Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #208896:
No, veď jasne. Čistota ale v porovnaní s pohodlím nie je subjektívnym parametrom.
Reakcia na: Peter6607 #208895:
Neviem ako ty, ale ja spravidla cestujem v nohaviciach. Keby som mal dbat o 100% cistost uplne vsetkeho na co si sadam, od stolicky v restauracii po lavicku v parku, tak zosaliem.
Reakcia na: S499.1023 #208892:
Lebo sadnúť si na tie špinavé látkové v páľave je slasť. Ak ma pamäť neklame, v Prahe si raz niekto dal záležať a testované vzorky ukázali desivé výsledky.
Reakcia na: ufo #208893:
Takze dizajn je dolezitejsi ako pohodlie pre cestujuceho (napr. skrz calunenie)?
Reakcia na: S499.1023 #208892:
Radšej pekný dizajn ako čalúnenie, atrapy moderných čiel a podobne. Ešteže sa v Čechách nevyrába Boeing 737 (vyrábaný dlhšie ako T3), lebo aj ten by Kotas sprznil.
Reakcia na: šm11 #208879:
Na zmarenej príležitosti T3G/T3M trvám, cestujúcich nezaujíma ergonómia, cestujúci boli presvedčení, že dostávajú nové vozidlá. Nová výzbroj je pre cestujúceho nulová pridaná hodnota.
S látkovými sedačkami taktiež nesúhlasím, nenávidím napr. v týchto horúčavách sedenie na nízkoúdržovej slizkej koženke v pražských busoch.
Nebudeš ty nakoniec P.P.?
Reakcia na: 2xT3SUCS #208881:
Ale no tak Tiborko, už dávno si tu nerozmazával svoj komplex z "pákových" vozidiel ? .
Reakcia na: MatejBA #208886:
Konkrétne u 29T/30T sú reproduktory umiestnené vždy nad prvými a poslednými dverami vozidla (v takých tých hranatých výrezoch).
Reakcia na: MatejBA #208886:
Nie som si istý či máte teraz pravdu, mám pocit, že je to aj na BN sorkách.
Diky- teda inými slovami všetko nové - konkrétne s uvedením do prevádzky v r 2014 resp. v tomto roku - takto to dúfam môžem interpretovať... 🙂
Reakcia na: jancidubova #208885:
Z pohľadu cestujúceho všetko s novými označovačmi.
Reakcia na: jancidubova #208885:
Pokial viem tak:
- vsetky 30T/29T (elektricky)
- vsetky 30Tr/31Tr/31TrDG (trolejbusy)
- nove Solarisy a nove Iveca
- niektore novsie SORy (tusim 2213 az 2232 a 4241 az 4265)
diky, no mne slo hlavne o typy vozidiel, nie o linky - teda nové eliny - jednosmerné i obojsmerné- komplet všetky či len niektoré? Tbusy- všetky- krátke aj klbaky? SOR-ky klbove teda nové všetky.... Soalrisy a Iveco všetky? Viem že na linkach ktore ste tu vymenovali sa objavuju nove vozidla, no ide mi teraz hlavne zistiť, či sú to všetky nové, alebo niektoré z nových tam nie sú?

Pýtala sa ma to jedna postihnutá cestujúca a nevedel som jej na isto povedať, ako je to s tymi vozidlami, tak preto ...
Reakcia na: jancidubova #208880:
Väčšina spojov na linkách:

6, 23, 30, 33, 50, 63, 78, 80, 91, 92, 93, 95, 96, 123, 130, 191, 201, 202, 204, 210, 212, X13. Nie všetky spoje sú takto garantované, ale na tieto linky sa tie nové vozidlá vypravujú.
Reakcia na: jancidubova #208880:
+ vsetky nove trolejbusy
Reakcia na: jancidubova #208880:
vsetky nove plastove krabice od 4242 do 4265 2213-2237 ale ci to funguje to je otazne
Reakcia na: S499.1023 #208877:
Škoda že sa nepodarilo presadiť zubadlo; doprava zrýchliť, doľava spomaliť. To by bolo najergonomickejšie....?
zdravím,

ktoré dopravné prostriedky v Bratislave sú vybavené povelovými vysielačmi pre nevidiacich ľudí, ktoré slúžia na zistenie linky a smeru, ktorým linka ide? Sú nimi vybavené všetky nové vozidlá- eliny, tbusy aj busy? Pozeral som všeobecný popis nových vozidiel a tam som to nenašiel.

Díky 🙂
Reakcia na: S499.1023 #208876:
Vedúcim PÚDE pred Kremienkom bol istý Jozef P., známy aférou v CO kryte. E.G. mu robil hlavného majstra abol to vtedy jeden z mála osvietených ľudí v PÚDE. S K2G by sme získali vlastnú modernizáciu, namiesto predraženého PARS, to že by nemala iný dizajn vôbec nevadí, aspoň by odpadlo kopec problémov s kotasom.Technicky a ergonomicky bola K2G jednoznačne lepšie riešená, to viem osobne potvrdiť, nehovoriac o výhľade z vozidla v križovatke. Nesúhlasím, že T3G a T3M sú zmarené príležitosti, za málo peňazí sa dostalo maximum pridanej hodnoty. Látkové sedadlá považujem za krok späť z hygienického hľadiska, vývoj mi dáva za pravdu. Zo starej skrine sa viac získať nedá, nič z toho nie je pre cestujúceho podstatná zmena - nie je to ani čiastočne nízkopodlažné vozidlo. Čo sa týka uja 1/6, jeho čas sa kráti dosť rýchlo.
Reakcia na: Sommelier #208874:
S ohľadom na neskutočné problémy koncepčne nedoriešenej K3 v Brne môžeme byť radi, že sa v Bratislave nepresadili.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.