Keďže SL má niečo cez 200 autobusov a nových príde len 130, tak počítam s tým, že všetky SORy (možno na pár výnimiek) ostanú jazdiť aj naďalej. Akurát som zvedavý, ktorý z oravsko-kysuckých súkromníkov si obnoví vozidlový park vyradenými C954kami.
Myslíte si,že Slovak lines,chce plne obnoviť a vyradiť všetky SOR ...Ivecom ??To by potom znamelo,že je podstatne lepšie,kedže vozy eviduju rokom zaradenia 2006 ...Ved kratke sorky dpb maju už 13r. )!! a to už je dosť ...
Mike, eripmav - ďakujem za info .... aj mňa štve fakt, že relatívne ľahko inkasovateľné zdroje necháva DPB ležať ladom a namiesto toho plače, že je finančne podvýživený .... a ak tam raz je právne oddelenie, tak by jeho psou povinnosťou malo byť maximálne úsilie riešiť takéto situácie v prospech DPB .... a ešte akademická otázka na záver
ak by do DPB prišiel kontrolór (NKÚ, Magistrát, Správa fiannčnej kontroly MF SR, ...) a začal by takéto situácie hodnotiť ako neefektívne nakladanie s verejnými zdrojmi - kto by bol zodpovedný ???
Vidis, to by bolo este lepsie, aspon by nemusel financne v zlej situacii jestvujuci DPB minut $€€$ na opravy a mohol by dalej rozkradat. Bolo by to vyhodne pre vsetky strany ?
Treba ich chytit a supnut do cely, ked su zavreti aspon nemozu nicit. Ani netreba rovno do basy ale dalo by sa do nejakej polepsovne, ale hlavne ich treba niekde zavriet, lebo ak iba zaplatia pokutu, o chvilu budu zase nicit. Aj ked neviem ci to dovoluju (debilne) slovenske zakony...
Podľa mňa by mhd BA využívať viac Tedomy a Citelisi lebo väčšinou je Tedom na 43,32,37 a to je málo a Citelis chodí na niektorých v Petržalke a krátke Karosy zaradiť do premávky☠
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.