Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peter6607 #208895:
Neviem ako ty, ale ja spravidla cestujem v nohaviciach. Keby som mal dbat o 100% cistost uplne vsetkeho na co si sadam, od stolicky v restauracii po lavicku v parku, tak zosaliem.
Reakcia na: S499.1023 #208892:
Lebo sadnúť si na tie špinavé látkové v páľave je slasť. Ak ma pamäť neklame, v Prahe si raz niekto dal záležať a testované vzorky ukázali desivé výsledky.
Reakcia na: ufo #208893:
Takze dizajn je dolezitejsi ako pohodlie pre cestujuceho (napr. skrz calunenie)?
Reakcia na: S499.1023 #208892:
Radšej pekný dizajn ako čalúnenie, atrapy moderných čiel a podobne. Ešteže sa v Čechách nevyrába Boeing 737 (vyrábaný dlhšie ako T3), lebo aj ten by Kotas sprznil.
Reakcia na: šm11 #208879:
Na zmarenej príležitosti T3G/T3M trvám, cestujúcich nezaujíma ergonómia, cestujúci boli presvedčení, že dostávajú nové vozidlá. Nová výzbroj je pre cestujúceho nulová pridaná hodnota.
S látkovými sedačkami taktiež nesúhlasím, nenávidím napr. v týchto horúčavách sedenie na nízkoúdržovej slizkej koženke v pražských busoch.
Nebudeš ty nakoniec P.P.?
Reakcia na: 2xT3SUCS #208881:
Ale no tak Tiborko, už dávno si tu nerozmazával svoj komplex z "pákových" vozidiel ? .
Reakcia na: MatejBA #208886:
Konkrétne u 29T/30T sú reproduktory umiestnené vždy nad prvými a poslednými dverami vozidla (v takých tých hranatých výrezoch).
Reakcia na: MatejBA #208886:
Nie som si istý či máte teraz pravdu, mám pocit, že je to aj na BN sorkách.
Diky- teda inými slovami všetko nové - konkrétne s uvedením do prevádzky v r 2014 resp. v tomto roku - takto to dúfam môžem interpretovať... 🙂
Reakcia na: jancidubova #208885:
Z pohľadu cestujúceho všetko s novými označovačmi.
Reakcia na: jancidubova #208885:
Pokial viem tak:
- vsetky 30T/29T (elektricky)
- vsetky 30Tr/31Tr/31TrDG (trolejbusy)
- nove Solarisy a nove Iveca
- niektore novsie SORy (tusim 2213 az 2232 a 4241 az 4265)
diky, no mne slo hlavne o typy vozidiel, nie o linky - teda nové eliny - jednosmerné i obojsmerné- komplet všetky či len niektoré? Tbusy- všetky- krátke aj klbaky? SOR-ky klbove teda nové všetky.... Soalrisy a Iveco všetky? Viem že na linkach ktore ste tu vymenovali sa objavuju nove vozidla, no ide mi teraz hlavne zistiť, či sú to všetky nové, alebo niektoré z nových tam nie sú?

Pýtala sa ma to jedna postihnutá cestujúca a nevedel som jej na isto povedať, ako je to s tymi vozidlami, tak preto ...
Reakcia na: jancidubova #208880:
Väčšina spojov na linkách:

6, 23, 30, 33, 50, 63, 78, 80, 91, 92, 93, 95, 96, 123, 130, 191, 201, 202, 204, 210, 212, X13. Nie všetky spoje sú takto garantované, ale na tieto linky sa tie nové vozidlá vypravujú.
Reakcia na: jancidubova #208880:
+ vsetky nove trolejbusy
Reakcia na: jancidubova #208880:
vsetky nove plastove krabice od 4242 do 4265 2213-2237 ale ci to funguje to je otazne
Reakcia na: S499.1023 #208877:
Škoda že sa nepodarilo presadiť zubadlo; doprava zrýchliť, doľava spomaliť. To by bolo najergonomickejšie....?
zdravím,

ktoré dopravné prostriedky v Bratislave sú vybavené povelovými vysielačmi pre nevidiacich ľudí, ktoré slúžia na zistenie linky a smeru, ktorým linka ide? Sú nimi vybavené všetky nové vozidlá- eliny, tbusy aj busy? Pozeral som všeobecný popis nových vozidiel a tam som to nenašiel.

Díky 🙂
Reakcia na: S499.1023 #208876:
Vedúcim PÚDE pred Kremienkom bol istý Jozef P., známy aférou v CO kryte. E.G. mu robil hlavného majstra abol to vtedy jeden z mála osvietených ľudí v PÚDE. S K2G by sme získali vlastnú modernizáciu, namiesto predraženého PARS, to že by nemala iný dizajn vôbec nevadí, aspoň by odpadlo kopec problémov s kotasom.Technicky a ergonomicky bola K2G jednoznačne lepšie riešená, to viem osobne potvrdiť, nehovoriac o výhľade z vozidla v križovatke. Nesúhlasím, že T3G a T3M sú zmarené príležitosti, za málo peňazí sa dostalo maximum pridanej hodnoty. Látkové sedadlá považujem za krok späť z hygienického hľadiska, vývoj mi dáva za pravdu. Zo starej skrine sa viac získať nedá, nič z toho nie je pre cestujúceho podstatná zmena - nie je to ani čiastočne nízkopodlažné vozidlo. Čo sa týka uja 1/6, jeho čas sa kráti dosť rýchlo.
Reakcia na: Sommelier #208874:
S ohľadom na neskutočné problémy koncepčne nedoriešenej K3 v Brne môžeme byť radi, že sa v Bratislave nepresadili.
Reakcia na: šm11 #208872:
Mmch., na triezvom projekte T3P mám aj svoju zásluhu, keďže som Vlada presvedčil, aby to oproti pôvodným predstavám J.M. malo aspoň ručný radič (J.M. chcel zachovať pedále). Bohužiaľ sa mi nepodarilo presadiť aj kotúčové brzdy a klimatizáciu aspoň pre vodiča.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement