A tie K3 by ešte teraz chodili na prehliadky aspoň do Brna alebo si rovno predstavuješ, že 8 rokov dozadu by sa našlo dosť zvyšných miliónov vtedajších korún na aspoň najnevyhnutnejšie úpravy údržbovej základne ?
Ak celý (ne)rozvoj dráhovej MHD závisí dvadsať rokov od jedného úradníka Poltretinu, je to dosť zvláštne a zlé. A však aj Poltretina má nadriadených, z čoho mi vyplýva, či ho DPB nepoužíva ako nový § popri všetcisúnaobede.
Dovolím si nesúhlasiť, len vďaka neschopnosti PUDE, hlavne vtedajšiemu vedúcemu sa mohlo stať, že K2G sa nedokončila načas a otvorila sa cesta pre PARS a K2S. T3P bol veľmi triezvo zadaný projekt, ale časová realizácia sa podobala na RVHP. Problém bol zase ten istý - vedúci PUDE. T3P boli nakoniec dokončené - prvé dve súpravy vďaka veľkému tlaku GR DPB. Odvolať neschopného vedúceho PUDE musel až nový GR, riaditeľ DED Rafaj sa k tomu nemal. KS série 7126-7134 veď tieto boli postavené ako komplet novostavby a aj sa kompletne schvaľovali. Takže postavili sa vozy s plánovanou životnosťou 25 rokov a čo podstatné priniesli pre cestujúceho?Podľa mňa nič, nakoľko v dobe vzniku boli koncepčne neskutočne zastarané. K3 mala aspoň nízkopodlažný stredný článok. Podľa mňa GR musí mať hlavne novú víziu, po 30 rokoch to asi nejde, ten človek je už vyhortý, nič nové neprinesie.
7085 - detail pod rozlišovacou schopnosťou riaditeľa divízie. Podľa mňa to vozidlo vôbec nemalo vzniknúť.
T3P - tam mal prsty iný šotouš z divízie, ktorý ich chcel mať čo najkonzervatívnejšie.
K2S - a čo s tým má K3, keď bola požiadavka na vozidlo kapacity K2 a schválenie VarioLF brzdil Poltretina.
Personalistika - áno, snaha byť s každým zadobre je nedostatkom, ktorý som zmienil.
Chlapci, vidno že máte krátku pamäť. Už ste zabudli na všetky prešľapy, za ktoré Rafaj zodpovedal? 8 rokov sa ribila K2g, niekoľko rokov sa robili prve T3P, objednanie nie celkom vhodných duobusov na Dlhé Diely sa tiež dialo za jeho éry na DED. Posledná perla - objednanie vozidiel 7126-7134 ako novostavby, veď Pars už vtedy ponúkal minimálne K3? Všetky personálne otázky zaň musel doťahovať generálny, aj keď boli plne v jeho kompetencii - či už Kadnár, alebo Zachar.Tento človek z podniku urobí akurát múzeum neschopnosti, nie modernú spoločnosť
Dnes menšia exkurzia po Petržalke: Vodič linky č. 93 #1821) o 20:10 z Dvorov smer Vyšehradská zišiel omylom z Panónskej cesty smerom na Hálovú - potom to zobral trasou po Rusovskej ceste a Einsteinovej, kde sa opätovne napojil na Dvoroch. Celkové meškanie zhruba 5 minút. ?
a poslednou vetou si si aj odpovedal na jeho sance byt zvoleny. 100mil € rocny rozpocet je prilis velky kolac, aby ho strany nechali v rukach nestrannika.
Môžem do slova a do písmena podpísať. Rafaj je jediný použiteľný z kandidátov ale tá väzba na štruktúry vnútri DPB je limitujúca. Výhodou je zase, že nemá žiadne politické väzby.
dovolujem si upozornit na odlisne CP linky 153 oproti databaze imhd (aj android app)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA