne záležitosti - áno, veď to som aj napísal, že snaha byť s každým zadobre je jeho najväčším handicapom.
A tie K3 by ešte teraz chodili na prehliadky aspoň do Brna alebo si rovno predstavuješ, že 8 rokov dozadu by sa našlo dosť zvyšných miliónov vtedajších korún na aspoň najnevyhnutnejšie úpravy údržbovej základne ?
Ak celý (ne)rozvoj dráhovej MHD závisí dvadsať rokov od jedného úradníka Poltretinu, je to dosť zvláštne a zlé. A však aj Poltretina má nadriadených, z čoho mi vyplýva, či ho DPB nepoužíva ako nový § popri všetcisúnaobede.
Dovolím si nesúhlasiť, len vďaka neschopnosti PUDE, hlavne vtedajšiemu vedúcemu sa mohlo stať, že K2G sa nedokončila načas a otvorila sa cesta pre PARS a K2S. T3P bol veľmi triezvo zadaný projekt, ale časová realizácia sa podobala na RVHP. Problém bol zase ten istý - vedúci PUDE. T3P boli nakoniec dokončené - prvé dve súpravy vďaka veľkému tlaku GR DPB. Odvolať neschopného vedúceho PUDE musel až nový GR, riaditeľ DED Rafaj sa k tomu nemal. KS série 7126-7134 veď tieto boli postavené ako komplet novostavby a aj sa kompletne schvaľovali. Takže postavili sa vozy s plánovanou životnosťou 25 rokov a čo podstatné priniesli pre cestujúceho?Podľa mňa nič, nakoľko v dobe vzniku boli koncepčne neskutočne zastarané. K3 mala aspoň nízkopodlažný stredný článok. Podľa mňa GR musí mať hlavne novú víziu, po 30 rokoch to asi nejde, ten človek je už vyhortý, nič nové neprinesie.
7085 - detail pod rozlišovacou schopnosťou riaditeľa divízie. Podľa mňa to vozidlo vôbec nemalo vzniknúť.
T3P - tam mal prsty iný šotouš z divízie, ktorý ich chcel mať čo najkonzervatívnejšie.
K2S - a čo s tým má K3, keď bola požiadavka na vozidlo kapacity K2 a schválenie VarioLF brzdil Poltretina.
Personalistika - áno, snaha byť s každým zadobre je nedostatkom, ktorý som zmienil.
Chlapci, vidno že máte krátku pamäť. Už ste zabudli na všetky prešľapy, za ktoré Rafaj zodpovedal? 8 rokov sa ribila K2g, niekoľko rokov sa robili prve T3P, objednanie nie celkom vhodných duobusov na Dlhé Diely sa tiež dialo za jeho éry na DED. Posledná perla - objednanie vozidiel 7126-7134 ako novostavby, veď Pars už vtedy ponúkal minimálne K3? Všetky personálne otázky zaň musel doťahovať generálny, aj keď boli plne v jeho kompetencii - či už Kadnár, alebo Zachar.Tento človek z podniku urobí akurát múzeum neschopnosti, nie modernú spoločnosť
Dnes menšia exkurzia po Petržalke: Vodič linky č. 93 #1821) o 20:10 z Dvorov smer Vyšehradská zišiel omylom z Panónskej cesty smerom na Hálovú - potom to zobral trasou po Rusovskej ceste a Einsteinovej, kde sa opätovne napojil na Dvoroch. Celkové meškanie zhruba 5 minút. ?
a poslednou vetou si si aj odpovedal na jeho sance byt zvoleny. 100mil € rocny rozpocet je prilis velky kolac, aby ho strany nechali v rukach nestrannika.
Samozrejme, totiz ak za problem povazujeme firemnu kulturu DPB tak nemozme cakat zlepsenie ak pride niekto z rovnakej, ak nie este horsej
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk