Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Alebo nevieš prečo ich tak málo využívajú
Reakcia na: pepo18 #195650:
Ďakujeme za názor a tie krátke Karosy myslíš ktoré ? ? Tie čo sú na vrakovisku.
Podľa mňa by mhd BA využívať viac Tedomy a Citelisi lebo väčšinou je Tedom na 43,32,37 a to je málo a Citelis chodí na niektorých v Petržalke a krátke Karosy zaradiť do premávky☠
Reakcia na: Solider #195647:
tiež sa mi tých 9000€ nejak nezdá. podľa tej správy "Na zastávkach boli kompletne osadené plechy na prístreškoch, pribudli nové smetné koše, tabuľové cestovné poriadky a zastávkové označníky. Pracovníci údržby zastávok vykonali aj náter konštrukcie prístrešku. Na menovaných zastávkach boli zrekonštruované aj lavičky..." a aj keď nejaké náklady s tým spojené určite boli, 9000€ sa mi zdá priveľa. nehovoriac o tom, že aj keby vynaložili 2x tolko financií na opravy, bolo by to nanič, keďže kvalita vykonaných prác nie je 100%-ná, aj keď nápad je to perfektný.
Reakcia na: Mikimaus #195645:
Tie JCD prístrešky sú parádne, na druhú stranu ich najväčšou nevýhodou z hladiska komfortu je, podľa mňa, studená lavička. miestami som fakt zarazený, že, či už firma, alebo DPB, či mesto, nezačalo s nejakým čalúnením týchto lavičiek. a ďalšia vec je (aj keď už z trochu iného súdka) umiestnenie reklamy na strane oproti prichádzajúcemu vozidlu - zase je to krok s5, keďže napr. počas dažďa je potrebné sa vykláňať, či už spoj ide a nehovoriac o zastávkach na znamenie, kedy nemusí byť cestujúceho za reklamou vidno...

a ako je to vlastne s tou zmluvou? je/bola uzatvorená medzi JCD a DPB alebo medzi JCD a mestom, prípadne medzi všetkými 3 stranami?
Reakcia na: Mike #195644:
Namiesto, pretože by to bolo len dočasné riešenie. Takto odporne predsa dôstojný prístrešok nemôže vyzerať. Za 9-tisíc eur, čo sú spomínané náklady za všetky tri prístrešky, by sa dali obstarať tri nové prístrešky, buď s priehľadnou strechou, aby tam dopadalo svetlo zo lámp nad električkovou traťou, alebo s pevnou strechou, v ktorej by bolo zabudované osvetlenie, dokonca aj NN prípojka k zastávke by mala existovať.
Reakcia na: Pantograf1 #195641:
Mozno by bolo lepsie zburat a postavit tam JCD pristresok x 2 a je vystarane...ale neviem ci uz nevyprsala zmluva resp. pocet zastavok v zmluve?
Reakcia na: Solider #195643:
Sieťka pred tými plastami a sklom? alebo namiesto? Lebo ak namiesto tak tam asi moc nebude izolácia pred dažďom a vetrom..
Reakcia na: Pantograf1 #195641:
Riešenie: sieťka s malými okami. Aspoň bude viac denného svetla v zastávke a nebude to pôsobiť dojmom cirkusovej atrakcie.
Reakcia na: Pantograf1 #195641:
že 110 tisíc eur ročne ... to by sa už hodilo vybudovať kamerový systém na sledovanie kritických zastávok. Keď si zoberiem, že takýto systém má morálnu životnosť minimálne 5 rokov, tak za 500 tisíc by sa dalo pokryť hodne veľa zastávok 1-2 kamerami s nočným videním + prepojenie na centrálu dispečingu a polície cez mobilnú sieť. Dispečer podľa detekcie pohybu zistí, či sa niečo deje a keď vyhodnotí problém, tak zmobilizuje najbližšiu jednotku.
Reakcia na: Peter6607 #195637:
Hlavne tých prímestských...
žiadne buspruhy, náhodu obmedzíme autá... to by bola katastrofa...
Reakcia na: Peter6607 #195637:
v poslednej dobe ani 208 nie je zárukou rýchlosti... Mierová býva niekedy tiež riadne upchatá. Osobné autá idúce k cintorínu to síce risknú v protismere, ale trolejbusy iba vtedy ak oprotiidúci tbus k tomu "asistuje".
Reakcia na: Danny #195623:
Pri takejto zápche existuje jedno riešenie. Nasadnúť na 208 k CV a potom stihnúť ešte niekoľko spojov pred tebou ?
Reakcia na: Mike #195635:
to nie je len problem DPB...
celkovo je na slovensku takmer nerealne dostat sa k odskodnemu napriklad za stratu casu, co i len nakladom na nahradne vozidlo!!!
DPB ako velka organizacia s pravnym oddelenim a velkymi skodami by mohol ist prikladom a zacat od vinnikov (poistovna len kryje vinnika, a v pripade napriklad rozsiahlej nahradnej dopravy zrejme bude prekroceny limit PZP, takze to bude platit nad limit vinnik a nie poistovna) ziadat nahradu aj nepriamych skod, a vytvorit tak zaujimave rozhodnutia aj pre dalsie spory...
Reakcia na: gejza #195634:
Náhradná doprava a ušlý zisk prestojom el. trakcie sa žiaľ nikdy nedáva vinníkom k náhrade ?
Jedine čo sa dáva vinníkom k náhrade sú priame škody t. j. strhnuté alebo poškodené vedenie, poškodený zvršok, atď..
Reakcia na: david1 #195633:
ďakujem za info .... a ešte doplňujúce otázky

z koho poistky ? DPB ? alebo vinníka nehody ? a ako to bolo v prípade toho Čecha, ktorý "odstavil" pred pár dňami dopravu pri PKO ? ďakujem za info
Reakcia na: gejza #195630:
ešte doplním -náhrady škôd by sa mali vyplácať zo zákonnej poistky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.