Podľa mňa by mhd BA využívať viac Tedomy a Citelisi lebo väčšinou je Tedom na 43,32,37 a to je málo a Citelis chodí na niektorých v Petržalke a krátke Karosy zaradiť do premávky☠
tiež sa mi tých 9000€ nejak nezdá. podľa tej správy "Na zastávkach boli kompletne osadené plechy na prístreškoch, pribudli nové smetné koše, tabuľové cestovné poriadky a zastávkové označníky. Pracovníci údržby zastávok vykonali aj náter konštrukcie prístrešku. Na menovaných zastávkach boli zrekonštruované aj lavičky..." a aj keď nejaké náklady s tým spojené určite boli, 9000€ sa mi zdá priveľa. nehovoriac o tom, že aj keby vynaložili 2x tolko financií na opravy, bolo by to nanič, keďže kvalita vykonaných prác nie je 100%-ná, aj keď nápad je to perfektný.
Tie JCD prístrešky sú parádne, na druhú stranu ich najväčšou nevýhodou z hladiska komfortu je, podľa mňa, studená lavička. miestami som fakt zarazený, že, či už firma, alebo DPB, či mesto, nezačalo s nejakým čalúnením týchto lavičiek. a ďalšia vec je (aj keď už z trochu iného súdka) umiestnenie reklamy na strane oproti prichádzajúcemu vozidlu - zase je to krok s5, keďže napr. počas dažďa je potrebné sa vykláňať, či už spoj ide a nehovoriac o zastávkach na znamenie, kedy nemusí byť cestujúceho za reklamou vidno...
a ako je to vlastne s tou zmluvou? je/bola uzatvorená medzi JCD a DPB alebo medzi JCD a mestom, prípadne medzi všetkými 3 stranami?
Namiesto, pretože by to bolo len dočasné riešenie. Takto odporne predsa dôstojný prístrešok nemôže vyzerať. Za 9-tisíc eur, čo sú spomínané náklady za všetky tri prístrešky, by sa dali obstarať tri nové prístrešky, buď s priehľadnou strechou, aby tam dopadalo svetlo zo lámp nad električkovou traťou, alebo s pevnou strechou, v ktorej by bolo zabudované osvetlenie, dokonca aj NN prípojka k zastávke by mala existovať.
že 110 tisíc eur ročne ... to by sa už hodilo vybudovať kamerový systém na sledovanie kritických zastávok. Keď si zoberiem, že takýto systém má morálnu životnosť minimálne 5 rokov, tak za 500 tisíc by sa dalo pokryť hodne veľa zastávok 1-2 kamerami s nočným videním + prepojenie na centrálu dispečingu a polície cez mobilnú sieť. Dispečer podľa detekcie pohybu zistí, či sa niečo deje a keď vyhodnotí problém, tak zmobilizuje najbližšiu jednotku.
v poslednej dobe ani 208 nie je zárukou rýchlosti... Mierová býva niekedy tiež riadne upchatá. Osobné autá idúce k cintorínu to síce risknú v protismere, ale trolejbusy iba vtedy ak oprotiidúci tbus k tomu "asistuje".
to nie je len problem DPB...
celkovo je na slovensku takmer nerealne dostat sa k odskodnemu napriklad za stratu casu, co i len nakladom na nahradne vozidlo!!!
DPB ako velka organizacia s pravnym oddelenim a velkymi skodami by mohol ist prikladom a zacat od vinnikov (poistovna len kryje vinnika, a v pripade napriklad rozsiahlej nahradnej dopravy zrejme bude prekroceny limit PZP, takze to bude platit nad limit vinnik a nie poistovna) ziadat nahradu aj nepriamych skod, a vytvorit tak zaujimave rozhodnutia aj pre dalsie spory...
Náhradná doprava a ušlý zisk prestojom el. trakcie sa žiaľ nikdy nedáva vinníkom k náhrade ?
Jedine čo sa dáva vinníkom k náhrade sú priame škody t. j. strhnuté alebo poškodené vedenie, poškodený zvršok, atď..
No že ich to napadlo. Čo som ja zažil nehody v minulosti na Račianskej tak uvedené linky ,len prefrčali okolo... cca po pol hodke prišla dáka vrakosa alebo sorka z krasňan.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec